Prolog

3.5K 81 14
                                    

Hej, jestem Diana Wiśniewska i jestem siostrą bliźniaczką Karola. Mój brat ma kanał na youtubie i mieszka w Krakowie. Ja przez ostatnie pięć  lat mieszkałam w Warszawie. Dlaczego? Dostałam się na bardzo dobre studia i lepiej było dla mnie tam zamieszkać niż dojeżdżać codziennie. Teraz przeprowadziłam się do Krakowa, ponieważ mam zamiar otworzyć własny hotel. Co prawda większość jest tak naprawdę gotowa, mam pracowników, budynek i dość spory budżet, jednak przez to, że kontrolowałam pracę z Warszawy teraz muszę zobaczyć jak to wygląda na żywo i czy wszystko się zgadza z planami. Zastanawiacie się pewnie jak połączyłam studia i budowę hotelu? Tak naprawdę traktowałam studia jako obowiązek. Chciałam zdobyć wykształcenie, bo gdyby jednak hotel nie miał wystarczająco wielu gości, albo wystąpiłby jakikolwiek inny poważny problem (głównie mam na myśli finansowy), musiałabym go sprzedać albo wogóle zlikwidować i poszukać nowej pracy, a bez wykształcenia byłoby raczej ciężko cokolwiek znaleźć. Prowadzenie prac w hotelu z Warszawy nie było proste. Wiele osób próbowało mnie oszukać, mimo iż doskonale wiedzieli, że wszystkie pieniądze dostaną dopiero wtedy gdy zaakceptuje finał ich pracy. Bardzo pomagał mi też mój przyjaciel, który rzucił studia i wyjechał do Krakowa, ponieważ przejął firmę po jego ojcu. Tak naprawdę to firmę miał przejąć dopiero za parę lat, ale jego ojciec zmarł na skutek zawału i jego plany musiały ulec zmianie.

Teraz siedzę w samochodzie i dojeżdżam powoli pod dom brata. Stresuje się, bo nie widzieliśmy się od mojej osiemnastki, właśnie wtedy kiedy wyjechałam.

Serdecznie zapraszam do czytania mojej nowej książki tym razem o Trombie! Uprzedzam, że nie zawsze będę opisywała odcinki ekipy (w sensie o czym są itd.), bo nie zawsze to będzie miało znaczenie w historii, a nie chcę was też zanudzać opisami odcinków które pewnie i tak widzieliście 😁
Serdecznie zachęcam do czytania i zapraszam na profil Olivvka495 gdzie znajduje się książka o tej samej tematyce, która zainspirowała mnie do napisania tego fanfiction 🥰
Melix❤🧡💛💚💙💜

Hey Brother | PORZUCONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz