Sabah kalktığımda daha saatin 7 olduğunu görmüştüm bende vaktim olduğu için kahvaltı yapmaya karar verdim. Merdivenlerden aşağı indim ve mutfağa doğru yürümeye başladım. Nedense bugün kendimi çok mutlu ve huzurlu hissediyordum. Buzdolabının kapağını açıp zeytin peynir çıkarmaya başladım. Bugün neler yapacağımı düşünürken yumurtanın yere düşüp kırıldığını gördüm.
"Hay allahım yaa... Benim niye bugün sakarlığım tuttu off.."
Banyodan peçete alıp yumurtanın düştüğü yeri temizlemeye başladım. Temizledikten sonra elimdeki peçeteyi çöpe attım. Kahvaltıyı hazırladıktan sonra sandalyeye oturup yemeye başladım. Kahvaltımı bitirdikten sonra odama çıkıp üstümü değiştirdim.
Üstümü değiştirdim ve çantamı sırtıma takıp evden çıktım. Okulun servisini beklerken arkadaşımı aramaya kadar verdim. Yu Da açınca ona bugün neler yapacağımızı sordum.
"Kanka bugün okuldan sonra neler yapalım?"
"Bence biz bugün dışarı çıkmayalım olur mu? Çünkü bugün hiç çıkmak istemiyorum. Sizin evde birşeyler yaparız."
"Tamam olur. Neyse sevris geldi. Okulda görüşürüz kanka."
"Tamam. Görüşürüz."
Servise bindikten sonra şoföre parayı verip koltuklardan birine oturdum ve çantamdan telefonumu çıkarıp müzik dinlemeye başladım. Dinlediğim müziğe o kadar dalmışım ki okula geldiğimizi bile anlamamıştım. Sıraya girip beklemeye başladım.
...Sınıfa girdikten sonra sırama oturup hocayı beklemeye başladım. Ilk dersimiz matematikti. Bu ders en sevdiğim dersti. Ben bunları düşünürken matematik hocamız sınıfa girmişti. Bu yüzden odaklanıp dersi dinlenmeye başladım. Teneffüs çaldıktan sonra Yu Da'yı arayıp neden ilk derse gelmediğini sordum.
"Kanka niye ilk derse gelmedin?"
"Off... Kanka bu dersin ödevini yapmadığım için girmedim. Birde biliyorsun bizim bu matematik hocası ödev konusunda katı o yüzden yani."
"Iyi tamam. Gel o zaman, neredesin şimdi?"
"Geliyorum birazdan. Görüşürüz sınıfta."
"Görüşürüz"
Yu Da geldikten sonra bugün evde neler yapacağımızı düşünüyorduk. Bende ona film izleyelim mi diye fikir sundum.
"Kanka bence biz bugün evde flim izleyelim. Haa.. Ne dersin olur mu?"
"Olur kanka. Ama flim komedi olsun olur mu? Gülmek istiyorum bugün."
"Tamam olur."
Ders zili çalınca sıramıza oturduk ve hocayı bekleyeme başladık. Diğer dersler hep sıkıcı geçmişti. Dersler bittikten sonra çantalarımızı sırtımıza alıp okuldan çıktık. Durakta sevris beklemeye başladık. Beklerken bir grup serserinin bize doğru geldiğini gördük. Bizde korktuğumuz için geri geri yürümeye başladık. Bir tanesi aradan çıkıp konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ünlü'nün Peşinde
FanfictionBir kız ünlüye aşık olur, hep onun peşinden gider ama her peşinden gittiğinde geç kalmış oluyordur. Kız tam pes etmişken bu sefer ünlü adam onu bulur.