#Kader Deniz Güçlü 'den#
Ben biraz sonra geç kalı cam gibi görünüyor çünkü: Nergiz gittikten sonra ben nergizin verdiği kainat kitabını okuyordum ve zamanın nasıl geçtiğini şimdi anlıyorum çünkü: Az önce bir kurdun ulumasını duydum ve ay yeni de doğmaya başladığını gördüm ve şimdi kalktım ve eve gidiyorum. Şimdi siz diceksiniz ki annen sana geç kalma dedi yani ay doğmadan evde ol dedi ama sen eğer bu kainat kitabını nergiz gittikten sonra okumaya devam etmeseydin ay doğmadan evde sıcacık yatağında yatıyor olacaktın diye söylüyorsunuz dur şu anda ve haklısınız yani haklı insana haksızsın deyecek kadar düşmedim sonuç olarak aman neyse ben koşarak eve gitsem iyi olacak çünkü: Kurt ulumaları ve baykuş sesleri sanki bir korku filmi den çıkmış gibi ve bende şu anda ormanda yalnız başımayım umarım başıma kötü bir şey gelmez. Isız ormanına girdim bizim eve en yakın orman yolu ise bir buçuk saat yani geldiğim yoldan daha kısa yolu kullanmak daha akıllıca bu ısız ormanı da hiç kimsecikler yok hatta buraya odun kesmeye bile gelmiyorlar annem bu ormanın tehlikeli olduğunu söylemişti hatta babamın bu ormanda öldüğünü söyledi yani benim babam bu ormanda öldüyse annem bu ormanda öldüğünü nerden biliyor anlamış değilim ve babaannem bu orman hakkında şöyle bir şey söyleyip duruyor babanı vahşi bir kan emici bir hayvanın yakalayıp öldürdüğünü söylüyor bu yüzden nergiz kan emiciler, vampirler, insan yiyen hayvanlar hakkında kitap getiriyor ve bu uçurumun kenarında okuyoruz ve babasını çalışma odasında bir şey bulduğunu da uçurumu kenarına gittiğinden anladın ve aradığım şey bu kainat kitabında olduğunu yemimin edebilirim. Kafamı kaldırdığımda 2 kişinin önümde dikildiğini gördüm ve benim yaşlarımda gibi görünüyorlar biri kız diğeri ise erkek sinsi sinsi gülümsüyor gibi geldi bana. "Yolunu mu kaybettin" "Şeyyyy ben eve geç kalınca bu ormana girdim " "Bu yola yani bu ormana girilmemesi gerkitiğini bilmiyor musun" "Bilmiyordum ama sizde buradasınız." "haaa şimdi hatırladım bu orman hakkında hep ölüm olduğu hikayeler anlatılıyor ve ailemiz girmeyelim bu ormana yılanın zehri çıkmaz öldürdüğü için bu hikayeleri anlatıldığını sanıyordun ve sizde bu yüzden söylemiş olacaksın ama siz de buradasınız yani bu bize anlatılan hikayelerin gerçek olmadığı geliyor ve ben bu hikayelerin bizi korkutup bu ormana girmemizi gerekildiğini anlatıyorlar yılanların insanları yediğini gibi şeyleri ama öyle bir şey olsaydı sizde bura olmazdınız." "Tamam gel seni evine götüreli o zaman." "Yok ben kendim giderim." "Ama olmaz ki ya karşına ayı çıkarsa ne yapacaksın." Bun nu söylerken dalga geçer gibi söylediği için bu ormada ayı olduğunu zannet mi yorum ve bu iki kişiye de güvenmiyorum o yüzden teklifini geri çevireceğim. "Bu ormanda ayı olacağını zannetmiyorum çünkü: olsaydı sizde hayatta olamazdınız." Dedim çocuk resmen organları çalan hırsızlar gibi bir şey sip siyah giyinmiş ve ondan korkmam için bir sebep aaaa bu nergiz in babası değil mi? "Ahmet amca" "Kader? Sen in bur da ne işin var yavrum." "Eve geç kalmamak için bu ormana girdim Ahmet amca" "Tamam kızım gel annen seni merak etmesin gel seni eve götüreyim." "Yok Ahmet amca ben giderim eve" "Peki kızım" dedi Ahmet amca bende yanlarından geçtim evin yolunu tutum.
#Ahmet' den#
"Ahmet bu kız kim?" "Aynen bu kız kim?" "Bu kız Hayatın kızı yani ilk göz arısı Kader Deniz ve nergiz in en yakın arkadaşı efendim ve matmazel" "Anlamadım Hayat tılsım koruyucusu kızı da olabilir ve biz kızını şu anda bıraktık öylemi Ahmet" "Ama Matmazel eğer kızı alsaydık hayat kızını birilerin kaçırdığını anlayıp tılsım koruyucularıyla kızını aramaya gele bilir o yüzden bu tehlikeli olur ve bizi birde bur da görürlerse o zaman sıkıntı olmaz mı yani tehlikeli hem daha savaşa hazırlanıyoruz tılsım koruyucularından kurtulmak için eğer biz kızını alsaydık ve onlar buraya gelseydiler büyü yapıp bizi yene bilirlerdi ve bizi büyülü yeraltına tekrardan kapatırlar ve biz bir daha o yer altından nasıl kurtuluruz bilemiyorum Ezgi hanım" "Anladım" "Ve haklısın bu ihtimali hiç düşünmemiştim" "Matmazel ve volkan bey izliniz olura ben gidebilir miyim" "Gidebilirsin" volkan bey kısa ve öz konuşur ve vampirler in bazılar volkan beyden korkar ve diğerleri ise sayı duyarlar. Ve ben bunları düşünmeyi kesip volkan beyden ezgi hanıma baktım yani volkan beyin kardeşine. "Gidebilirsin beni kardeşimle yalnız bırak." "Peki" ezgi hanım yani volkanın kardeşi ona matmazel olarak seslenilmesini istiyor ve adıyla seslenene ne cüret sen kim sin ki bana adımla hitap ediyorsun diye bağrır bu yüzden ama eğer az önce adını söyleyip hanım denmesine de kızıyor ne den derseniz matmazeli tercih ediyor. Ve evime doğru yol aldım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnsanların Koruyucuları Tılsımın Bekçileri Vampirlere Karşı
VampirosBaşka bir dünya burası ve çok seveceğiniz bir kitap okuyun bence imkansız şeyler in imkânlı olduğu yer.