#Murat' dan#
"Oğlum kalk hadi" "tamam anne kalktım" üstümü giyinmeden ihtiyaçlarımı lovoba da giderdikten sonra çıktım ve ablamın odasına gittim. Genelde annem ablama seslense bile uyumaya devam ediyor çünkü: Uyumayı çok seviyor ablamın odasına girdim ama yatağında uyumaya devam ediyor. Ablamın yanı başına gittim ve komidinin üstünde deki su dolu bardağı aldım ve ablamın yüzüne suyu dökmek için aldım ve 3 geriye doğru saymaya başladım "3" "2" "1 ve şimdi" ablam sıçrayarak uyandı. "Aaaa Murat seni var ya tövbe tövbe Murat kaçsan iyi edersin küçük fare seni yakaladığımda yaşatmayacağım. Küçük fare" ablamın odasından kaçtığım gibi annemden yardım istedim "Anne yardım et lütfen anne annem." Diye bağırmaya başladım annemi görünce annemin arkasına saklandım ablamda hemen içeri ye girdi. "Anne ya kendisi kaşındı." "Vallahi ben size karışmıyorum ne yaparsanız yapın." Dedi annem ben tabi orda durur muyum hemen bahçeye kaçtım. "Abla affet beni nolur sun 2 gözünün yağını yiyeyim lütfen acı bana acı kardeşine ☹ ☹" diye duygu sömürüsü yaptım. "Hayır küçük fare" ablam ne ara bahçenin hortumunu aldı "Abla Hayır acı bana acı kardeşine." "Hayır küçük fare sen beni uyurken beni ıslattın ve ben sana bir şey yapmadığım halde ve sen beni ıslattığın için ıslanmaya mahkumsun farecik." Dedi ablam bunu söylediğine göre bu yandığımın bir kanıtıdır çünkü: Ablam sadece yüzümü değil bütün bedenimi ıslatır demeye kalmadan hemen hortumu yüzüne tutup tün bedenimi ıslattı. "Ya abla naptın ya her yerimi ıslattın." "Bir şey olmaz küçük fare sudan zarar gelmez hem daha okul var ve okul için giyinmemişsin bile." Dedi Bende koşarak içeri girdim ve aynı hızla odama çıktım ve üstümü giyinmeye başladım.
#Kader Deniz' den#
Kardeşim ıslattıktan sonra kardeşim okul için hazırlanmaya gitti ve benim de kendi okula gitme gerek ben lise 3. Sınıfım kardeşim lise 1.sınıf aslında lise 2 olması lazım ama sınıfta kaldığı için ve sonra anneme söz verdi. Bu deli oğlan dedi ki: Anne söz daha iyi olucam karnemi taktir belgesi süsliyecek dedi. Annem de kabul etti. Neyse ya biz bunlardan konuşmaya devam edersek ben ve kardeşim okula geç kalcaz o yüzde bende odama çıkıp üstümü giyinsem iyi olucak içeri girdim direkman odama çıktım ve üstüme v yakalı beyaz tişört giydim altıma ise siyah taşlı çok güzel kot pantolonumu giydi saçımı açık bıraktım saçımı taradım. Hımm takı olarak ta bir kolye ve sağ koluma mavi bir bileklik sol koluma siyah ve beyaz bir bileklik taktım makyaj olarak ise kirpikerime bol bol rimel sürdüm dudaklarıma pembe parlatıcı sürdüm sonra çantamı aldım ve 2 defter, kalem kutumu da aldım ve 1 tişört 1 tane de kısa şort aldım, bir tane tarak koydum, koltuk altı reyonumu aldım. Ev anatarım da unutmamak gerek. Rimellimi, pembe parlatıcı rujumu da aldım ve bunların hepsini çantama koydum. Deri çeketimi giydim ve çantamı iki koluma da kaktım ve masamın üstündeki motor sıkletimin anatarını aldın ve odamdan çıktım "Murat hazır mısın ablacım" "Evet abla aşağıda seni bekliyorum hadi çabuk okula geç kaldık senin yüzünde." "Tamam geldim ablam" dedim ve aşağı indim ve spor ayakkabılarımı giydim ve sokak kapısından cool bir şekilde çıktım.
Ve buda benim motorsikletim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnsanların Koruyucuları Tılsımın Bekçileri Vampirlere Karşı
VampireBaşka bir dünya burası ve çok seveceğiniz bir kitap okuyun bence imkansız şeyler in imkânlı olduğu yer.