19# Spoutaní

1.7K 115 22
                                    

Vzbudila jsem se spoutaná, zase, seděla jsem zády k někomu.

,,Loki?" zeptala jsem se.

,,Á víla se vzbudila," řekl a určitě se pousmál.

,,Jak se z toho dostaneme?" zeptala jsem se ho.

,,Nevím," odpověděl klidně.

,,Myslíš, že mi v tomhle pomůže vzduch?" zeptala jsem se.

,,Nepomůže," řekl.

,,Takže, co budeme dělat?" zeptala jsem se.

,,Asi čekat," povzdechl si Loki.

,,Nikdy jsem nečekala, že se vzbudím k někomu připoutaná," zamyslela jsem se.

,,Tak, jsi připoutaná ke mně, já nejsem jen tak někdo," řekl.

Já se zasmála.

Najednou jsem slyšela otevření dveří.

,,Překvápko," řekl Loki.

,,Kdo tam je?" zajímala jsem se.

,,Elen?" zeptal se někdo, jehož hlas jsem znala.

Poskakovala jsem abych se mohla otočit na té sedačce a koukat jinam, než do zdi. Byla jsem otočená napůl a otočila hlavu k nově příchozím.

,,BRUCI!!" vykřikla jsem radostně. ,,Tak jsi se z něj dostal," usmála jsem se.

,,Z koho?" zeptala se paralizérka.

Thor na mě ukázal ať to neříkám.

,,Z- nikoho," zadrhla jsem se.

Thor po Lokim hodil pro jistotu věc.

,,Au," řekl Loki.

,,Chci mít jistotu," vysvětlil Thor.

Dovnitř vešel konečně i Bruce.

,,Ahoj Bruci," určitě se usmál Loki.

,,Tak co? Když jsem tě viděl naposled snažil ses všechny vyvraždit jak jsi na tom teď?" zajímal se Bruce.

,,To záleží na momentální situaci," řekl Loki.

Bouchla jsem ho loktem do zad.

,,Přestaň ho děsit," řekla jsem mu se smíchem.

,,Takže, Sakaar a Asgard jsou dvě nejvzdálenější planety, nejlepší bude vzít to červí dírou hned za městem palivo doplníme na Xandaru a zpátky na Asgardu budem za, osmnáct měsíců," řekla paralizérka.

,,Ne- e, my proletíme tou velkou branou," nesouhlasil Thor.

,,Ďáblovou řití?" zeptala se paralizérka.

Já se zasmála.

,,Tak to je název století," zasmála jsem se znovu.

,,Řití? Tak počkat, čí řití?" vyjekl Bruce.

,,Pro pořádek, nevěděl jsem to, když jsem volil," snažil se to obkecat Thor.

,,Návrh se zamítá, nepoletím ničí řití," dodala jsem.

,,Vypadá to jako kolabující neutronová hvězda, uvnitř Einstein rosenova mostu," řekl chytře Bruce.

,,Potřebujem jinou loď, mou by to roztrhalo na kusy," řekla paralizérka.

,,Přesně, potřebujeme loď co vydrží přetížení té singularity," souhlasil Thor.

,,A má off-line naváděcí systém, který kompletně spolupracuje s palubním počítačem," dodal Bruce.

,,A takový ty držáčky na kelímky, poněvadž tam umřem, takže na zdraví," dodala paralizérka a dopila pití.

,,Neznáme se? Mám pocit, že se známe," řekl Bruce paralizérce.

,,Taky mám ten pocit, divný," okomentovala.

,,No, doktore, neřízená metagalaktická cesta skrz volatilní kosmickou bránu, to bude dobrodrůžo," řekl Thor.

,,Potřebujeme loď," řekl Bruce.

,,Ano loď," souhlasil s ním Bruce.

,,To zvládnou maximálně dvě absolutně nejnovější mode-" nedořekla paralizérka.

,,Nechci vyrušovat, ale-" vyrušil Loki.

Paralizérka po nás hodila flašku, která se roztříštila o zeď.

,,Ale heleee, já jsem tady taky," zaskučela jsem.

,,Ale, Velmistr má lodí celou flotilu a je možné, že jsem zcizil přístupové kódy do jeho bezpečnostních systémů," navrhl Loki.

,,A najednou jsi pocítil nutkání udělat správnou věc," řekla pochybovačně paralizérka.

,,Nebesa né, ztratil jsem přízeň Velmistra a výměnou za kódy a přistup k lodím žádám o bezpečný průlet, ďablovou řití," vysvětlil Loki.

,,Takže ty říkáš, že nás dostaneš do hangáru aniž by se spustil alarm?" zeptal se Thor.

,,Dostanu bratře, ano," souhlasil Loki.

,,Momentíček, můžu na slovíčko?" zeptal se Bruce.

Šeptali si tam a já tomu moc nevěnovala pozornost.

,,První asi porazíme Helu a potom můžeme utýct a žít krásně, ne?" zeptala jsem se Lokiho.

,,Helu neporazíme jen tak," řekl Loki.

,,Hm," zamyslela jsem se.

Při tom tichu jsem pochytila Thora.

,,Jo mě taky, mnohokrát, kdysi, když jsme byli děti se proměnil v hada, protože věděl, že hady miluju, když jsem ho zvedl abych se pokochal, proměnil se nazpátek vybafl na mě "Jó to jsem já" a bodl mě, bylo nám tehdy, osm," řekl Thor.

,,Ďábelsky podlé," řekla jsem Lokimu.

,,Já vím," řekl pyšně.

,,Jestli se na mě takhle někdy pokusíš bafnout tak tě prohodím oknem," pohrozila jsem mu.

,,Jestli máme ukrást loď, tak musíme odlákat stráže od paláce," namítla paralizérka

,,Co takhle vypustit bestii?" navrhl Loki.

,,Pšš, zmlkni," utišil ho Thor.

,,Vy máte bestii?" zeptala se se smíchem paralizérka.

,,Ne, žádnou nemáme, dělá si legraci," obkecal to Thor, ,,začneme revolucí."

,,Revolucí?" zeptala jsem se.

,,Vysvětlím později," odbyl mě Thor.

,,Kdo, že je tenhle chlap?" zeptala se paralizérka.

,,Vysvětlím později," odbyl znovu Thor.
***

Další kapitolaaa, snad se líbilaaa.. no nic, co bych dodala? Nic a proto řeknu alespoň, že jsem dnešek ve škole přežila ve zdraví, ale řekli nám, že máme v pondělí dva testy a v pátek jeden, takže já se jdu na to aspoň podívat😆.
Jak jste zvládli školu vy?😂
🔫Kája🔫

Budeme držet spolu|| Loki ffKde žijí příběhy. Začni objevovat