5.časť

25 1 0
                                    

,,Vstávaj" budila ma mama. ,,Dobré ránko" vstala som a vyskočila som z postele ako strela. ,,Dobre si sa vyspala?" spýtala sa ma mama. ,,Áno" povedala som jej a začala som sa smiať. ,,V kuchyni máš zapekaný chlieb tak sa potom príď naraňajkovať" oznámila mi mama a išli do kuchyne. Hneď na to som sa išla osprchovať. Dala som si rýchlu sprchu a spravila som si účes. Potom nastal čas na obliekanie. Zo šatníku som si vybrala mikinu s názvom ,,Sorry not Sorry" a krátke roztrhané šortky. Po tom následoval make-up. Dnes idem s Avery na Alexov a Charlieho tréning, do školy nejdeme. Takže som mala dosť času na make-up. Začala som jemným catrice make-upom, korektorom, púdrom a potom následovali zlaté očné tiene a hrubá čierna linka. A nesmie chýbať aj špirála, a matný ružovkavo-hnedý rúž. Keď bol make- up hotový tak som išla do kuchyne aby som sa naraňajkovala. Sadla som si za stôl a začala som jesť. ,,Wau dcérka, pekný make-up" pochválila ma mama. ,,Ďakujem mami, ty si pekná aj bez make-upu" pochválila som mamu teraz ja. ,,Ďakujem zlatko". Odhryzla som si posledný kúsok s chlebíka a napísala som Avery.
Messenger
Kayla: Ahoj už som pripravená, kde si?
Avery: Ešte sme doma aj s Charliem, a ty si kde?
Kayla: Doma😊, počkajte ma pred domom už idem
Avery: Ok, počkáme
Keď som dopísala Avery tak som si odložila mobil, poďakovala som sa mame za super raňajky, a obula som si Nike tenisky. ,,Ahoj mami" pozdravila som sa mame. ,,Ahoj zlatko, maj pekný deň" popriala mi mama, a ja som odišla. Pred domom už stáli Charlie a Avery. ,,Ahojte" pozdravila som sa im. ,,Ahoj" odzdravili sa mi. ,,Ideme?" spýtala som sa. ,,Môžme" odpovedali a išli sme. ,,Kayla?" pýtala sa ma Avery. ,,Áno?" spýtala som sa zo záujmu. ,,Čo ty a Alex?" začal sa smiať Charlie. ,,Nič medzi nami nie je, sme iba kamoši" povedala som jej, a ani vlastným slovám som nechcela veriť. ,,Aha, takže iba kamoši" začala sa smiať. ,,Ano" jednorázovo som odpovedala. ,,Tak ja sa ťa spýtam inak, čo znamenala včera tá pusa?" spýtala sa a táto otázka ma ešte viac prekvapila. ,,To bola kamarádska pusa" nevedela som udržať smiech a začala som sa smiať. ,,No vidíš smeješ sa, takže klameš" dodal Charlie. ,,Neklamem, a radšej už poďme" povedala som svoju poslednú vetu a nám chýbalo už iba 10 krokov ku ihrisku. Keď sme prišli k ihrisku tak sme sa vidali smerom k tribúne. Charlie sa išiel prezliecť, a my s Avery sme si sadli na lavičku. Pozerala som sa na Charlieho tým. Ani jedného som tam nepoznala. Iba Alexa. Zrazu sa za mnou rozbehol Alex. ,,Ahoj ty si prišla?" spýtal sa ma. ,,Ahoj prišla som, však som ti to sľúbila" povedala som, a on ma objal. ,,Rád vám predstavím náš tým" povedal Alex a zavolal si jeho tým. Všetci dobehli, pozdravili sa nám a on nám ich po jednom predstavoval. ,,Takže, toto je Zack- je to taký kľudnejší chalan a veľmi dobre kope penalty, toto je Jeremy- je to náš krásavec, takže pozor baby a vie perfektné triky s loptou je ako nejaký náš kúzelník a pri tom aj náš bránkar, potom toto je Mathew- miluje párty a vie sa dobre zabávať vie nás stále rozosmiať s jeho dobrým humorom, bežať vie ako zajac, je extrémne rýchly a stále ho dávame do obrany, a na koniec ti predstavujem nášho najšikovnejšieho a najlepšieho futbalistu akého si kedy mohla vidieť, volá sa Jonah a je top strop, góly dáva jeden za druhým a je čarovný, baby za ním bláznia ale on je skôr ten typ čo sa rád predvádza a je namyslený( srandujem)" pošepkal mi na koniec Alex a chalani mohli odísť hrať. ,,Prekvapil si ma, máte skvelý tým" dopovedala som a odfučala som si. ,,To máme, tak ja idem za Charliem a ideme trénovať" povedal Alex a išiel za Charliem. Vtedy som rozmýšlala nad tým Jonahom, je naozaj taký namyslený, ako povedal Alex. Radšej som na neho nemyslela, a venovala som sa Avery. ,,Počula si čo povedal Alex" pýtala sa ma Avery. ,,Počula som". ,,Určite sa ti páčil Jonah, je to taký tvoj typ" povedala a začala sa smiať. ,,Nie je, je namyslený a ty dobre vieš že ja takých nemám rada" povedala som s urazeným pohľadom. ,,Ok, tak nič" povedala a radšej bola ticho. Chalani hrali futbal a musím povedať že všetkým to išlo skvele. Jeremy je skvelý bránkar a Zack kope naozaj dobré penalty a to nerozprávam ani o Mathewovi, ten beží ako zajac a Jonah...Jonah ten je vo futbale skvelý. Vie všetko. A Alex a Charlie sú buď v obrane alebo v bránke. A aj im to ide skvele. Majú naozaj dobrý tým. Takto sme tam sedeli a užívali sme si slnečné lúče dopadajúce na našu pokožku. Keď v tom prišla nejaká baba. Bola namosúrená(nahnevaná) a to som vôbec nechápala prečo. Keď si ju Mathew všimol tak k nej dobehol a spýtal sa jej čo sa stalo. Odvrkla mu niečo v takom zmysle že ju ,,podvádza" a že ju ,,neľúbi". Nevedela som kto je tá baba, ale myslela som si že jeho frajerka. Začala naňho nadávať a v tom momente som musela zakročiť, aj keď som Mathewa poriadne nepoznala. Išla som za nimi, a začala som naňu teraz ja kričať. ,,Nevykrikuj naňho" začala som kričať ja. ,,Ja si budem kričať na koho ja chcem" odvrkla mi. ,,Neviem čo si zač, ale určite Mathewova frajerka, ale prosím nekrič naňho že ťa podvádza, podľa mňa on taký nie je" dopovedala som s vysokým hlasom. ,,Hej je to moja frajerka" pridal sa Mathew. ,,A ty si kto že na mňa zjapeš, sa ukľudni moja, čo si Mathewova frajerka že mi tu budeš diktovať čo mám ja robiť?" kričala ako zmyslov zbavená. Zrazu prišiel Jonah, asi započul rozhovor tak sa pridal. ,,Lexie, Mathew ťa nepodvádza" povedal jej. ,,Ale podvádza" stála si za svojím. ,,A o jedno ťa prosím, nestaraj sa tu do iných ľudí" zvyšoval hlas Jonah. ,,Dobre, robte si čo chcete, a ty Mathew ja s tebou končím" skončila a odišla. My sme sa iba pozerali ako odchádza. ,,Ďakujem Jonah" poďakovala som sa mu. ,,Nie je zač, Lexie je divná" zasmial sa a odišiel. ,,Ďakujem ti, zachránila si ma" poďakoval sa mi Mathew. ,,Nie je zač" povedala som mu a odišla som. Sadla som si naspäť k Avery a tá sa ma hneď vypytovala. ,,Čo sa stalo?" pýtala sa ma. ,,Mathew a jeho frajerka sa rozišli" povedala som smutným tónom. ,,To mi je ľúto" dodala. ,,Ach život je taký ťažký" povedala som jej a pozerala som sa na ihrisko. Chalani hrali futbal a na Mathewovi som videla že je smutný. Pozrela som sa na mobil a uvidela som že chalani za 5 minút končia.
