,,Konečne ráno" otvoril som si oči a pozrel som sa na Mathewa. Ešte spal. Ale kedže musíme ísť dnes na tréning tak mi nič iné nezostávalo než ho zobudiť. ,,Mathew, vstávaj!" budil som ho. ,,Už vstávam" povedal mi a postavil sa. Obliekli sme sa a vyrazili sme. Keď sme dobehli pri ihrisko tak sme začali trénovať. Zrazu Alex odbehol ku dievčatám ktoré si náš tréning prišli pozrieť. Po chviľke nás všetkých zavolal tak sme pribehli. Pozdravili sme sa babám, a Alex nás postupne začal predstavovať. Keď predstavenie ukončil a urazil ma že som namyslený tak sme išli naspäť hrať. Po chviľke som uvidel Mathewa ako sa háda s Lexie. Nevedel som sa na to len tak pozerať, tak som tam nabehol a povedal jej že Mathew ju nepodvádza a nech sa nestará do iných ľudí. Zrazu začala kričať a Mathewovi dala koniec. Bolo mi ho ľúto, bol smutný. Keď Lexie odišla tak sa mi tá neznáma baba poďakovala a ja som išiel za chalanmi ešte 5 minút hrať futbal. Tých 5 minút odišlo ako voda a my sme mali ísť na kofolu. Išli sme sa spýtať s Mathewom, dievčat, či by s nami nešli na kofolu. Prijali to a my sme sa vidali do najbližšieho klubu. Zrazu sme sa ocitli pred najbližšou krčmou, skôr by som to nazval klubom a vošli sme dnu. Sadli sme si do najbližšieho boxu. Alex objednal pizzu a my sme sa rozprávali. Potom som prišiel na to ako sa volá tá nezmáma baba čo sa mi poďakovala na ihrisku a pri tom zachránila aj Mathewa. ,,Kayla". Pýtala sa jej kamarátka aké bolo včera rande. Trochu som sa započúval a pridal som sa do rozhovoru. ,,Ty máš frajera?" spýtal som sa Kayli. ,,Nemám" povedala mi a jej kamarátka sa začala smiať. A kedže som tam nebol sám tak sa ozval aj Jeremy. Taká pekná baba nemá frajera?" ozval sa Jeremy. Iba som sa zasmial a pozrel sa na Alexa. Bol smutný, a ani neviem prečo. Zrazu povedala Kayla Jeremymu že nie je pekná a vyplazila mu jazyk. Povedal jej naspäť že je pekná a nech sa neháda. A kedže som tam len tak sedel tak som sa musel ozvať. ,,Naozaj si pekná" pridal som sa. Zrazu Alex buchol po stole a išiel von. Kayla za ním utekala. Nechápal som tú situáciu ale povedal som si že sa to Alexa spýtam keď príde dnu. Po 3 minútach prišli dnu a ja som sa hneď spýtal. ,Čo sa stalo?" spýtal som sa. ,,Nič také" povedal mi Alex a posadili sa. Keď v tom momente sme videli cez okno auto. ,,Pizza je tu!" zakričal som. Alex vyšiel von, zaplatil a doniesol nám pizzu na stôl. Položil ju pred nás, a my sme sa do nej vrhli. Všetci jedli a užívali si každé jedno sústo. Po 5 minútach sme dojedli pizzu a ani jedna nebola na stole. Všetko sa zjedlo. Ešte chvíľku sme sa rozprávali a potom sme išli domou. S Mathewom sme mali tú istú cestu lebo išiel k nám domou. Keď sme dorazili domou tak som si hodil tašku z tréningu na kraj izby a išiel som s Mathewom za notebook. Zapli sme si random videá a pozerali sme. Zrazu Mathew zapol na notebooku potajomky nejaké baby na instagrame. Ukázal mi Kaylu a začal sa mi vysmievať. ,,Tvoja frajerka, že?" smial sa. ,,Nie, iba kamarátka" povedal som. ,,Určite ti uverím" smial sa ešte viac. ,,Ver mi" začal som sa smiať. Zrazu Mathew napísal Kayle.
Ahoj, ľúbim ťa❤
Keď som videl čo Mathew napísal, tak som sklapil počítač a zakričal som naňho. ,,Normálny si?" kričal som. ,,Hej, kľud aj tak by sa to niekedy dozvedela" povedal. ,,Nedozvedela je to iba kamarátka" odvrkol som. ,,To ešte len uvidíme" smial sa. Pozrel som sa na hodiny a bolo už 17:00. Kedže sme sa nudili tak sme si išli zahrať basketbal na ihrisko.
20:00
Teraz sme prišli domou. ,,Idem sa osprchovať" povedal som Mathewovi a išiel som si dať rýchlu sprchu. Za 5 minút som vyšiel zo sprchy a po mne išiel Mathew. Kedže sa sprchuje dlhšie tak mu to trvalo viac než mne. Ale nenáhlil som ho. Keď vyšiel zo sprchy tak sme išli spať.
YOU ARE READING
Nečakaná láska
RomanceTento príbeh bude o Kayle, ktorá to má v živote jednoduché. Ale nie až tak úplne. Otec jej zomrel na rakovinu a jej mama sa ju snaží podporiť ako to len ide. Ale jej život sa obráti na ruby, keď spozná Jonaha. Bude jej vedieť Jonah opätovať lásku...