Resmen gel benimle seviş diyor 'o'
"Anlamadım,ne demek istiyorsun? Niye geleyim tanımadığım birinin evine? Amaç?" dediğimde sırıttı.
"Senaç." dedi ve göz kırparak cool bir şekilde uzaklaştı ağzım 'o' şekilinde açılırken ne demek istediğini düşündüm...Hmm Se- "Pis,egoist,sapık,terbiyesiz." dedim ve sanırım bunu dışımdan söyledim kahretsin.Yanımdan geçen keko çocuk bana o yamuk dişleriyle hırladı apaçi işte..."Hayırdır la nediyon sen,derdin ne gızım?" dedi ve arkadaşlarıyla beni süzdü."Ezik." dedi bana pis apaçi yanındaki kezban kızlarla hava atıyor sanıyor.Kendim de mükemmel değilim ama onların bıyıkları var! İkisini de koluna takmış geziyordu.Tabiki de ikiside benim gibi giyiniyordu!
"Asıl sana hayırdır lan keko,takmışsın koluna iki tane kezo aklın sıra hava atıyorsun...Bak bana laf atman için şurada ki yakışıklıya benzemen lazım." diyerek çıkıştım ve parmağımı denk gelen yere uzattım.Uzattığım yere baktığımda Ekin vardı.Iyk iğrenç...Aklıma geldikçe miğdem kalkıyor adeta,gerçi yakışıklı bir genç ama işte.Sapık,egoist,pis,terbiyesiz,katkısız erkek kaşarı işte.
"Senin de bunlar gibi kız olman için baya çaba sarf etmen lazım,aklın sıra saçını sarıya boyatıp erkekleri eziceksin.Komik bunlar doğal bebekler." diyerek ikisine de kavasını çevirdi.
"İyi de benim saçlarım doğuştan sarı ve makyaj yapmıyorum bıyıklarım da yok ayrıca,kötü giyiniyorum ama yine de güzelim,bakım yapmıyorum ama yine de güzelim işte.Tamam bana kendini beğenmiş diyeceksin ama sizin gibi kezbanların ve kekoların yanında gerçekten harikayım ben!!!" Dedim bağırarak.O sırada Arda yanıma geliyordu,"Yeni sevgilin hayırlı olsun Deniz." dedi ve göz kırparak oradan ayrıldı (-_-) Hemen lavoboya gittim ve her yerime baktım (fesat düşünmeyin arkadaşlar *-*) böyle tipimde ne var diye incelerken yanıma birisi geldi."Hey,selam,merhaba,iyi misin? Konuşsana,öldün mü?-" elimle ağzını kapatıp sus işareti yaptım.Kız saniyede bir nefes almadan 9845648947564564180 kelime söylüyordu.Esmerdi ve çok güzeldi hatta makyajsız gelmişti ve o hala güzeldi,acaba makyajsızken böyle güzelse makyajlı ne kadar da güzeldir acaba diye iç geçirdim.
"İyiyim." dedim gülümseyerek.
"Sea güzelim."
"Ase...de sen bana güzelim mi dedin lo?"
"Evet güzelim dedim çünkü güzelsin."
"Benim nerem güzel baksana bi halime bakım yapmaya üşeniyorum ve çilimsizim." dediğim de gözleri parladı.
"Büyük değişime hazır mısın?"
*-*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyük değişim (Askıya Alındı.)
Ficção AdolescenteBir kız ezik,çilimsiz,aptal iken birden değişen bir kızın hikayesi bu her zaman zorluklara karşı tepkisiz kaldı.Ağladı sızladı sevdiği çocuk ve en iyi arkadaşı tek umuduydu ta ki dünya başına yıkılana kadar...Sonra kendine söz verip değişmeye ve zor...