Wstęp

1.7K 32 16
                                    

Okej więc to kolejna próba napisania czegoś dobrego w moim wykonaniu XD Podjęłam się wyzwania 365 Days ale zrezygnowałam z niego ponieważ stwierdziłam że porywam się z plastikową motyką na 20 hektarowe pole w środku lata o godzinę 12:00 gdzie temperatura w cieniu wynosi 30°C XD po prostu stwierdziłam że nie dam rady i lepiej zrobić coś mniejszego (wiecie nie ilość lecz jakość się liczy). Będę wrzucała OS mam nadzieję codziennie albo bardzo bardzo często ale nic nie obiecuje!

To wyzwanie ma pobudzić wyobraźnię twórcy itp.

Oczywiście byłoby mi bardzo miło gdybyście podsyłali swoje pomysły na ff żebym mogła ich użyć (oczywiście wspomnę o tym kto podesłał pomysł (chyba że nie będzie chciał)).

Ogólnie zaczęłam pisać większość historii wcześniej (bo wiedziałam, że nie będę miała czasu codziennie tego pisać) i większość jest z okresu przed 04.07.2019r. więc sporo teori itp. Po 3 sezonie (który był do dupy ale to tylko moje zdanie (może kiedyś napiszę na ten temat ale raczej nie XD)) mało mam napisane, mam trochę jak powinno to wyglądać itp.

Więc to tyle zapraszam do czytania. Pierwsza część pojawi się jutro 01.01.2020r. (Czujecie się staro? Bo ja tak)

love love love love

spread love everywhere you go

One shots BylerOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz