15

1.8K 182 31
                                    

Yoongi uyuyakaldı ve Hoseok onu uyandırmak istemedi. Film yeni sona erdi ve Hoseok TV'yi kapatmaya karar verdi.

Yoongi bazı hareketler yaptı ve Hoseok'un göğsünden aşağı doğru yuvarlandı, neredeyse yere düşüyordu, ancak Hoseok onu yakalamak için hızlı hareket etti ve onu tuttu. Ayağa kalktı ve Yoongi'yi gelin stilinde yatak odasına taşıdı.
Orada onu yatağa koydu, alnına bir öpücük kondurdu ve ışıkları kapattı. Hoseok yarın işi olduğunu hatırladı -ya da bugün- ayrılmak için hazırlanmak zorunda kaldı. Bir fırında çalışıyordu, bu yüzden erken kalkması gerekiyordu, bu onun için bugün uyku yok demekti.

Dışarı çıktı ve Yoongi'ye mesaj atmayı düşündü böylece işte olduğunu bilecekti.

(Burayı çevirene kadar beynim yandı.)

Hobi <3
Hyung! İşe gittim.
Vardiyamdan sonra tekrar
gelmemi ister misin? xx

Arabasını çalıştırdı ve yola koyuldu..

Büyülü zaman atlama; 08:00

Yoongi yatağında döndü. Elleriyle etrafını aradı, ama hiçbir şey yoktu, Hoseok'un tarafı, en azından olması gereken taraf boş ve soğuktu.
(aga be 🚬) Yoongi hızla odanın etrafına yorgun gözlerle baktı. Göğüsünün sıkışmasını ve kalbinin ağrısını hissetti. Ayağa kalktı, hiç sabah erkenden uyanan biri olmamıştı, ama olanlardan sonra uyuyamadı, artık yorgun değildi.

Bu yüzden mutfağa girdi, telefonu için odayı aradı. Onu gördü ve aldı, yalnızca şarjı bitmişti. 'Tabii ki' diye düşündü. 'Belki de Hoseok mesaj attı ve mesajı görmek için telefonumun şarja ihtiyacı var?' umut etti. 'Sanırım hayır, beni böyle bırakmazdı, belki bir şeyler yaptım? Bir şey yaptım, o kadar. Kesinlikle bana mesaj atmadı.' telefonunu tekrar masaya bırakarak üzgün bir şekilde aşağı baktı.

Kanepeye doğru yöneldi ve oturdu, dün ısınmak için kullandıkları battaniyelerin arasına girdi. Hala Hobi gibi kokuyorlardı. O onun değildi.. 'henüz değil' Yoongi umuyordu.

'Umarım geri döner..'


-
Ben de Yoongi gibi umutsuzluk içinde yaşıyorum tek fark benim telefonumun şarjı asla bitmez 🤌🏻

𝖮𝗉𝖾𝗇𝖾𝖽 ‹ 𝐒𝐎𝐏𝐄 ›Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin