Merhaba ben hana doktorum babamla birlikte korede yaşıyorum.
Yine sıradan bir gündü sabah beşte hastaneye gittim saat akşam altıda evde olcaktım evin kapısını çaldım tanımadığım bi oğlan açtı.
İçeri girdim babam hadi gitsene dedi nereye kocanın yanına dedi ne kocası'ya dedim kumarda borca girdim kızım dedi.
Babam dediki:onun adı jungkook hadi git dedi.Gitmicem dedim. jungkook beni odama girdi benim eşyalarımı aldı elimi tutup beni kendi evine götürdü.
Napıcağmı bilmiyodum sonra salona jungkook girdi gelsene dedi nereye dedim odaya dedi yok dedim uykun gelince gelirsin dedi.
Bende tamam dedim ama ben hu jin aşıktım onu arayıp olanları anlattım halletcem dedi ben tamam aşkım diyip kapattım.
Banyoya gitcektim bi tane odaya girdim odada benim bu resmim vardı.
Bi tane not defteri vardı aldım orda ben vampir jeon jungkook yazıyodu arkamı baktığımda jungkook vardı.Neyşin var dedi senin burda dedi banyoyu arıyordum bende burası sandım dedim ve odadan çıktım banyo yan tarafdarmıymış.
Hemen kendimi banyoya kilitledim yüzümü yıkıycakken o ordaydı sonra bana doğru yaklaştı beni dudağımdan öptü onu hemen ittim.
Ve banyodan çıktım beni kucağına alıp odaya götürdü arkama dönerek yattım bana sarıldı bişey diyemiyodum çünkü çok korkuçtu.
Akşam susamıştım kalktımda jungkook yanımda yoktu jungkook bağrış sesleri vardı sese doğru ilerdim jungkook bi odadaydı delikten baktım zincirli çocuklar vardı hemen odaya girip uyumuş numarısı yaptım.
Beni farketmemişti sonra gelip yanıma yattı sabah olmuştu jungkook işe gitmişti iş dediğimde mafya sonuçta o odanın kapısını açmaya çalıştım ama kapı kilitliydi.
Acaba anahtarı nerdeydi dedim jungkookta bende dedi ne jungkookmu o evdeydi napiyosun dedi merak ettim dedi.
O zaman açıyım dedi ne kadar salaktı kapıyı açtı içerde hayvanlar vardı kesinlikle sihir yaptı ben hayvanlara bakarken jungkook aşağıya indi.
Jungkook'un ağzından
Tabikide sihir yaptım ona zincirli çocuklaramı gösteriyim aşağıya indiğimden hana'nın telefonu çalıyodu telefonun yanına gittim orda aşkım görüntülü arıyo yazıyodu.
Açtım ona hananın peşini bırak i benimle evli dedim ve telefonu kapattım.
Arkadaşlar bu benim ilk kitabım umarım beğenmişsizdir bu kitap hem vampirli ve biraz aşk içeriyo
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİR JEON JUNGKOOK
VampireBi vampirle evliyim ama ona her gün ilgim daha çok artıyo