16' kendime gelmem kaç vesayit

360 39 25
                                    

"artık ölü grup" grup sohbeti

ım.jb: pekala beyler, sizinle bir şey konuşmak istiyorum.

choi: vaovv, ım jaebum arkadaşları olduğunu sonunda hatırladı!!!

p.jnyg: gerçekten şimdi mi konuşmak istiyorsun,

telefonlarımızı bile açmadın jaebum, evine geldik kapın kırılana kadar çaldık neredeyse, bakmadın

senin için endişeleniyoruz dostum, sorun byul'un cinsel yönelimi mi?

bak hiçbirimiz bunu beklemiyorduk tamam mı? senin de neden ayrıldın diye o kadar üstüne geldik, aptallık ettik.

ama bize sırtını dönme be kardeşim, çocukluğuyuz birbirimizin

markint: sevgilim bi müsaade et, konuşsun jaebum.

p.jnyg: peki peki, sustum.

ım.jb: öncelikle hepinizden özür dilerim, haksız yere benim için endişelenmenize ve kötü hissetmenize sebep oldum.

evet sorun cinsel yönelimdi ancak moonbyul'un değil

benim cinsel yönelimim.

choi: sonuna kadar dinlemeden bir yorum yapmayacağım lütfen devam et jaebum.

ım.jaebum: bu kadar ciddi olmanız beni geriyor!

her neyse, uzun zamandır ikilemdeydim.

kafam o kadar karışıktı ki kimseye ifade edemiyordum kendimi.

küçüklüğümden beri kızlarla pek aramın iyi olmadığını biliyorsunuz, ki bu sürekli dalga konunuz olmuştu.

bende hem kendime hem de size kayıtsız bir kanıtlama çabasına girip byul'la birlikte oldum. fakat hiçbir şey düşündüğüm gibi olmadı.

düştüğüm ikilem daha da büyüdü, beni içine çeken bir çukura dönüştü resmen.

kendimden nefret ettim, yemin ederim aseksüel olduğumu düşünmeye başlamıştım.

ne bir kadına ne bir erkeğe, hiçbirine ilgi duymadığımı hissediyordum.

bu yüzden önce byul' dan ayrıldım, daha doğrusu bu ikimizinde görüşü gibi bir şeydi. sonra sizden biraz uzaklaşmak istedim. bilmesenizde son zamanlarda her lafınıza alınır olmuştum ve bu durum tek beni değil sizi de üzüyordu.

kısa kesiyorum, byul' dan ayrıldıktan iki üç gün sonra biri mesaj etti. uzun zamandır beni izlediğini falan söyledi. hakkımda her şeyi biliyordu, kafamdaki karışıklığı bile... cidden o çok iyi bir gözlemciydi ancak tek bir konuda yanıldı benim gay olduğumu düşünüyordu. halbuki biraz önce söyledim erkeklere bile ilgi duyduğumu düşünmüyorum diye.

bana kafamı karıştıracağını söyledi, yemin ederim daha ne kadar fazla karışıklığın içine düşebilirim diye oturup ağlayacaktım o gece.

neyse meğersem onun karıştırmaktan kastı bizzat ipleri çözmekmiş,

defalarca kez sesini duydum, her lafı benim için aralandı. bu o kadar tuhaftı ki, birinin sizi her şeyinizle sevmesi..

bile bile ona çekildim ve buna karşı koyacak pek korunmam yoktu.

korkuyordum sadece, aileme ve size açıklamaktan. bana nasıl tepki vereceğinizi bilmiyordum. özür dilerim.

geç de olsa size neler hissettiğimi ucundan anlatmak istedim.

herkes gördü

choi: senin ben ağzına sıçayım! ulan gerizekalı mark'la jinyoung da birlikte bir şey dedik mi!!!!!

günlerdir ne oldu bu çocuğa diye beynimizi sikiyoruz puştun yaptığına bak!!

p.jnyg: jaebum sen ağır malsın kardeşim

markint: ya ne kızıyorsunuz çocuğa, sizin dilinize düşen kurtulamıyor ki ne yapsın!!

p.jnyg: haklısın aşkım,

şimdi geçen sene havuza giderken giydiğin şortu al yanıma gel. barbekü ateşinde yakacağım o donu.

markint: konu neden benim şortuma geldi

p.jnyg: o kısacık şortla halk plajına yalnız başına gittiğin aklıma geldi aniden

markint: al işte! bundan bahsediyorum, hiç mi bir şeyi unutmazsın sen!

markint çevrimdışı

p.jnyg: ne dedim şimdi ben! çabuk gel buraya tuan!!!!!

bak bir de kırmızıydı değil mi o, ateşli ateşli

vallahi katil olacağım! gider ayak imana da geldim!!

baksana buraya!!!!!

p.jnyg çevrimdışı

ım.jb: durum nasıl benim ilişki problemlerimden sizin kıskançlık problemlerinize döndü..

neyse, öpüştüm falan işte..

çok güzeldi.

keşke önceden bulsaydım jackson'ı, nasıl beklemişim 24 yıl ben, ah ah!!!

choi: ben hala buradayım yalnız,,,,,,,

ım.jb çevrimdışı

×××

y-n: alt tarafı yağmur yağdığı zaman aklıma düşmüş, kısa bir kurgu olarak gün içinde bitirmeyi planladığım bir ficti. gelin görün ki bitiremedim ve uzadıkça uzadı. bu yüzden de başladığım zamanki ruh halimle şu anki durum tamamen farklıyken hikayede de birden çok mood değişikliği oluyor, üzgünüm :(

ne yapsam bilmiyorum, bir yanım uzatmak istiyor diğer yanım breathe me' de var onu daha devam ettirmen gerekiyor diyor.

çok kararsızım 20' de bitirsek mi? belki en fazla 25 falan yapabilirim ama pek ümitli değilim açıkçası :(

çok kararsızım 20' de bitirsek mi? belki en fazla 25 falan yapabilirim ama pek ümitli değilim açıkçası :(

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

250819

ilysm. jackbum✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin