Jennie
Lisa:Jenduki! Trezirea!
Eu:De ce!
Lisa:Daca ne asteapta deja?
Eu:Nici nu imi pasa de ei!
Lisa:Da chiar! Ma duc sa mai stau o ora in camera apoi te chemIncep sa chicotesc putin din cele spuse de Lizuca. Uneori ma face sa nu ma pot opri din ras la cat de uituca e.
M am ridicat din pat stoind ca Papa o sa se supere pe noi daca ii facem sa astepte. Mi am facut rutina zilnica imbracandu ma
Am coborat jos unde am.vazut o pe Rose gatind.
Eu:Rosiee mu trebuia sa gatesti!
Rose:Ei na Jenduki!
Eu:Vorbesc serios.... nubtrebuia sa te deranjezi
Rose:Doar cheam o pe lisa si haide sa mancam.
Eu:OkAm urcat inapoi batand la usa Lisei.
Lisa:Intra!
Am intrat inauntru unde am.vazut o pe lisa imbracata citindEu:Ti ai luat pastilele corecte?
Lisa:Adica?
Eu:De cand citesti tu?
Lisa:Pff! Ce crezi ca citesc?! Asta e o carte de desenat dăăh!
Eu:Aii la ce ma asteptam eu de la tine
Lisa:Heehhe
Eu:Hai la masa!Am coborat amandoua la masa toate 3 incepand sa mancam.
Jisoo
Toti 5 stateam pe canapea asteptand sa vina mafia cu care vom colabora si vom locui. Am pregatit o farfurie de biscuiti cu lapte pentru a ne arata respectul.
Eu m am imbracat asaDintr o data soneria ne aude tare facandu ne sa tresarim ridicandu ne de pe canapea. Am.deschis usa pe ea intrand niste fete cu niste masti pe fata. Nimeni dintre noi nu si a putut da seama cine sunt.
??Buna!
??:Ciao Jichu
??:Sooyaa!
Eu:Scuze cine sunteti?
?:Ai ne ai uitat asa repede?
Spune fata bruneta toate trei dandu si mastile de pe fata.
Jk:L-Lisa?
Lisa:Ahh Jungkook
Jm:R..rose?
Rose:Yupp Jiminie
Sg:Jennie?!
J:In carne si oase honey
Jin:V-voi!
J:Se pare ca ne intalnim iar! Ma bucur sa va reintalnesc! In special pe draga noasta Kim.Jisoo
Lisa:Acum vrem sa stim unde ne sunt camerele
Jk:D-daJungkook s a dus cu fetele pentru a le arata camerele intorcandu se peate cateva minute cu aceasi fata, uimita, de ce a vazut.