3.BÖLÜM

32 3 0
                                    

4-5 gün sonra;

Sabaha çok erken kalmıştım çünkü bugün hayran olduğum kişinin konseri vardı. Yataktan kalktım ve odamı toparlamaya başladım. Odamı toparladıktan sonra kahvaltımı yapmak için aşağı indim. Mutfakta annemi kahvaltı hazırlarken buldum. Annemin yanına gidip yanağına koca bir öpücük kondurdum. Annemde bana neden yanağına öpücük kondurduğumu ve genelde böyle şeyler yapmadığımı söyledi.

"Kızım neden yanağıma öpücük kondurdun? Sen genelde böyle şeyler yapamazsın."

"Bugün çok mutluyum anne o yüzden."

"Neden mutlusun noldu? Güzel birşey mi oldu yoksa?"

"Evet anne. Çok güzel bir gün çünkü bugün hayranı olduğum kişinin konseri var. Yaşasın."

Ben yerimde zıplarken annemden bugün için izin almadığım aklıma geldi. Hemen anneme bugün izin için verebilir misin diye sordum.

"Anne bugün için dışarı çıkmama izin verebilir misin? Akşam 7'de orada olmamız lazım. Nolur anne."

"Tamam kızım gidebilirsin ama çok geç kalma eve tamam mı? Sonra merak ediyorum seni biliyorsun."

"Çok teşekkür ederim annem. Merak etme çok geç kalmam."

Odama gittim ve çantamdan telefonumu alıp arkadaşım Yu Da'yı aradım.

"Kanka kalktın mı?"

"Hayır daha kalkmadım, uyuyordum. Noldu ki?"

"Nee? Niye kalkmıyorsun yaa.. Bugün konser var yoksa bugünün önemli bir gün olduğunu unuttun mu?"

"Tabii ki de unutmadım. Daha erken olduğu için kalkmadım. Hem sen niye bu kadar erken kalktın ki?"

"Kanka saçmalama istersen. Bugün bizim hazırlanmamız ne kadar sürecek biliyor musun? Kalk çabuk."

"Off... Tamam kalkıyorum. O zaman 3-4 saat sonra görüşürüz."

"Hah şöyle. Söz dinle biraz. Görüşürüz o zaman."

Arkadaşımla telefonda konuştuktan sonra annemin mutfakta hazırladığı kahvaltıya indim. Sofraya oturdum ve kahvaltımı yapmaya koyuldum. Kahvaltı bitince annemle beraber bulaşıkları yerleştirmeye başladık. Yerleştirdikten sonra odama gittim ve dün aldığım posterleri duvara asmaya başladım. Asma işini bitirdikten sonra yatağıma uzandım ve kafa dinlemek için telefonumdan şarkı açıp gözlerimi kapattım.
...

Birinin beni sarstığını ve adımı seslendiğini hissettim. Uykum çok hafif olduğu için gözlerimi açtım. Açtığımda  karşımda arkadaşım Yu Da'yı gördüm. Gözlerimi açtığımı gördüğünde sarsmayı ve adımı söylemeyi bıraktı ve bana neden bu saatte uyuduğunu sordu.

"Kanka bu saatte niye uyuyorsun sen?"

"Gözlerimi dinlendirmek için yatağıma uzanmak istemiştim. Yatağa uzandıktan sonra uyuya kalmışım."

"Tamam. Hadi kalk daha konser için hazırlanıcaz."

"Off... Tamam kalktım."

Ben kalktıktan sonra beraber konser için hazırlanmaya başladık. Ilk önce çantamdan makyaj malzemelerini çıkarttım ve yapmaya başladım. Makyajımı da tamamladıktan sonra geçen gün Yu Da'yla aldığımız kıyafetleri giydik. Giydikten sonra saatte baktığımda konsere  1-2 saatt kaldığını gördüm. O an ki şaşkınlıkla yataktan yere düştüm. Yu Da da düştüğüm için bana gülmeye başladı. O gülünce bende gülmeye başlamıştım. Gülmeyi bırakınca çantalarımızı ve telefonlarımızı da alıp aşağı indik. Anneme gittiğimizi haber vermek için not bırakmıştım çünkü şuanda annem ve babam evde değildi.

"Anne biz çıkıyoruz haberin olsun. Merak etme beni. Çok geç kalmam. Akşam evde görüşürüz. Seni seviyorum."

Notu yazmayı bitirdim ve bıraktığım notu görmesi için ayakkabısının içine koydum. Evden çıktık ve konser alanına gitmek için metroya bindik. Konser biletlerini aldıktan sonra görevliye biletleri uzattık ve içeriye girdik. Içeri girdiğimde Yu Da'yla ön koltuklardan birine oturduk ve o sırada da ekranda Lee Woo Jin'nin eski şarkıları gösteriliyordu. Elimizdeki şeylerle şarkıya eşlik ediyorduk. Aradan 20 veya 30 dakika geçtikten sonra hayran olduğumuz kişi sahneye çıkmaya başlamıştı. Benim direk gözlerim dolmuştu çünkü Lee Woo Jin'i ilk defa telefonda değil gerçekte görecektim. Yeni şarkısını söylemeye başladığında ağlamaya başladım. Benim ağladığımı görünce bana neden ağladığımı ve gözyaşlarımı silmemi söylemişti. O an ki şokla dondum kaldım. Şoktan çıktıktan sonra şarkıya tekrar eşlik etmeye başladım. Diğer şarkılar da çok eğlenceli geçmişti. Konser bittikten sonra herkes dağılmaya başlamıştı bende arkadaşım Yu Da'yla birlikte eve gitmek için metroya bindim.
...

Eve girdikten sonra salondaki koltuklardan birine oturdum ve yaşadığım olayların gerçek olup olmadığını anlamak için telefonumdan çektiğim şeylere bakmaya başladım. Gerçek olduğunu anladığımda o an ki sevinçle Yu Da'ya sarıldım. Biribirimizden ayrıldık ve bugün yaşadıklarımızı birbirimize anlatmaya başladık.

"Kanka gördün mü? Lee Woo Jin benim dibime kadar geldi."

"Tabii ki de gördüm. Valla çok şanslısın. Keşke bana da öyle birşey olsaydı."

"Üzülme Kanka. Diğer konserlerine de gideriz. Belki orada olur haa.."

"Gerçekten mi?"

Bu dediğine kafa salldığımda bana sarılmıştı. Bir veya iki dakika sarıldıktan sonra birbirimizden ayrıldık. Dış Kapı çalınca açmak için ayağa kalktım. Kapıyı açtığımda gördüğüm kişiyle şok oldum. Bir dakika se-nn nereden çık-ttı-nn?

Ve hikaye burada bitiyor. Merak ediyorsanız oy vermeyi unutmayın🤗🤗

Ünlü'nün PeşindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin