Pentr ca am fost intrerupte de .... BTS
Jennie:Va putem ajuta cu ceva?
Suga:Putem sa ne alaturam?
Eu:Da,cum sa nu!
Baietii s au asezat langa noi luandu si ceva de baut.Suga era in fata lui jennie
Jimin in fata lui Rose
Jin in fata lui Jisoo
Junkook in fata meaDe ce trebuie sa vina ei fix cand putem avsa si noi timpul nostru liber. Deja eram revoltata.
Eu:Hai ma ce doamne!
Nu mai suportam. Era emervant misiunea asta.Ups..tocam realizasem ca am spus cu voce tar,,Hai ma ce doamne!".
Ma uitam la fete care se uitau cu o privire ucigatoare la mine pentru asta iar baietii se uitau confuzi la noi.Eu:Hai ma ce doamne! Cand vin sucurule astea?!
Jk:Ar trebui sa apara.M am uitat inca o data la fete care acum oareau usurate pentru ca m am scos din prostia asta.
Jimin:Wow
Rose:Ce e?
Suga:Ne plac hainele voastre.
Jennie:Da..Am mai stat cateva minute aparandu ne si sucurile. Am inceput sa vorbim si sa ne cunoastem mai bine. Adica ei sa ne cunoasca pe noile Jennie,Lisa,Jisoo si Rose. Pentru ca pe vechile le stiu. Doar ca nu habar cu cine vorbesc acum. Daca ar afla cel mai probabil nu ne ar mai lasa sa plecam. Chiar daca noua ne ar placea sa fim iar noi. Si sa stam iar cu ei. Nu putem..
Rose
Stateam si vorbeam cu jimin. El imi spunea lucruri despre el chiar daca eu stiam totul despre jimin. El nu stia nimic despre noua Rose. Jimin imi povestea despre el si tot ce ii place lui. Am vrut sa spun ceva doar ca tocmai mi am simtit parul ud...cineva imi turnase o sucul in cap!
Baietii erau uimit dar si din privirile lor se vdeau deja plictisiti de ce vad. M am uitat la fete care ardeau de furie. Am decis sa ma uit in spate sa vad cine a indrasnit sa faca asta. Cand m am intosr le am vazut pe Seulgi cu sticla in mana si prietenele ei Red velvet.Jimin:Yaa! De ce ai facut asta?!?
Seulgi:Cine esti tu sa stai cu Jiminie al meu?
Eu:Fata care o sa te lasa fara par in cao lentru asta!
Jimin: 1. Nu sunt al tau 2.ce vina are ea?
Irene:Uitati aici! Daca va mai apropiati de baietii mei
Lisa:Ce? Ce imi poti face tu mie?!
Spune Lisa ridicandu se de pe scaun.
Yeri:Asta!
Yeri ii trage o palma Lisei facandu i obraji sa arda.
Jennie&Jisoo:PANA AICI
Jk:YERI! Pentru ce a fost asta?!Jennie cu Jisoo s au ridicat de la masa si au pornit spre cele 5 fete.
Jennie
Jisoo:Eu nu cred ca ai auzit ce am zis in clasa
Spune jisoo ducandu se spre Yeri
Jisoo:NU TE ATINGE DE COPII MEI
Jisoo sare pe yeri tragand o de par.
Prietenele ei au incercat sa o dea jos de pe Yeri doar ca nu au reeusit
Seulgi:Uite ce ai facut! Esti proasta?
Cand am auzit ce a zis am fiert de furieAm luat o de guler trantind o de perete baietii incercand sa opreasca totata chestia asta.
Eu:Uite aici papusa! NU TE MAI ATINGE DE PRIETENELE MELE ALTFEL TE FAC TOCANA?! AI INTELES?!
Seulgi:D-d-a....I am dat drumul brutal. M am dus spre fete luandu le de mana plecamd de acolo ne lasandu i pe baietii sa spuna ceva. Toti erau uimit.
Pana acasa nimeni nu a spus nimic
Cand am ajuns fiecare s a dus in camera sa adormind linistit ca si cum nimic nu s a intamplat.