5. Júla
Pohľad Olivie
Dnes je veľmi smutný deň. Odchádza asi moja jediná kamarátka Lottie. Celý čas to bolo ,že ja odídem a teraz odchádza ona odo mňa. Síce v Septembri sa sťahujem do Toronta, ale aj tak. Odchádza s Liamom do Londýna. Viem ,že to bol jej sen tam žiť ale..... bude mi chýbať.
Posledné mesiace so mnou veľa času netrávila. Bola len s Liamom čo trošku chápem. Videli sme sa len v škole. Ak sa pýtate ako je to teraz so mnou a Shawnom odpoviem vám ,že tak niako. Síce si píšeme a voláme každý deň tak sme sa od večere s mojimi rodičmi nevideli ,veľmi mi chýba, ale viem ,že má tour a tak.... On chcel aby som išla s ním ,ale ja som nemohla. Musela som zmaturovať ps. so samými jednotkami obviosly.V strede Septembra končí Shawnova tour a vtedy sa aj máme stretnúť.
........................
,,Tak ahoj",povedala som naposledy a ešte raz objala Lottie. Obe sme mali uslzené oči.
,,Lot poď už lebo sa aj ja rozplačem ",povedal Liam. Obidve sme sa zasmiali. Potom sa ešte raz so mnou rozlúčili a ja som len sledovala ich vzdialujúce siluety.
...........Keď som prišla domov dala som si obedík a rozhodla sa zavolať Shawnovi.
,,Ahoj ako sa máš?povedal celkom šťatným hlasom Shawn.
,,Ahoj noooo ako tak dobre, práve som bola vyprevadiť Lottie a Liama na letisku".
,,Aha a bolo tam veľa fanúšičiek"?povedal.
,,Nie Lottie ho zamaskovala".
,,Aha".
,,A ty sa ako máš ?" spýtala som sa aj keď súdiť podľa jeho hlasu má dobrú náladu.
,,Dobre lebo volám s tebou",povedal a v pozadí bol počuť niečí smiech.
,,Aaa a to kto sa tam tak smeje?"
,,To je Niall".
,,Akože Niall Horan"?
,,Áno prišiel sa pozreť na jeden koncert a začal sa smiať nad tým čo som ti povedal."
,,Bože to je naozaj Niall Horan dáš mi ho prosím k telefónu",zaprosíkala som.
,, Niall Olivia ťa chce počuť",povedal pomedzi smiech Shawn.
,,Ahoj Olivia",povedal Niall a ja som skoro spadla zo stoličky.
,,Ach bože ty si naozaj Niall James Horan".
,,Áno a ty si asi moja fanúšička však?"povedal a ja som sa začervenala.
,,Nooooo veľká fanúšička ".
,,Tak čo si chcela odo mňa".
,,Povedať ti že si skvelý spevák človek a všetko ... Milujem tvoje pesničky a mám ťa veľmi rada."
,,Hej Niall nie že mi ju preberieš?" povedal Shawn.
,,Tak ďakujem", to je posledné čo mi stihol povedať lebo mu už Shawn bral mobil.
,,Tak to už stačilo to mne máš vravieť takéto veci,"povedal akože naštvane Shawn.
,,Heeej vráť mi Niallíka",povedala som smutne.
,,Tak Niallíka",povedal.
,,Chýbaš mi",povedala som po chvíľke ticha.
,,Aj ty mne ",povedal smutne.
,,Ale za chvíľu sa uvidíme",povedal .
,,Ale ja to do septembra nevydržím",povedala som.
,,Tak ja už musím ísť lebo mi Niall zje všetko jedlo čo tu mám," ach ten Niall.
ESTÁS LEYENDO
My texting love /Shawn Mendes✔
Ficción GeneralČo sa stane keď omylom napíšete Shawnovi Mendesovi. Dozviete sa v príbehu My texting love