Aria en Ezra Fitz:
James Fitz (17): James lijkt veel op zijn vader. Hij ziet er wijs uit en hij is ook wijs. Hij is smoorverliefd op Serena Rivers, maar hij is te verlegen om tegen haar te praten.
Riley Fitz (15): Riley lijkt veel op Aria, maar ze heeft Ezra's blauwe ogen. Ze houdt van kunst en ze is het buitenbeentje in Rosewood.
Mackenzie Fitz (12): Mackenzie lijkt op een vrouwelijke versie van Ezra. Ze is erg meisjesachtig en ze is erg tolerant.
Hanna en Caleb Rivers:
Serena Rivers (17): Lijkt veel op Hanna en is het populairste meisje in Rosewood. Ze heeft een wilde kant, maar als je haar eenmaal kent is ze heel lief.
Haley Rivers (15): Heeft donkerblond haar en Caleb's donkere ogen. Haley kan gemeen overkomen, maar veel mensen begrijpen haar verkeerd. Ze streeft om net als Serena te zijn, en is ook een beetje jaloers op haar.
Cooper Rives (13): Lijkt veel op Caleb. Hij is erg slim, maar daar schept hij niet over op. Cooper kan erg druk en kinderachtig zijn.
Spencer en Toby Cavanaugh:
Taylor Cavanaugh (15): Taylor lijkt op Spencer. Ze is slim en houdt er van om te hockeyen. Taylor beschermt haar broertje.
Keenan Cavanaugh (15): Taylor's tweelingbroer met het syndroom van Down. Hij is erg lief en iedereen houdt van hem.
Paige en Emily Fields:
Meggie Fields (15): Emily heeft Meggie gebaard, maar ze is ook erg close met Paige. Meggie is erg verlegen en lief.
JE LEEST
Rosewood verandert niet
FanfictionDit gaat over de tv serie Pretty Little Liars. Dit verhaal gaat over hun kinderen.