1.bölüm

30 6 0
                                    


#Kader Deniz Güçlü' den#

Ben 17 yaşındayım ve yıldız kasabasında yaşıyoruz: Annem, Kardeşim, Anneannem, Babaannemle birlikte yaşıyoruz. Babam ı sorarsanız babam öldü. Yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkayıp lovoda ihtiyaçlarımı giderdikten sonra ön bahçeye çıktım. "Günaydın anne" "Günaydın kızım" benim annemle ektiğim ağaca çıktım ve nergiz 'i gördüm "Günaydın nergiz" "Günaydın Kader" "Nereye kanka" "Her zamanki özel yerimize gidiyorum ağa" "Tamam ağa bende gelirim bir az sonra ve dertleşiriz" "Tamam olur bekliyorum."nergiz gittikten sonra ağaçtan indim ve annemin yanın a gittim. "Anne ben nergiz le buluşmaya gidebilir miyim?" "Tamam ama sakın eve geç geleyim deme erken gel eve bugün baban ın ölüm yıl dönümün kızım." "Tamam anne geç kalmam " Nergiz le benim özel yerimiz olan uçuruma gidiyorum ve orası harika bir yer çok seviyorum orayı 3 saat e oraya varıyoruz genelde ama erken çıkarsak akşam olmadan eve yetişiyoruz. Ben sizinle konuşurken 1 saatlik yolum kalmış neyse biraz daha hızlı olsam iyi olur çünkü annem e erken gelcem dedim o yüzden hemen uçurumun kenarına gidip rahatlamam ve en yakın arkadaşımla dertleşmem lazım ha bu arada ben sizinle konuşurken varmışım bile eeeeee o kadar koşu yarışmalarına katılıyorum olsun o kadar neyse ben nergiz' e selam vereyim "Nergiz buldun mu? Kanka." "kanka babamın odasından kainat kitabı buldum ve hipnozla ilgili şeyler vardı ve de üstüne üstlük kan içen yaratıklar hakında bir kitap daha buldum babam fark etmesin diye 2 kitap aldım biliyorsun babam kitaplarını almama kızıyor ve okumama izin vermiyor." "Tamam ağa boş ver biz bu kitapları okuyalım bi eğer aradığımızı bulamaz sak o 2 kitabı alıp yerine koyarsın ve diğer kitapları okuruz. Tamam mı? Ağa "Tamam ağa hadi başlayalım o zaman ben şu yaratıklar hakkındaki kitabı okuyayım sende şu kainat kitabını oku olur mu? Ağa" "Olur ağa hadi başlayalım."

Evet bakalım kainat kitabında neler varmış bir okuyayım.

Hipnoz lan an insanlar birbirlerini öldürerek katliyam yaparlar.

Hipnoz yapan insanların bir döğmeleri vardır kalbinde sonsuzluk işareti arkalarında ise karanlık melek kanadından döğme vardır ve bu insanları kan içen vahşi varlıklardır.

Çok hızlı koşarlar onlardan kaçmak imkansızdır. Bu varlıklar insanlardan daha çok kusursuz varlıklardır ama döğmeleri onları ele verir eğer döğmelerini saklıyorlarsa bunu şu şekilde öğrene bilirsiniz bir Tılsım kağıdı yapın ve oraya kan emen vahşi kan yazarsanız onların döğmelerini görebilirsiniz.

Ama bunu yapan insanlar hayatta kalması imkansızdır sadece yavaşlatmak için silahla iki ayağına vurmanız lazım ve de kabine bu kan emicileri biraz olsun durduracaktır ve sizin kaçmanız için bir fırsatınız olacaktır.

Eğer siz tılsım kağıdını atmaz sanız onları döğmelerini her zaman görebileceksiniz.

Kokularına gelecek olursak ağır bir demir kokuları vardır ve ölü gibi kokarlar bazıları ise insanlar gibi kokarlar çünkü: Onlar kendilerini saklarlar ve sadece iki gün insan kan içer ve eti yerlerler.

Eğer onlarla karşılaştıysanız kan atışınızın hızlanasına engel olun ve sadece tek tük hafif nefes alın saçlarınız varsa boynunuzu kapatın ve uzun giysiler giymeyi tercih edin.

"Kanka benim gitmem lazım akşam olmak üzere kitabı alabilir miyim?" "Şey kanka bu kitap bende kalabilir mi? Okumam lazım da olur mu?" "Peki olur kanka bitirdiğinde verirsin babam aldığımı fark etmesin olur mu?" "Olur kanka ve teşekkür ederim." "Önemli değil ve bay bay kanka" "Bay bay"

#Nergiz 'den#

(...)(...)(...)(...) ve sonunda eve geldim. Zili çalayım belki babam ev de dir de bana kapıyı açar "Din Dan Don"

Birkaç saniye sonra demek ki babam evde değil o zaman kendi anattarımla eve girerim. Ayakkabılarımı çıkarayım bari ve babamın çalışma odasın a gideyim... ve sonunda iki kitaptan birini koydum zaten o kitapta önemli bir şey yoktu neyse be şu çalışma odasından çıkayım biraz sonra babam gelirse beni böyle yakalarsa çok kızar... 

İnsanların Koruyucuları Tılsımın Bekçileri  Vampirlere KarşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin