Bölüm 3

23 6 0
                                    


#Volkan' dan#

"Ezgi Ahmet haklı biz daha çok bu vampirleri çalışı malıyız ve kendimiz gücümüzü kaybetmemek için de birbirimizle dövüşüp savaşmalıyız." "haklısın abi" ben volkan suyu yönete biliyorum ve vampirim ama bize bazı insanlar kan emici derler. Ama sonra ölürler kısacası bu ormana giren kişiler hem bizi öğrenir sonra ise acımada öldürülür. "Ezgi" "efendim abi" "Canım kan çekti ve insanların gözüne bakarak etini koparıp canlarını acıtmak istiyorum." "Abi o zaman bur da beklemek yerine ormanda insanları arayalım ve karnınız doyurup sinirimiz çıkaralım abi" "Hadi o zaman gidelim ama benim küçük bir işim var sen git ben işimi halledince yanına gelirim Ezgi" "Tamam abi"

#Kader Deniz 'den#

Eve varalı 15 dakika oldu ve biz şu anda annemle kavga ediyoruz niye geç kaldım diye beni azarladı ve azarlamaya devam ediyor anlamış değilim neden bu kadar sorun oluyor ki tamam geç kalmış olabilir ama nergiz le birlikte arkadaşımla konuştuğumu biliyor. "KADER BABANIN ÖLÜM YIL DÖNÜMÜNE GEÇ KALDIN KIZIM" " VE BEN SANA DEMİŞTİM Kİ EVE GEEÇ KALMA NESİNİ ANLAMADIN HA NESİNİ İLAHA CEZA VERMEMİMİ İSTİYORSUN HA SANA." "Anne tamam özür dilerim geç kaldığıma ama dalmışı nergiz le konuşurken zamanın nasıl geçtiğini anlamadım bir daha olmaz özür dilerim anne." "Tamam ama bir daha geç kalmak yok tamam mı? Kızım" "Tamam annem odama çıkıyorum ben annem :-3 öptüm" "Hadi bakalım iyi geceler bir tanem." anneme le hep kavga ettiğimizde ben fark etmesem de bir hata yaptığımda annemin ilk önce kalbini kazanır konuştuktan sonra öpücük attığımda hemen yumuşar ve beni bur da yanında tutup ceza vermek yerine ben bir şey söyledikten sonra annem tamam odana çıkabilirsin der ve bende odama çıkıp ceza vermediğine sevinirdim. Küçükken ve hata yaptığımda hep bu kalp kazanıp öpücük atma olayını yapmaya başladım. "İyi geceler kraliçem." "İyi geceler bir tanem." Dedi annem ve ben yavaş kendimden emin bir şekilde odama gittim. Ve pijamalarımı giymeye başladım giyindikten sonra kendimi yatağıma attım o ormanı düşündüm girilmemesi gerektiğini ve orada 2 kişinin olmasını ve Ahmet amcanın da sonradan o ormana olması çok garipti ve bu gariplik benim hiç hoşuma gitmedi.

Sizce volkan nereye gitti.

Kader Deniz gerçeği tek başına öğrenecek?

Yoksa kader denizin arkadaşı nergiz birlikte mi öğrenecekler?

Hepsi çok yakında sizlerin karşınızda olacağım.

İnsanların Koruyucuları Tılsımın Bekçileri  Vampirlere KarşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin