Dorazili jsme do místnosti. Tipovala bych to, že jsme něco jako V.I.P. a Loki vzal rovnou dva drinky, z níž mi jeden dal a my si sedli na gauč.
,,A nyní, bez dalších okovů, zlatý hřeb večera," říkal velký hologram Velmistra uprostřed stadionu, ,,vůbec poprvé se vám představí, vypadá celkem slibně a fíglů v rukávu jistě má. Víc neřeknu, posuďte sami. Dámy a pánové, představuji vám Hromolorda."
,,Hromovládce," řekla jsem si pro sebe.
Loki mě chytl okolo pasu jednou rukou a já jeho taky.
Na ten stadion vešel ostříhaný Thor.
,,Co mu to udělali s vlasy?" vyjekla jsem.
Prohlížel si to tady.,,Koukejte mu na prsty, občas jiskří. Nuže dobrá, je to tu, teď přivítáme mýho chlapíka, jde na scénu," řekl Velmistr a místní vypouštěli do vzduchu zelené obláčky.
Všichni pištěli radostí.
,,Je to bijec. Co o něm můžeme říct? Nu, je můj kat, nikdo se mu nevyrovná, já osobně pro něj mám slabost, je neporažený, je úřadující, obhájce titulu. Dámy a pánové, přichází, náš neuvěřitelnýýý," představoval ho.
Thor měl na sobě helmu a já s Lokim nedočkavě čekala. Vyšel Hulk a mocně zařval.
,,No to si děláš," řekla jsem udiveně.
Tak sem se nám Hulk zatoulal.
,,JÓÓ!" zaradoval se Thor.
Najednou všechno ztichlo.
Loki se zvedl z gauče, vzal mě za ruku a táhl mě pryč.
,,Z týhle planety musíme pryč," řekl Loki vyděšeně a šel se mnou pryč.
Velmistr nám zaterasil cestu.
,,Co, co, co, co, có, kampak," řekl Velmistr a my začali couvat.
Usedli jsme zpátky na gauč.
,,Co máš proti Hulkovi?" zeptala jsem se ho šeptem.
,,Jednou mi udělal, nemilou věc," odpověděl.
Hulk mocně zařval a diváci skandovali jeho jméno.
,,Hej, hej!" zamával na nás Thor, ,,My se známe! Je to kolega z práce."
Velmistr se na nás otočil, já pokrčila rameny a Loki dělal, že byl zažráný do hry.
Thor s Hulkem začal kecat a potom ukázal na nás.,,Hele Loki, Elen! Koukejte kdo tu je!" řekl šťastně Thor.
Loki se jen vyděšeně díval.
Chvíli spolu Thor a Hulk kecali, ale Hulk zaútočil a Thora odhodil. Ten se přibrzdil mečem. Následně elegantně vytáhl meče jako předtím Hela.
,,Tohle se mi vůbec nelíbí," řekla jsem.
,,To mně taky ne," zašeptal směrem ke mně Loki.
Bojovali jako o život, já se na to pomalu ani nechtěla dívat, ale najednou to ztichlo. Koukla jsem co se děje. Thor tiše promlouval k Hulkovi, něco takového dělala Natasha. Hulk se uklidnil a natáhl k němu ruku, ovšem udělal to co Thor neočekával- chytl ho za ní a začal s ním třískat o zem.
,,Au," zasyčela jsem soucitně.
,,Jo! Přesně takový to je!" vyletěl do stoje radostně Loki.
Já se na něj pohoršeně podívala.
To myslíš vážně? Zeptala jsem se ho v hlavě.
,,Jen jsem velký fanda zápasů," vysvětlil Velmistrovi Loki a zase se posadil.Jakmile si sedl, bouchla jsem ho pohoršeně do ramene a koukla na něj vážným pohledem. Dál jsem se mu nevěnovala a pozorovala zápas.
Bojovali, Thor zrovna zničil Hulkovi kladivo a mluvil s ním, o čem, to jsem nepochytila přes řev. Thor Hulka praštil a Hulk o kousek odletěl. Sedla jsem si tak, aby mi to bylo pohodlnější, ani jsem se neopírala o gauč a opírala se rukama o stehna
S očekáváním jsem koukala co se bude dít. Hulk se naštval a bojoval dál. Bojovali, jako o život, najednou Thor zaútočil kladivem, ale Hulk ho chytl a v tu chvíli s očekáváním čekal i Loki s Velmistrem. Hulk Thora odpinkul.
,,Auvik," zasyčela jsem znovu soucitně.
Hulk skočil na Thora a začal ho fackovat pěstmi, počkat cože? No prostě ho mlátil tak, jak by nikdo nechtěl.
Velmistr se tomu smál a já byla bezmocná. Noták, Thore, vzchop se! S napětím jsem to sledovala abych pochytila každý detail. Najednou Thorovi zmodraly oči a jeho tělo obalily blesky.
,,Jo," zaradovala jsem se potichu.
Thor bouchl pěstí do Hulka a odmrštil ho bleskem. Velmistr se postavil a koukal dál.
Thor se překvapeně pozoroval, potom se, ale rozeběhl naproti Hulkovi, který běžel zase po něm. Oba vyskočili a Thor Hulka ve vzduchu bouchl, že odletěl. Všichni začali skandovat slovo blesky.,,Blesky," pousmála jsem se pyšně.
Hulk se z toho oklepal. Najednou byl Thora někdo zparalizoval. Koukla jsem na Velmistra a vyletěla do stoje.
,,Co to děláte?!!?" zeptala jsem se ho naštvaně.
On neodpověděl a pozoroval zápas. Koukla jsem tam, Hulk skákal na Thora z nechutně velké výšky.
,,Tak to by bylo vše," usmál se spokojeně Velmistr a vstal.
,,CO BY BYLO VŠE?!" zeptala jsem se a vyjela na něj.
Loki mě chytl za ruce. Zvedl se tady vítr, vířily mi vlasy.
,,Byl to podvod!" řekla jsem jiným mocným hlasem.
,,Elen, klid," uklidňoval mě Loki.
,,KLID?! KLID?! VŽDYŤ HO ZPARALIZOVAL!" zařvala jsem již svým hlasem.
,,Neřeš to," řekl.
,,BUDU!" vykřikla jsem.
,,Thorovi nic nebude," uklidnil mě.
,,Ale mohl být svobodný," řekla jsem mu smutně.
,,Bude," zašeptal tiše.
,,Bude, až toho Velmistra zabiju," řekla jsem a otočila se.
Velmistr tam už nebyl.
,,Co to?" zeptala jsem se.
,,Odešel," řekl klidně Loki.
,,Já jdu radši taky," řekla jsem Lokimu na rovinu a odešla.
Další kapitola je tadyy! Tentokrát je delší, ale předpokládám, že další bude zase kratší😂
No nic, jsem ráda za vaše pozitivní ohlasy a moc se omlouvám, že včera kapča nevyšla, vůbec jsem nestíhala😆
Tak zase zduř😃
🤡Kája🤡
Ps: Bojíte se klaunů?
Já trochu🤭
ČTEŠ
Budeme držet spolu|| Loki ff
Fanfiction[DOKONČENO] |2. díl| Tento úžasný cover má na starosti @zirafice Loki, bůh lstí a falše, často nazýván bezcitným a krutým. Elen, dříve stále úsměvavá holka, která urážela všechny okolo. Tito dva si k sobě nějakým kouzlem našli cestu, ale Odin a Fur...