20.

515 19 3
                                    

10.Apríla 10 dní do koncertu Streda
Kapitola je venovaná _lotiiik__ Všetko najlepšie k meninám!!!
A máš tu aj Liama.

Pohľad Shawna

Dnes mám jeden rozhovor. Dúfam ,že sa ma nebudú pýtať na vzťah s Camilou pretože budem musieť klamať. Nemôžem povedať zatiaľ pravdu, lebo by Camila napísala Olivii a prekazila by môj plán ktorý sa začne 20.4. A v ten deň aj skončí. Dovtedy budem musieť klamať. A vlastne s kade má Oliviino číslo. Určite si ho stihla odpísať keď mi vzala mobil . Ona je schopná všetkého. My sme ani neboli "BFF" akých z nás spravili novinári. Boli sme len kamaráti, ktorí sa dosť často stretávali. Mojim naozajsným "BFF" je Liam Payne. Jemu môžem povedať všetko, len sme sa už dlhšie nevideli a len si píšeme.

Payne Ahoj Shawn tak ako na turné ?

Mendes Ahoj Liam ja sa mám dobre a ty si sa už pohol s tým albumom ?

Payne Trošku ale neviem kedy sa ho svet dočká

Mendes Tak dúfam že najskôr

Payne A čo ty a Camila ?

Mendes Čo ja a Camila?

Payne No čítal som že ste spolu

Mendes To si čítať mohol ale nie je to pravda

Payne Ako to? veď ona to povedala a to dosť výstižne

Mendes Tebe môžem povedať všetko však?

Payne Jasné

Mendes Tak jeden deň mi napísalo dievča samozrejme omylom. Začali sme si písať a ja som sa do nej zamiloval ale problém je v tom že ona nevie že som Shawn Mendes. Myslí si že som len jeho tanečník na turné .
Raz prišla Camila a zobrala mi mobil a prečítala si správy od Olivie (ps.tak sa volá to dievča )
pobozkali sme sa ale ja som ju odstrčil a ona mi povedala že toho budem ľutovať. O deň neskôr o našom " vzťahu" povedala na rozhovore. Samozrejme že som jej hneď volal že čo to má znamenať a vyhrážala sa mi že ak to niekomu poviem tak napíše Olivii pravdu (ps. Stihla si odpísať v tedy jej číslo)
A musím počkať do 21.4. lebo vtedy už bude vedieť pravdu.
The End

Payne A akože to už vtedy bude vedieť?

Mendes No pozval som ju na koncert v L.A.a tam sa dozvie pravdu

......................

My texting love /Shawn Mendes✔Onde histórias criam vida. Descubra agora