0.6

11 2 0
                                    

Jennie

Usa se deschide pe ea iesind...Jin

Eu:Uhmm....Ce cauti la mine in casa?
Rose:Si unde e Jisoo?
Jin:Ma mir ca va pasa
Lisa:Despre ce vorbesti normal ca ne pasa!
Jin:De asat atunci cand ea a lesinat voi a ti lasat o balta mergand cu baietii aia.
Rose:Vrem sa o vedem
Jin:Nu cred ca ea vrea!
Eu:Am zis ca VREM SA O VEDEM!

Acesta se da din usa noi deschiziand o incet. Am intrat vazand o pe jisoo stand in pat vorbind cu Jimin,Suga si Jungkook. Toate privirile au fost pe noi atunci cand am intrat doar ca in acele priviri de putea vedea furia.

Lisa:Jisoo ce ti s a intamplat?
Jisoo:Ce va pasa?!
Rose:Jisoo noi nu aveam de unde sa stim ca tu ai patit ceva...
Jisoo:Normal ca nu din moment ce ma ti lasat balta pentru playboy aia ai vostri.
Eu:Si cei cu care stai acum Kim jisoo ce sunt ă? Nu sunt tot playboy?
Jisoo:Ba da doar ca ei m au ajutat cand am avut nevoie
Lisa:Jisoo ! Daca Lay s a despartit de tine asta nu inseamna ca el este rau sau playboy!

Ma uitam la lisa care parea deja nervoasa de ce auzise de la jisoo.

Jisoo:VOUA NICIODATA NU V A PASAT DE MINE.TOT TIMPUL MA TI LASAT PE DINAFARA. Tu ROSE TU ESTI CEA MAI ADORATA DE PAPA YG SI TOT TIMPUL ESTE O FRAERA! TU LISA TOT TIMPUL AI VRUT SA FII CA MINE SI SA FII GOLFEN MAKNAEUL DAR ITI SPUN CEVA NU ESTI NIMIC! IAR TU JENNIE TOT TIMPUL AI FOST SI INCA ESTI O CURVA!

Era liniste totala in camera. Toti se uitau unii la alti. Nimeni nu a mai vazut o pe jisoo asa de furioasa. Iar  noi nu am exclusa niciodata de la noi.

Jisoo:Le puteti da afara!

Toate 3 ne am facut ochii cat cepele la ce a zis jisoo ,,Le puteti da afara!"
Afara?! Cumva ne da afara?

Suga,Jungkook si Jimin se ridica de pe gotoliu venind spre noi impingandu ne afra din camera noi cazand pe jos vazand o usa trantita in fata.

Lisa:Pana aici!
Rose:Lisa calmeaza te
Lisa:CUM SA MA CALMEZ. Tocmai m a dat afara din propria mea casa! Tocmai ne a incalcat codul de a nu intra iar in viata lor! Tocam a incalcat codul de asi jigni surorile! TOCMAI A INCALCAT CODUL DE ASI TRADA SURORILE!
Eu:Lis are dreptate. Jisoo a incalcat prea multe reguli. A urcat prea sus!
Rose:Asta inseamna ca...

Jisoo

Stiam ca am exagerat putin si ca le am ranir dar asta e adevarul. Era liniste in camera.

Sg:Jisoo nu crezi ca ai exagerat putin?
Jk:Da..
Eu:Nu nu cred
Am spus mintind nu vroiam sa para ca am gresit
Nu mai aouca nimeni sa spuna nimic deoarece usa se deschide trantita rupand o aceasta cazand pe jos. Pe ea au intrat 3 fete imbracate in negru intr un costum de spion cu masca pe fata in maini avand un mistol ridica spre noi.

Jin:Cine sunteti?!

Se vedea pe fata baietilor ca erau speriati total dar eu stiam cine sunt.
Dintr o data fetele isi dau masca jos lasand la vedere fata lor..jennie rose si lisa

Jk:Voi..
Sg:Voi sunteti spioni?!
Jm:Ce sunt cu hainele alea pe voi?!
Rose:Da suntem spioni.
Lisa:De asta am aparut in viata voastra
Jk:Poftim?!
Jin:Asta inseamna ca si jisoo e spion?
Eu:Da jin...
Jennie:JISOO! Tocmai ai incalcat regulile.ESTI SCOASA AFARA DIN MAGIA NOASTRA!
Eu:P-poftim?
Lisa:Tocmai ne ai incalcat regulile. Ne ai dat afara ca pe niste nimicuri. Ne ai ranit facandu ne ori nimicuri
Rose:Ori fraere
Jennie:Ori..ori c-curve..
Eu:Eu..
Nu am mai apucat sa spun nimic deoarece eu si baieti am fost scosi afara din casa. Afara ploua era frig iar noi nu aveam nimic la noi.
Jennie:Imi pare rau jisoo. Dr acum tu ii vei apara pe cont propriu.
Usa s a inchis noi ramanand afara in ploaie

Mafia KingWhere stories live. Discover now