Ona napcağmı biliyodum neyse hana odada bişeyler bulmadan odayı kilitleyim yukarı çıkınca hana kendi kendine konuşuyodu
Onu odadan çıkardım ve odayı kilitledim hana bana mutfak nerde dedi evde dedim komik değil dedi napcan mutfakta dedim mutfakta napılır dedi.
Kocasıyla birlikte kadınlar yemek yapar dedim.
Hana'nın ağzından
Yemek yapmayı biliyomusun dedim evet dedi.Sonra mutfağın yerini gösterdi mutfakta salata için soğan dağrarken jungkook arkamdan bana sarıldı ne yapıyosun dedi. yemek dedim.
Sonra arkamı döndüğümde jungkookla dudaklarımız deymişti kendimi geri çektim ama yer yoktu.
onu iterken elimi tutu ikizmiz koltuğa düştük dudaklarımız yine deymişti onun üstünde kalkcaktım ki beni kendine doğru çekti tam üstünden çıkcaktımki kapı açıldı kapıda bi kız vardı.
Jungkook hemen ayağıya kalktı leaf gel buraya dede kız hemen jungkookun yanına gelip oturdu.
Jungkook bu kim dedim kardeşim dedi
neyse gel kardeşim diye yukarı çıktı.Hemen onların peşinden gittim jungkook dediki:Sen benimsin yoksa kardeşini zincire bağlamayıp onu bi hayvan yaparım dedi ve kızın ensesini tutup tutkulu bi şekildi onu öptü ama kız onu seviyo gibi durmuyordu.
Ya bu benimle evli değilmiydi doğru sonuçta o bi mafya 10 tane kızla evlenmiştir sonra jungkook dediki bak o zincirlerin arasında benim orda büsürü eşim var güzel aşkım senide oraya atmak istemem beni sevmeyen herkesi oraya atıyorum dedi.
Bu beni çok korkutmuş ona aşık gibi davrancaktım artık hemen aşağıya indim.
Aşkım gel hadi yemeğimizi yiyelim dedim tamam aşkım diyip ve leafla birlikte aşağıya indiler jungkookun yanına oturup onun elini tuttum.
Yemek yedikten sonra
bulaşıkları yıkıyıp idaya gittim jungkook daha uyamamıştı onun yanına yattım birden göz göze geldik gözümü ondan alamadım.Sonra onun elini tuttum ay napiyodum ben hemen arkamı döndüm acaba ona aşıkmı oluyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİR JEON JUNGKOOK
VampireBi vampirle evliyim ama ona her gün ilgim daha çok artıyo