POV YARA
Ik wordt wakker met bonkende hoofdpijn. Ik kijk even om me heen en sluit dan mijn ogen weer. "Yaartje, het spijt me zo." Hoor ik iemand snikken. Ik probeer mijn ogen weer open te doen. Ik moet even wennen aan het felle licht. Ik hoorde iemand geschokt adem halen. "Yaar!" Ik schoot overeind. Toen ik Bonnie zag begon ik te huilen. Even later kwamen ook mijn ouders binnen. "Yara." Mijn moeder gaf me een dikke knuffel en ze snikte een beetje. "Wat is er gebeurd liefje?" Vraagt mijn vader uiteindelijk als ik gekalmeerd ben. "I...i..." stamelend sta ik op. "Weet ik niet." Ik zak in elkaar. En Bonnie kijkt me geschokt aan. Nog voordat ik in slaap val zie ik nog dat Bonnie de kamer verlaat.
Ik wil even zeggen dat ik de oma van Bonnie wel in het verhaal heb maar niet als haar verzorger. Haar moeder leeft nog en ze heeft geen vader.
POV BONNIE
Ik loop de kamer uit en ren naar huis. Eenmaal op mijn kamer barst ik in snikken uit. Mijn moeder komt de trap op gerent. "Bonnie wat is er toch?" Vraagt ze geschrokken. "Mama, ik heb Yara betoverd, maar het is zo heftig voor haar dat ze er helemaal door is verzwakt e...en..." stotter ik helemaal in paniek. Mijn moeder geeft me een knuffel en zegt: "kom we gaan beneden een kopje kruidenthee drinken." Ik knik. Stilletjes loop ik achter haar aan.
POV DAMON
"Waar was dat nou weer goed voor?" Roep ik verontwaardigd uit als ik bij Tyler aankom. "Jeetje zeg ik ben half wolf, half vampier en ik had honger dus..." "dus eet je maar iemand op!?" Onderbreekt Caroline hem.
POV TYLER (HYBRIDE)
"Ca...caro..."stotter ik. Ze kijkt me woest aan. "Bonnie belde me en ze heeft gelijk ze kan je niet even alleen laten of je vermoordt alweer iemand." Schreeuwt ze. Uit mijn ooghoek zie zie ik Damon grinniken. Woest draait Caroline zich naar hem om. "Jij..."
Lieve lezers,
Hoofdstuk 3 is er alweer. Ik ben al met hoofdstuk 4 bezig, maar ik heb mijn teen gebroken dus zal het wat langer duren omdat ik steeds naar de dokter moet. Ik doe mijn best, maar het kan ook zijn dat ik af en toe een dubbele plaats omdat het zo lang duurde.
Xx zenuwniempje💛
JE LEEST
I Am A Vampire.
Teen FictionNIKS MAG GEKOPIEERD WORDEN ZONDER MIJN TOESTEMMING. dit is mijn versie van vamire diares. Namen vooral van de serie. Wezen soms zelfbedacht. De karakters zijn: Bonnie; heks Elena; mens, trybride Jeremiah; mens Stefan en damon; vampier Klaus; hybride...