15.Júla Deň svadby
Išla som uličkou, pozerala sa dookola na ľudí ,ktorí sem prišli. Moje krásne družičky sa na mňa usmievali. Len kde bol Shawn?
Nikto si to nevšimol a ďalej sa usmievali. Prišla som k záhradnému svadobnému oblúku. Nikto tam nebol ,otočila som sa na ľudí lenže tu už nikto nebol. V tom sa tu objavil Shawn. Nebol pekne upravený ,ale celý od krvi.
,,Olivia musíš odísť",povedal .
,,Bez teba nikam nejdem",povedala som a na to zmizol. Rozbehla som sa a kričala Shawnovo meno no nikto sa neozval.,,Olivia vstávaj",triasol so mnou niekto.
,,Notak dnes sa vydávaš",povedal nejaký dievčenský hlas a ja som konečne otvorila oči. Bola som šťastná ,že to bol len sen ,krorý vyzeral tak živo.,,Lottie veď je päť hodín ráno, čo tu robíš?"povedala som rozospato.
,,Musíš vstávať,"povedala .
Potom vyšla z izby a ja som išla do kúpelne. Osprchovala som sa, umyla si vlasy a tak...***
,,Ach bože vyzeráš nádherne ", povedala moja stará mama Lily.
Ja som sa už konečne prestala pozerať do zrkadla a obrátila sa na ňu.,,Ďakujem",povedala som.
,,Áa tu ste pani Wyatt už musíte ísť na miesto",povedal zadychčane Liam.
,,Dobre tak ja idem",povedala a odišla z izby.
,,Olivia vyzeráš skvele",povedal a prišiel bližšie ku mne.
,,Prstene máte nachystané a všetci aj spolu so Shawnom už na teba čakajú."
,,Som nervózna ,čo ak si to rozmyslí",povedala som .
,,Nerozmyslí a teraz už poď otec ťa čaká na terase,"povedal a rýchlo odišiel z miestnosti.
***
,,Tak si pripravená",povedal ocko a chytil na za ruku.,,Mmm-hmm".
Tu tu tutu tu tu tutu znela svadobná hudba a my sme vyšli z terasy hotela do záhrady.
Všetci sa postavili a samozrejme sa pekne usmievali. Aj keď si myslím ,že Zayn, moja a Shawnova mama a Lottie májú už slzy na krajíčku. Áno ten Zayn skoro nikto to o ňom nevie ,ale je dosť citlivý.
Pomalým krokom sme prišli až ku Shawnovi.
,,Dnes sme sa tu zišli aby sme zoficiálnili vzťah Shawna Mendesa a Olivie Wyatt",povedal môj ujo John, ktorý už veľmi dlho robí oddávajúceho na svadbách.,,Ak niekto nesúhlasí s týmto manželstvom nech prehovorí teraz inak nech mlčí naveky",povedal a ja som snáď čakala Camilu alebo nejakú šaliacu fanúšičku ,ktorá sa dostala cez ochranku. Našťastie nikto neprišiel a obrad mohol pokračovať.
,,Dobre môžme pokračovať. Shawn, berieš si Oliviu Caroline Wyatt ",povedal a ja som s malým napätím čakala na jeho odpoveď.
,,Áno".
,,A ty Olivia berieš si Shawna Petera Raula Mendesa".
,,Áno".
Prstene nám doniesli môj bratranec so sesternicou Liv a Luke, ktorí majú 8 rokov.
Shawn zobral jeden prstienok a navliekol mi ho na prsteníček.
Ja som zobrala ten druhý a urobila to isté čo on.,,Silou mi udelenou štátom Kalifornia vás prehlasujem maželom a manželkou. Môžte sa pobozkať".
Happy birthday Liam Payne.
Dnešná a posledná normálna časť je venovaná Liamovi. Dúfam ,že sa vám svadba páčila ak áno dajte vote a ak nie tak ho dajte aj tak.Love you💜💜💜
YOU ARE READING
My texting love /Shawn Mendes✔
General FictionČo sa stane keď omylom napíšete Shawnovi Mendesovi. Dozviete sa v príbehu My texting love