Bu hikayeyi o 1 oy veren kişiye arman ediyorum sjsjsj.Neyse arkdaşlar devam edicem tabiki ölmek var dönmek yok! Şaka şaka ölceğimi bilsem dönerdim nyse .s .s Belki ilerde yeni karakterler eklerim arkataşlar yanii görülen ilgiye bağlı neyse arkdşlr çok uzatmaya gerek yk hadi yazıyom bye sjsj.
Telefonun biriyi aramasıyla uykudan kalktım.Aslında kalkmadım telefon hala çalıyor.Lanet lanet lanet.You wanna do it,you wanna do it.Bu şarkıdan nefret ediyorum artık...Lanet!! Artık dayanamayıp kimin aradığına baktım *Esmerim biçim biçim* evet dün konuştuğumuz sözde beni değiştirerek o lanet kız.-Çok lanet dedim,lanet olsun skjssj-"Hööööööööööö!!??"
"Böğürme kızım senin için kıyafetler aldım böyle çok minimini çok mini olanlar varya onlardan aldım."
"Minimi şokta misi mi? Kızım sen beni ne değiştiriyorsun ki? Daha tanışmıyoruz."
"Tanışırız tanışırız.Bu arada Mi-ni-mi-ni çok mi-ni."
"Neyse kızım ne istiyon?"
"Ev adresini ver,gelip kıyafetlerini giydireceğim biliyorsun saat beş ve bir kaç saat sonra okul var."
"Öfff...Lanet olsun dur mesaj olarak atıyom."
"Tememe kapat bebek."
"Og."
Kapattıktan bir kaç dakika sonra ev adresini yolladım,biraz beklesin dimi Alla Alla.
***
"Ne lan bu orospu muyum ben lan? Abartmışsın."
"Ulan kızım böyle olucaksın ki erkekler peşinden koşsun." dedi Eylül bana göz kırparak ama bunlar gerçekten miniydi yani orospu mu olacaktım.Ne sandınız tabiki ivid.
"Tamam öyle olsun bakalım ver şu lanet olası şeyi." dedim Eylül'e ve bir anda ağzı kulaklarına gelmeye başladı salak şey.
"Bi bekle hayvan.Senin bir de kötü alışkanlıkların olması lazım sigara içeceksin,içki içeceksin bara gidip çıldıracaksın." Dedi Eylül mimik haraketleriyle.Gerçekten orospu olmak istemiyordum ama böyle de yaşayamazdım.
Eylül kıyafeti çıkarıp yatağıma koydu ah tanrım bunlar mükemmeldi.-multimedia da var ajsjs-
"Teşekkürler güzelmiş." demekle yetindim.Sonra bana güzel siyah bir paket verdi içinde sigaralar vardı evet evet sigaralar benim bu sigaraları içmem lazımdı.Çok havalı sigaralar.
"Bunlar ne lan kaltak? Sigara mı içicem."
"Evet bunları giyeceksin hadi sie oçeğ."
***
"Oh my gosh! Harika harika harika ben bir dahiyim okula gidince daya sigarayı ağzına zaten deneme yaptık değil mi alıştın aktan boktan bu havalı cigaraya." dedi Eylül mal mal sırıtarak.Yemin ediyom mal.
***
Evet şu an okulun bahçesinden girmek üzereyim çantamdaki sigarayı hemen kaptım ve ağzıma götürdüm tam yakıcaktım karşımda Arda piçi belirdi.
"Dur sana yardım edeyim." dedi ve kendi sigarasının ucundaki ateşi ben sigarama değdirdi.İstemesemde değdirdi yapacak bir şeyim yok bir fıt aldım.
"Ee ne istiyorsun?" dedim tek kaşımı kaldırıp.Elinde bir kutu vardı ve içinde bir kolye bana uzatarak;
"Meleğim olur musun? Aslında ben İrem'i seviyorum ama Ekin'le sürtüşmüş -fesat düşünebilirsiniz çünkü öle jsjsj- dedi Arda.
"Hahaha teşekkürler.Kolyeyi kabul ediyorum ama meleğin olmayacağım." dedim ve elindeki kutuyu alarak çantama soktum ve haraket çekip oradan cool bir şekilde ayrıldım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyük değişim (Askıya Alındı.)
Fiksi RemajaBir kız ezik,çilimsiz,aptal iken birden değişen bir kızın hikayesi bu her zaman zorluklara karşı tepkisiz kaldı.Ağladı sızladı sevdiği çocuk ve en iyi arkadaşı tek umuduydu ta ki dünya başına yıkılana kadar...Sonra kendine söz verip değişmeye ve zor...