Epilog

444 12 7
                                    

O 10 rokov pozdejšie
Pohľad Olivie

,,Phoebe (fíbí) nechaj sestričku a choď za ockom do auta!",povedala som našej najstaršej dcére, aby už toľko nestrkala do svojej mladšej sestry.

,,Maminka ja sa bojím ,čo keď si tam nenajdem kamarátov", ach tá naša Meggie dnes je jej prvý deň na základnej škole.

,,Ale veď tam bude Jacob tak sa nemáš čoho báť",povedala som jej. Jacob je syn Lottie a Liama. Sú rovnako starý a aj najlepší kamaráti. Pred 8 rokmi keď sa nám narodila Phoebe tak sme sa naspäť presťahovali do L.A. a to aj Lottie s Liamom. Bývame od seba len 2 ulice ďaleko takže sa vídame veľmi často. A ak sa pýtate čo robí Lottie ,je detská lekárka. No kto by to kedy povedal. Ja som nakoniec vyštudovala právo ,ale nikdy som právničkou nebola.

,,Máš pravdu mami ,ale aj tak sa bojím",povedala a objala ma.
Potom ešte dala pusu na tváričku jej mladšej sestričke Annabeth ,ktorá má 3 roky a rozbehla sa do auta k jej ockovi.

,,Tak poď Annie ideme papať",povedala som a chytila ju za rúčku.

Pohľad Shawna

,,Tak dievčatá sadajte",povedal som cez otvorené okienko z auta.

,,Už ideme",povedala Phoebe a obe nasadli.

,,Tak tešíte sa do školy?"povedal som trošku zo smiechom.

,,No určite",povedala Phoebe a ja som naštartoval auto. Bývame asi 10 minút autom od školy.

,,A ty Meggie?"spýtal som sa ,ale ona ma ignorovala.

,,Meghan"!povedal som.

,,Prosím?"odpovedala.

,,Tešíš sa do školy"?

,,Ja neviem, ale asi áno",povedala nervózne.

,,Tak už sme tu vystupovať",povedal som a aj ja vystúpil z auta.

,,Ahoj oci",rýchlo ma objala Phoebe a už bežala preč.

,,Ahoj",povedal som ,ale ona už bola preč.

,,Tak ideme",povedal som smerom k Meggie a ona ma chytila za ruku.

,,Mmmhhhm",povedala a ja som ju potiahol za ruku.

Vošli sme do školy a začali sme hľadať 1.C kde mal chodiť aj Jacob.

,,Jacob",zakričala a rozbehla sa k hnedovlasému chlapčekovi. Popravde dosť sa podobal na Liama.

,,Ahojte",povedal som a objal sa s Liamom.

,,Ahojte",odpovedal Liam.

,,A čo ty tu ?Nemala ísť s Jacob náhodou Lottie?"spýtal som sa .

,,Hej ,ale Jacob chcel ísť so mnou",odpovedal.

,,Aha ",povedal som.

,,Tak našli ste už tú triedu"?spýtal som sa.

,,Nie ,ale Lottie ešte včera volala s ich triednou a povedala jej ,že  na prvom poschodí",povedal Liam a pozeral sa na rozprávajúcich sa Meggie a Jocoba.

,,Tak poďme nech neprídeme pozde",povedal som smerom k deťom ,ale aj Liamovi.

Ach kto by si kedy pomyslel ,že ja Shawn Mendes a Liam Payne budeme hľadať triedu našich malých prváčikov......

The End

Ahojte tak toto je oficiálne posledná časť tohto príbehu. Keď túto časť píšem je 14.8.2019 ,ale keď ju vydám bude už 31.8.2019 lebo ešte nemám napísané poslesné kapitoly ,ktoré ste vy už čítali lebo teraz som mala nápady na epilog takže...
A ešte sa vás spýtam tešíte sa do školy? Ja aj celkom hej ,teda nie na školu, ale na kamarátky .
A ešte k tomuto príbehu. Veľmi vám ďakujem za podporu a za dočítanie až do konca. Chcela by som obzvlášť poďakovať _lotiiik__.

A eše mám pre Vás jednu dobrú správu bude My texting love 2. Síce sa nebude tak volať lebo tam už nepôjde iba o texting . Bude sa volať Three sisters....... Bude o Phoebe,Meggie a Annabeth,takže sa máte na čo tešiť. Bude asi niekedy v strede Septembra alebo na začiatku októbra takže ak chcete to pokračovanie tak mi napíšte a kľudne aj Váš názor na tento príbeh.
Ach ja sa snáď rozplačem aj keď tento príbeh som nepísala až tak dlho ,ale aj tak mi prirástol k srdcu a hlavne preto chcem písať to pokračovanie..............

Thank you and love you 💜💜

My texting love /Shawn Mendes✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin