❤: 2.317 💬: 419
@ım.jb: siyahlara bürünüyorum, seni taklit ediyorum, geceyi yaşıyorum.
bunların yanısıraysa seni merak ediyorum.
yorumlar:
ş: zeplin mi daha yüksekten uçar, helikopter mi?
↪ ş: şu an benimki
ü: haklı ama iğrenç @ş
p: +123458923773828293828738281k: siyahın içinde kalan bembeyaz pamuk gibi tene bak, sanırım saniyeler önce gay oldum sori mom!
e: bipolar oldum sayende aq çocu..
e: açıklamalarını çözücem diye son beyin nöronlarımı da feda ettim.
p: neyi anlamadın, byul' u özlemiş işte nasıl olduğunu falan merak ediyor @e
↪ t: kardeş kusura bakma ama ağır malsın
o: byul geçen gün hwasa' yla çıktığını açıkladı kör cahil
p: ne yani lezmiymiş, iğrenççç
t: kusura bak artık aq dirzosu, iğrençmiş @pg: oppa byul'la nasıl birlikte olabildin? ve hala o kızı mı özlüyorsun. bu mide bulandırıcı, hemcinsinden hoşlanan bir biyolojik hata resmen o
y: bu kadar beyinsizle ortak atmosferin içinde yaşadığıma inanamıyorum, kirli zihinlerinizle en kısa sürede kendi bokunuzda boğulun @p @g
×××
m.byul: jaebum,
yorumlar için özür dilerim ve önceden sana söylemediğim içinde
benden iğrenmeni istememiştim, biseksüel olduğumu uzun süre gizledim.
ama hwasa bana kendimi sevdirdi, kabullenme cesaretini gösterdiğimde belki de ilk sana gelip özür dilemeliydim.
senden sebepsiz yere ayrıldığım için üzgünüm, kafam karışıktı ve başka birinden hoşlandığımı fark ettiğimde daha fazla sana haksızlık yapmak istemedim.
sen çok iyi birisin jaebum, daima da iyilerini hak ediyorsun.
lütfen beni affet, tüm her şey için..
görüldü 00.40
ım.jb: affedilecek bir durum yok byul, mutlu ol.
sana kızgın değilim, aksine senin adına sevindim.
m.byul: teşekkür ederim, yani anlayışın için.
son bir şey daha söylemek istiyorum, aslında bunu daha önceden söylemeliydim ancak fırsatım olmadı
seninle birlikte olduğumuz zamanlarda biri sürekli posta kutunun başındaydı, tanıyor musun bilmiyorum ama aynı adamı sürekli kahve aldığın kafenin üstündeki dairede otururken gördüm.
ikinci katta, zambaklarla dolu bir balkondaydı.
bilmiyorum belki tanıdığındır, sadece o an ilgimi çekmişti.
ım.jb: emin misin byul, bu benim için çok önemli. balkondakiyle aynı adam mıydı?
m.byul: kesinlikle eminim, demiştim kapının önünde birçok kez karşılaştım onunla ve kafede buluştuğumuz zamanda hep camda görüyordum.
bir sorun mu var, tanıyor musun?
ım.jb: sorun yok, teşekkür ederim dikkatin için byul~ah.
iyi geceler.
×××
dım dım dım dım dım dı-dım
190819