18

1.7K 162 13
                                    

Hoseok'un gözünden

Kalabalık caddede erkek arkadaşımla el ele yürüyorduk. Yeni boyanmış saçıyla çok sevimli görünüyordu. Yiyecek almaya gittik, 4 aylık yıldönümümüz. İtirafımı dün olduğu gibi hatırlıyorum

*geriye dönüş*

".....erkek arkadaşım olur musun?"

Yoongi bana yüzünde kocaman bir gülümsemeyle baktı, deli gibi başını salladı.

Ona geri gülümserken, onu başka bir öpücük için yaklaştırdım.

* geri dönüş biter*

"Hobi, gerçekten bir köpek istiyorum" Yoongi bana kocaman yalvaran bir gözle baktı.

"Bunun iyi bir fikir olup olmadığını gerçekten bilmiy-"

"Lütfen Hobi! İşteyken biraz uğraş istiyorum" diye elini biraz sıkarken bağırdı.

"... iyi" Bir düşünmeden sonra cevap verdim.

"Evet teşekkür ederim Hobi, seni seviyoruuuum!" Yoongi heyecanla cevapladı ve beni deli gibi sardı.

"her şey senin için canım"

_

3.kişi bakış açısı

"Bu senin yeni evin, Holly!" Yoongi, apartman kapısını açtı ve küçük yavru köpeğin yeni evine girmesine izin verdiğini söyledi.

"Gerçekten çok tatlı, neden onu Holly olarak adlandırmak zorunda kaldığını hala anlamadım. O bir e..."

"Onun bir erkek olduğunu biliyorum, yine de ismi ona yakışmış!" biraz daha küçük olan erkek yavruya bakarken cevap verdi.

".... elbette öyle."

_

"Adını beğendin değil mi Holly?"

"......"

"Evet, senin bir erkek olduğunu biliyorum ama o da bir erkek ismi olabilir!"

"....."

"aç mısın?"

"....."

"Ben de öyle düşünmüştüm." sarışın erkek yatağından kalkıp mutfağa girdi. Hoseok işteydi, köpeğiyle yalnızdı.

Yoongi köpek mamasını çıkardı ve yerdeki kaseye koydu. Holly, mutfaktaki yemeği için yatak odasından mutlu bir şekilde çıktı.

𝖮𝗉𝖾𝗇𝖾𝖽 ‹ 𝐒𝐎𝐏𝐄 ›Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin