Riley's POV:
Ik zit in mijn moeders kunst studio en werk aan mijn schilderij over de hete zomers in IJsland. Mijn familie en ik zijn naar IJsland geweest eerder deze zomer. En ik wil zo graag weer terug. Ik zucht frusterend als ik mijn kleine zusje de studio binnen hoor komen.
"Wat wil je?" vraag ik aan Mackenzie.
"Papa wil met je praten." zegt ze.
"Ik ben bezig met schilderen, kan het niet wachten?" vraag ik geërgerd.
"Nee, hij zei dat het dringend was." zegt Mackenzie giechelend.
Ik loop nerveus naar de woonkamer. Ik hoop dat ik niet in de problemen zit.
"Goedenmorgen Riley." zegt mijn vader.
"Mackenzie zei dat je me wat belangrijks te vertellen had." zeg ik tegen hem.
"Inderdaad. We gaan eten bij de Rivers en ik wil dat je je normaal gedraagt." zegt mijn vader serieus.
"Gaan we naar Cooper's huis? Yes!" zegt Mackenzie als ze de woonkamer binnen loopt.
"Jij, mam, pap en James gaan, maar ik blijf thuis." zeg ik koppig.
"Riley, je gaat mee." zegt mijn vader streng.
Als ik denk aan dat we vanavond bij de Rivers gaan eten, gaat er rilling door me heen. Ik zou moeten toekijken hoe mijn oudere broer zich voor schut zet tegenover Serena, terwijl Mackenzie en Cooper wild rondrennen. Het ergste van allemaal is dat ik de hele avond met Haley door moet brengen. Haley is het coolste en gemeenste meisje in ons jaar. Ze haat me, en ze doet alles om me voor schut te zetten tegenover onze families.
"Gedraag je alsjeblieft, Riley. Dit betekent veel voor je moeder." zegt mijn vader.
Ik zucht, onze relatie met de Rivers betekent inderdaad veel voor mijn moeder. Ookal irriteert mijn moeder me mateloos, ze is wel een geweldige moeder en ik hou echt van haar.
"Okay. Ik ga mee." zeg ik
"Zo ken ik je weer." zegt mijn vader als hij me een knuffel geef.
Even later komt James binnen.
"James!" Mackenzie vliegt hem in zijn armen.
"Hey Kenzie." James lacht,
"Raad eens! We gaan eten bij de Rivers." zegt Mackenzie blij.
"E-echt waar?" James wordt helemaal wit.
"Ja." zeg ik sarcastisch blij.
"Ik moet naar baseball training." James rent uit de kamer.
Mijn vader en ik moeten allebei lachen. James was al smoorverliefd op Serena in de brugklas. Hij is erg verlegen in de buurt van Serena en kan niet eens een normaal gesprek voeren met haar. Het is waarschijnlijk beter, Serena gaat toch nooit uit met een jongen zoals James. Serena is het populairste meisje van Rosewood, en James is gewoon James.
"Denk je dat je broer gaat praten met Serena?" vraagt mijn vader hoopvol.
"Geen kans." Ik rol mijn ogen.
"Mag ik je iets vragen, Riley?" vraagt mijn vader serieus.
"Natuurlijk." zeg ik.
"Jij en Haley waren onafscheidelijk vroeger. Waarom nu niet meer?" vraagt mijn vader.
"Ik denk dat we te verschillend zijn." zeg ik.
"Anders zijn is niet altijd slecht, weet je." zegt mijn vader als hij naar boven loopt.
JE LEEST
Rosewood verandert niet
FanfictionDit gaat over de tv serie Pretty Little Liars. Dit verhaal gaat over hun kinderen.