≠≠≠
Kediciğin Ağzından ;
"Ee görüşmeyeli sen nasılsın Baekhyun?"
"İyiyim hatta bu tatlı kediciği alınca daha iyi oldum. Gerçekten çok güzeller."
"Evet, çok sevimli oluyorlar."
Sahibim eve gelen sözde 'yakın arkadaşı' Baekhyun ile sohbet ediyordu. Benim yanıma da Baekhyun'un kedisi Jackson'ı bırakmışlardı. Benimle ilgilenmesini istiyordum ama o sürekli o gıcık herifle konuşuyordu.
Jackson dibime kadar girip sürekli benimle konuşmaya çalışıyordu. Resmen üzerime yapışmış bir vaziyetteydi. Ne kadar ondan uzak dursam bile yanıma gelip beni rahatsız ediyordu.
"Dostum kaç kere söylemem gerek? Erkekler ilgimi çekmiyor."
"Namjoon çok sıkıcısın. Ben erkeklerden hoşlanıyorum ama senden değil tabi ki, ultura mükemmel Byun Baekhyun'dan hoşlanıyorum."
"Ne tesadüf ki ben de Young'dan hoşlanıyorum."
"Bir fikrim var!"
"Ne?"
"Şimdi bizimle ilgilenmiyorlar ya biz de ikimiz yakın davranıp onları kıskandıralım."
"Olu mu ki?"
"Olu olur, hadi!"
Jackson ile küçük oyunumuza başlayıp yakınlaştık. Ama bu yakınlaşma bir oyun arkadaşı gibi değildi daha çok sevgili cinsinden yakınlaşmaydı. Dikkatlerini çekmek için daha fazla ses çıkartarak gülüşmeye başladık. Sekiz yaşında bir çocuk olarak ilgiye ihtiyacım vardı fakat Young benden tarafa bile bakma zahmetinde bulunmuyordu!
Sesimiz sayesinde onların dikkatini çekmeyi başarmıştık. Biz oyunumuza devam ederken dikkatle bizi izliyorlardı. Ama hiç bir kötü tepki yoktu aksine bizi böyle görünce sevindiler bile!
"Ya Baek acaba senin kediciği bir kaç gün kendime mi alsam sen de Namjoon'u alırsın."
"Hmm aslında olur. Bir kaç günden bir şey olmaz."
Duyduklarım ile hızlıca kalkarak Young'un dibine gittim.
Üzüntü ile göz yaşlarım akarken sakince beni kucağına çekmişti. Kuyruğumu eline almış okşuyordu.
"Şaka yaptım bebeğim, merak etme seni bırakmayacağım."
"Şayip lütfen beni bırakma, lütfen!"
"Yah! Vermeyeceğim dedim ya."
Kolları bedenimi sıkıca sarıp kafamı boynuna gömmemi sağladı. Gözyaşlarım boynuna akarken saçlarıma öpücük bırakıyordu. Beni bırakmayacak olması sevindirmişti.
Yaklaşık bir saat sonra Baekhyun ve kedisi evimizden gitmişti. Onlar gidince resmen Young'a yapışıp onu bırakmadım. Onun sayesinde bir çok şeyi öğrenmiştim bile. Bunlardan biri de aşk. Belki de ben ona aşık olmuştum. Aşık olmuşsam bile onun bana aynı duyguları beslemediğine eminim çünkü o beni sadece sahip olduğu bir kedi olarak görüyor. İsterdim ki o da bana aşık olsun.
Bazen düşünüyorum da acaba ben büyüyünce ne olacak? Beni bırakacak mı? Umarım öyle bir şey olmaz çünkü ben resmen ona çözülmesi imkansız bir bağ ile bağlandım. Sahibime aşık olmak ne kadar doğru bilmem ama bu umurumda bile değil. Ben onu seviyorum ve hiç bir şey bunu değiştiremez.
≠≠≠
ovovovov ne kadar da aşk dolu bir bölüm buuuu çlsdfşlfbsdfnswf
eski kitaptan tekrar yazmak zor oluyor bu yüzden geç atıyorum canlar maruz görün mmuuahh
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Cat Daddy |knj|
Fiksi PenggemarKalın dudakları , masum bakan gözleri ve küçük kulaklarıyla beni kendine aşık etti.