NE OLCAK

138 10 9
                                    

Uyandığımda geceydi ve jungkook herzamanki gibi yanında yoktu yoksa zincirli çocuklaramı gitti.

Hemen kalktım sesler üst kattan geliyodu hiç üst katta çıkmamıştım yukarı çıktım yukarda leafda vardı.

Güzel bir kız odası vardı küçük kız jungkooka baba leafada anne dedi o çocuk onların çocuğuydu.

O zaman niye benimle evlendi tabi ben onla evlenmedim o benle evlendi ay kafam karıştı hemen salona indim ondan boşanmak istiyodum.

Çünkü başkasıyla evli hemde çocuğu var hu jini aradım ve ona gelceğmi söyledim tamam dedi.

Jungkooka görünmeden valizimi alıp yola koyuldum gözümden yaş geliyodu hem kaç gündürde hastaneye hu jinin evine varmıştım kapıyı açınca ona sımsıkı sarıldım.

Sonra koltuğa oturdum hu jinde yanıma geldi napiyosun aşkım dedi ona olanları anlattamazdım.

Seni özledim hayatım dedim ve birden yere bayıldı.

Jungkook'un ağzından

Kızama baktıkdan sonra odaya gittim ama hana yoktu sonra salona, mutfağa banyoya baktım yoktu sonra sihirli aynaya baktım her şeyi biliyodu benim kızım olduğnu zincirli çocuklar neyereye gittiğine baktım hu jinin yanına gitmiş hemen sihir yapıp hu jinin evine gittim.

Onlar orda aşkım canım cicim derken hu jini bayıldı acaba kim yaptı hana ona bakarken onuda kucağma alıp eve getirdim tabi oraya giderken görünmez olmuştum.

Hana beni görememişti çünkü görünmezdim sihiri çıkardım hana beni görünce korktu neden gittin dedim sen git karınla yat dedi.

Ben senden boşancam JEON JUNGKOOK! dedi bunu hayatda yapamasın sen benimsin yoksa seni öbür sevgililerimin yanına atarım dedim ve gittim.

Hana'nın ağzından

Ağlayarak odaya çıktım odada bi cd gördüm çok merak ettim cd'yi bilgisiyara taktım.

Diyoduki:Merhaba jeon jungkook sonuçların açıklandı artık güçlerin elinden gitcek (Belki ayaklarında kalır😂)
artık vampir değilsin ve o zincirli çocukları bırakman lazım diyodu.

YESSSSSSSSSS diye bağrırken kapı çaldı bilgisiyarı cdden çıkarıp yerine koydum ve gel dedim jungkooktu.

Ona sana cd gelmiş izlesene dedim bilgisiyarı ve cdyi alıp gitti.

VAMPİR JEON JUNGKOOK  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin