Ahoj! Jmenuju se Starlin, ale všichni mi říkají jen Star. Jako hvězda rozhodně nevypadám. Nabarvené vlasy na bílo, kroužek v nose. Velice výrazný oranžový make-up a šedé až černé oči. Lidé se mi kvůli tomu smáli, takže nosím čočky, které jsou pokaždé jiné barvy.
Jsem Hackerka. V dnešní době, kdo by Hacker, nebo počítačový guru nebyl? Vývoj jde dopředu. Styl jde dopředu a vlastně země jde dopředu. Bohužel jsou na světě stále školy, ale jakmile dodělám střední, budu se naplno věnovat mému týmu! Už je mi 17, mám před sebou už poslední rok na střední a pak mohu konečně žít.
Moje rodina, neni dokonalá. Mám dvě sestry, jednoho bratra a samozřejmě rodiče, rozvedený. Moje nejstarší sestra je lesba a chodí s holkou jménem Jen, která není špatná, ale moc často s ní nemluvím. Moje sestra, Ela, je pro mě vším! Pomůže mi, když potřebuju a chová se občas více jak moje matka. Pak tady mám staršího bratra, Jacoba. Je fajn, ale chlastá a kouří. Nikdy mi neublížil, ale jako nejlepší sourozenec se taky nechová. Jacob nikoho nemá, jediný s kým se baví je jeho rodina a jeho parta. A nakonec nejmladší člen rodiny. Carla, je to moje nejmladší sestřička a je to rozmazlený spratek. Mamka si jí udělala s jejím bývalým a je to maminky oblíbenec, nechápu co na ní vidí! Je hrozná, divně se obléká, culí se jak lachtan a nosí domů trojky!
Moje Matka je jiná, než normální matky. Rozvod jí hodně poznamenal, chodí od chlapa k chlapovi a hodně se věnuje práci, ale díky tomu nejsme na ulici, ale ve slušně velkém a hezkém bytě, v centru New Yorku. Každý máme pokoj s jedním sourozencem, já s Elou a bratr s tou potvorou. Táta je pořád stejný: milý a zábavný muž. Má novou manželku, moc ji nemusím, ale za tátu. S tátou bydlíme v rodinném domku. V jedné malé vesničce, poblíž New Yorku. Carla k němu nejezdí, takže máme všichni tři pokoj spolu. Za to taky máme vlastní koupelnu a ten pokoj je hodně velkej. Je to dvou patrový dům. Já, Ela a Jacob žijeme nahoře a Táta s Lucy žijí dole.
To by bylo o mé rodině a tak nějak o mně. Samozřejmě, o mém životě, škole, mojí partě, hackerství atd... Se v průběhu vyprávění dozvíte víc.
AHOJ!!
[AP]
Ahoj, tady Michel.
Začala jsem psát novou knížku, protože ta předtím skončila, ale já psaní miluju. Taky doufám že na téhle budou silné ohlasy, takže pište komentáře, dávejte hvězdičky a nezapomeňte číst pozorně.Cover mám od stránky PrvniPomoc
Děkuju za všechno, vaše Michel.
ČTEŠ
Star Games [Hvězdné Hry] CZ
Teen FictionVe světě budoucnosti (2068) se vytvářejí nové vylepšení pro svět a největší pokrok je v internetu a ve hrách. Jeden tým teenegerů se rozhodne vytvořit lepší a výkonnější virtuální realitu. Jenže první člověk co to má zkusit, není nejlepším kandidát...