Sanki Hatırlıyorum

121 12 8
                                    

Çocuğnuz olcak dedi NE!  diye bağırdım pardon yanlışıkla oldu  sizin başka bişeyiniz vardı diyip  odadan  çıktı jungkook keşke çocuğumuz olsaydı dedi bende oldu canım dedim.

Ve yattım uyandığımda  yanımda jungkook vardı aslında onu biraz hatırlıyodum ben su içmeye kalktığımda oda kalkmıştı ona sen benden başkasıyla evlendinmi dedim hayır dedi.Oma dedinki sanki L harfiyle başlayan  birisi vardı dedim.Oda bana görümcenin baş harfi L onu hatırlıyorsun dedi ona ne zaman evlencez dedim istediğin zaman dedi.ama jungkook şuan tanımadığım için onu birazda tanıycaktım.

2 gün sonra
Artık eve gitmiştik jungkookun evine eve girinci aklıma zincir geldi. Bu evde zincire bağlanan çocuklar varmı dedim hayır nerden çıkartıyosun dedi.Ama yanlış hatırlamıyodum sonra aklıma bişey geldi jungkook tualete girerken yavaşça en yukarı çıktım kimse yoktu hemen çaktırmadanda aşağıya indim.

Sonra kapı çaldı kapıda bi kız vardı  yeni gelin napıyosun ben leaf hatırladınmı beni dedi hatırlamadım ama hatırladım dedim içeri geçti ne istersin dedim yok teşekkürler jungkook nerde dedi.

Tualete dedim.Çıktım aşkım dedi jungkook aşağıya geldi hoşgeldin abla dedi.
Sonra ablasına yukarı gelsene dedi bu sahneyi sanki hatırlıyordum

VAMPİR JEON JUNGKOOK  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin