Jungkook
...Oare de ce?...
Jisoo
Lisa:Nu pot sa cred ca ne-ai facut asa ceva!
Jennie:Ma avut incredere in tine!
Urla lisa
Jk:Despre ce vorbiti?
Sg:Si despre cine vorbiti?
Lisa:PARK
Jennie:CHANEYOL
Rose:...Poftim...
Jennie:Nu te preface ca nu sti printesico!
Lisa:Daca ai degand sa minti fao in fata altcuiva ai inteles?!
Eu:Vorbiti despre--
Jennie:Despre cum trandafirul nostru drag s a bagat in mafia voastra!
Jimin:Deci au aflat..asa repede
Jennie:FI ATENATA AICI. AI TERMINAT O CU NOI.!Dupa ce cele doua fete spun asta pleaca spre camerele lor izbind usa.
Jin:Cred ca o sa ne trezim cu reclamatii de la vecini...
Suga
Au trecut deja 4 saptamani iar fetele nu au mai iesit din camera nici macar o secunda. In fiecare zii le vedeam pe Rose si jisoo batand la ele la usa dar nici un raspuns. Nici macar nu ieseau la baie. Nici un semn. De fiecare data dupa ce rose si jisoo bateau la usa il vedeam pe Jungkook danduse cu capul de peretii incercand sa ajunga la lisa si pe jimin si jin incercand sa le calmeze pe Rose si Jisoo.
Casa era intunecata daca puteam spune asa,fara ele era linistita de la acel accident. Nimeni nu a crezut ca vor reactiona asa. Fiecare dintre noi a crezut ca se vor impaca si vom fii toti o mafie reunita si fericita care nu se v a desyrama niciodata... Dar nu a fost asaJennie
In nopatea de accident
Am plecar amandoua in camera noastra trantind usa apoi incuind-o. Toata noapte aceea i am auzit batand la usa noastra incercand sa ne scoata de aici. Asta pana la 2:00 noaptea pana cand cel mai probabil.au decis sa se culce si sa se dea batuti. Atunci am decis sa ne bagam planul in aplicare!
Dupa cateva minute de liniste in care trebuia sa ne asiguram ca s au culcat ne am imbracat in ceva negru pentru a nu ne vedea nimeni in timp de noapte din cauza ca era intunecat
Jennie
Lisa
Eram gata. Ne am luat gentile unde aveam toate armele si bani si am iesit oe fereastra.
~~~~Facandu ne un nou inceput~~~~