O 5 minút neskôr:
Tých 5 minút odišlo veľmi rýchlo. Chalani iba hrali futbal a my sme ich sledovali. Keď dohrali tak ku nám prišiel Mathew a Jonah. ,,Ahojte baby, nejdete s nami na kofolu?" pýtali sa nás. ,,Ideme" zdvihli sme sa s lavičky a išli sme všetci spolu. Pripadala som si ako keby sme mali nejaký gang. Išli sme všetci- Ja, Avery, Charlie, Alex, Jonah, Zack, Mathew a Jeremy. Zrazu sme sa ocitli pred najbližšou krčmou, skôr by som to nazvala klub a vošli sme dnu. Sadli sme si do najbližšieho boxu. Alex objednal pizzu a my sme sa rozprávali. ,,Kayla aké bolo včera rande?" vypytovala sa ma Avery. ,,Rande?" prekvapila som sa. Zrazu sa ozval Jonah. ,,Ty máš frajera?" spýtal sa Jonah, a Avery sa začala smiať. ,,Nemám" povedala som mu a na Avery som sa pozrela vražebným pohľadom. ,,Taká pekná baba nemá frajera?" ozval sa Jeremy. Alex nahodil smutný pohľad. ,,Nie som pekná" povedala som Jeremymu a a vyplazila som mu jazyk. ,,Si pekná a nehádaj sa" povedal znova Jeremy a vyplazený jazyk mi opätoval. ,,Nie som a ja sa hádať nebudem" povedala som mu. ,,Naozaj si pekná" pridal sa Jonah. ,,Ale už dosť" buchol po stole Alex a vyšiel von z klubu. Utekala som za ním. ,,Čo sa stalo Alex?" spýtala som sa ho. ,,Myslel som si že nikoho nemáš, a teraz sa dozviem že ty vlastne niekoho máš" povedal so smutným výrazom. ,,Nemám, Avery iba srandovala" zasmiala som sa a on sa upokojil. ,,Úf, už som sa zľakol" povedal mi a my sme išli späť do klubu. ,,Čo sa stalo?" spýtal sa Jonah Alexa. ,,Nič také" povedal mu a sadli sme si na stoličku. Keď v tom momente sme videli cez okno auto. ,,Pizza je tu!" zakričal Jonah. Alex vyšiel von, zaplatil a doniesol nám pizzu na stôl. Položil ju pred nás, a my sme sa do nej vrhli. Všetci jedli a užívali si každé jedno sústo. Po 5 minútach sme dojedli pizzu a ani jedna nebola na stole. Všetko sa zjedlo. ,,Mňam" povedala som. ,,Chutilo?" pýtal sa ma Jonah. ,,Áno" povedala som mu. Ešte chvíľku sme sa rozprávali a potom sme išli domou. Išli sme s Avery zase v našej ulici. Rozlúčili sme sa, aj objali a išla som domou. ,,Ahoj mami" pozdravila som sa jej. ,,Ahoj, v kuchyni je večera" povedala mi a ja som iba prevracovala oči. ,,Ďakujem, ale neprosím si, jedli sme pizzu" poďakovala som sa a išla som do izby. Zrazu niekto zaklopal na dvere. Išla som otvoriť a kto iný tam bol než Avery. ,,Ahoj, čo ty tu?" pýtala som sa, lebo jej návšteva ma prekvapila. ,,Ahoj viem že je už 7 hodín ale nemohla by som tu spať?" spýtala sa ma. ,,Môžeš, aj tak som sa nudila" povedala som jej a pozvala som ju dnu. Išli sme do mojej izby a sadli sme si na posteľ. ,,Čo bolo Alexovi dnes keď vyšiel s klubu?" pýtala sa ma Avery. ,,Nič také, len mu vadilo čo si povedala, vieš to že mám ,,frajera" povedala som jej a išla som sa okúpať. Keď som sa okúpala tak som si sadla naspäť na posteľ a zapla som si notebook. Teraz sa išla osprchovať Avery. Rýchlo sa osprchovala a prišla za mnou. Nakukla na môj notebook a začala sa smiať. ,,Koho sleduješ?" smiala sa a ukazovala na Jeremyho. ,,Nikoho" rýchlo som zatvorila notebook, zhasla som a išli sme spať.

Nečakaná láskaWhere stories live. Discover now