"Jack, burada mısın?" Jack, duyduğu sesle elindeki telefonu kenara koyup oturduğu yerde dikildi. "evet." diye mırıldandı.
Ellie kaşlarını çatıp, "iyi misin sen?" dedi.
Jack, iç çekerek "sadece, yorgun hissediyorum." ardından "ve bazı sorumlulukları bırakmalıyım, Ellie." diye ekledi. Ellie, kaşlarını çatmaya devam ederken "bu ne demek şimdi?" diye mırıldandı. Jack, gözlerini kaçırarak, "ayrılalım." dedi. Ellie'nin şaşkınlığı büyürken, "birden bire ne oldu Jack?" diye mırıldandı. Jack, gözleri dolan kıza bakarak, "bir anda değil hep öyleydi, Ellie."
dedi. ardından "ben seni arkadaş kısmından çıkaramıyorum, seni sevgilim olarak göremiyorum, anlıyor musun?" diye ekledi. iç çekip, "benim için Ernie gibisin, onu çok seviyorum ama arkadaş olarak."
dedi. Ellie, gözlerindeki yaşları silip, "onu seviyorsun değil mi?" dediğinde, Jack, kaşlarını çatarak "kimi?" dedi. Ellie, "Finn'i." dediğinde Jack'in gözleri büyümeye başladı. "neden bahsediyorsun Ellie?" dedi kaşlarını çatarak. Ellie, gözlerini devirip, "hadi ama Jack, ona nasıl baktığını herkes biliyor." dedi. Jack anında kızarmaya başladı. Ellie, Jack'in kızardığını görünce "ve onun da sana nasıl baktığını herkes biliyor." dedi ve ardından ayağa kalktı.
"git Jack, git ve onu bul." ardından kapıyı çarpıp çıktı. Jack, olanları hazmetmeye çalışırken bir anda kendini dışarıda buldu. oturduğu yere yakın olan parka doğru adımlamaya başladığında daha iyi hissediyordu. parka geldiğinde sadece bir kişi olduğunu görünce şaşırdı. arkası dönük bir şekilde oturup ayaklarını sallayan bu kişiyi tanıması üzün sürmedi. saçlarından Finn olduğu belliydi. ona uzak bir yere oturup, onu izlemeye başladığında telefonu çaldı. bingo, Finn arıyordu.
Jack içinden tam zamanıydı diye geçirip telefonu açtı. "hey." Finn'in sesi nefessiz kalmış gibi geliyordu. Jack, "hey, sen iyi misin?" dedi nefesini verip. Finn, bu dediğine hafif kıkırdayıp, "hasta olan sensin Jack." dediğinde, Jack gözlerini devirip, "aslında şu an çok iyi hissediyorum." dedi. Finn, Jack'in görmeyeceğini bilse de gülümseyip "sevindim." dedi. Jack aniden aklına gelen fikirle "buluşalım mı?" diye mırıldandı. Finn, aniden gelen soruyla şaşırsa da, bozmayıp "ben evine gelebilirim, hastasın ve dışarı çıkman yasak." dedi. Jack, oturduğu yerden kalkıp Finn'e doğru yaklaştı. Finn'in sesini duyabileceği bir yere geldiğinde "öyle mi?" dediğinde Finn, aniden arkasına dönünce dudaklarının aralarında 3-4 cm kalmıştı. Finn gözlerini şaşkınlıkla açarken, Jack aralarındaki yakınlaşmadan dolayı gerilmiş bir şekilde nefes aldı. Finn, "sen delisin." dediğinde Jack kıkırdayıp, "deli olmaktan memnunum." dedi. Finn, "sen beni mi takip ettin?" dediğinde Jack ellerini yana kaldırıp "tamamen tesadüf." dediğinde Finn kıkırdadı. "Ellie ile değil miydin ayrıca sen?" dedi Finn, kaşlarını çatarak. "biz, ayrıldık." dedi Jack, dudağını ısırıp. Finn, dans etmek istese de kaşlarını yukarı doğru kaldırarak, "üzüldüm." diye mırıldandı. ardından "niye ayrıldın?" dedi merakını gizlemeye çalışarak. "Ellie'nin benim için doğru partner olmadığını anladım." dedi Jack, gülümseyerek. Jack, bir anlık cesaretle Finn'in dudaklarına yakınlaştı. Finn'in de ona doğru geldiğini görünce rahatladı. ama yakınlaşmaları Finn'in telefon sesiyle kesildi. Finn, mahcup bakışlarla Jack'e baktığında, Jack sorun olmadığını belirterek gülümsedi.
Finn, telefonunu açtığında çok geçmeden suratındaki ifade donmuştu. Jack hemen bunu farkedip, "hey ne oldu?" diye mırıldandı. Finn, gözlerini zorla Jack'e dikip "Nick," "kaza geçirmiş." dediğinde Jack'in suratı da donmuştu. Jack ve Nick çok iyi anlaşırdı ve Nick, Finn'in Jack'e karşı olan duygularını bilirdi. "hangi hastanede?" dedi Jack, zorla. Finn, "en yakındaki." dedi gözlerini yere dikip. Jack, Finn'in kolundan nazikçe tutup, ilerdeki taksiye doğru koşmaya başladı. 15 dakikalık sessiz taksi yolculuğunun ardından hasteneye gelmişlerdi. Finn, hemen inip içeriye doğru koşarken, Jack onu kolundan tutup kendine çevirdi. ardından "o iyi olacak." diyip, Finn'e kollarını doladı.umarım bu bölümü sevmişsinizdir, aklıma olay gelmezse 10.bölümde final yapmayı planlıyorum. ama başka kurgularla devam edeceğim <3