Four

1.9K 227 6
                                    

Louis němě otevřel ústa a nebyl ani schopný nádechu.
,,Louisi,“ vydechla jeho uplakaná matka, která seděla na levé straně postele a v ruce svírala ruku své pomalu umírající dcery.
Louis šokovaně pustil Graceinu ruku, což se jí ani trochu nelíbilo a přešel k matce. Začal divoce máchat rukama a komunikovat tak se svou matkou. Ach ano, znaková řeč. Grace se jí nějaký ten čas kvůli Louisovi učila, aby mu všechno usnadnila. Ale jako správná nejlepší přítelkyně se na to vyprdla a řekla si, že na co by mu to usnadňovala. Louis a Grace si vždy rozuměli beze slov. Vždy věděli, co ten druhý chce, aniž by to vůbec musel naznačit. Byli jako dvojčata. Vždy vycítili, kdy ten druhý potřebuje oporu a kdy zase chce být sám. Louis už věděl, že když má Grace své dny nebo když doma nemá žádné jídlo, je popuzená a to se k ní radši ani nepřibližuje. Grace zase věděla, že když prohraje Louisův oblíbený tým nebo když nemá svůj každodenní šálek Yorkshire Tea, je protivný nebo alespoň k nepoužití.
I když se na znakovou řeč vyprdla, základy jí v hlavě stále zůstaly a proto z jeho dlouhého ‘monologu‘ dokázala pochytit pár věcí, jako například ‘proč jste mi to neřekli‘. Jeho matka pouze němě hleděla na svého rozčíleného syna a slzy jí nepřestávaly téct. Stejně tak jeho otec.
Když Louis skončil, jeho matka sklopila pohled ke své ruce, ve které stále svírala ruku Carrie a vzlykla.
,,Ona umírá, Louisi.“
Grace šokovaně pootevřela rty. Všichni to věděli. Všichni věděli, že Carrie to jednou nezvládne, že už nebude dost silná na tento předem prohraný boj. Ale nikdo to nikdy neřekl nahlas.
Po těchto slovech se Louis opět dostal do stavu, ve kterém byl na recepci. Ale teď to bylo horší. Svalil se do klubíčka a jeho tělo se otřásalo pod němými vzlyky.
,,Grace,“ vydechl Louisův otec. Oba manželé Tomlinsonovi se už z dřívějška naučili, že na tyto jeho záchvaty pomáhá pouze Grace. Nebyla pro něj pouze kyslíkem, ale byla pro něj i lékem a náplastí na všechny jeho vnitřní bolesti.
Grace rychle přikývla a přiskočila k Louisovi. Strhla mu ruce z hlavy a chtěla ho uvěznit v objetí. Ale tentokrát to bylo jiné. Louis naštvaně rozhodil ruce, čímž se vymanil z jejího objetí a Grace šokovaně spadla na podlahu. Zaťal pěsti a s posledním pohledem na čtyři osoby opustil místnost. To celé doladil hlasitým třísknutím bílých nemocničních dveří.

______________________________________________________________

¤ Doufám, že se díleček líbil :)))))) 

LOVE YOU!!!

VoicelessKde žijí příběhy. Začni objevovat