Bab 1

2.5K 52 6
                                    

Yuboshin:Kau dgr sini...aq nk kau Lyn pelanggan elok2 sbb dia ni bkn calang-calang org. dia org kaya kat Jepun ni .Dia dh byr 30ribu semata-mata nk kau Lyn dia...kau ingat klu kau buat hal mmg mati kau aq kerjakan. Dh pergi bersiap sana aq ade hal yg nk di uruskan.

Hari2 aq lalui bende yg sama...benda yg aq x nk buat tapi disebabkan aq tiada pilihan aku terpaksa lakukan...name aq Osaka Yuki...aq tiada keluarga mahupun adik beradik mereka telah meninggalkan aq ketika aq berusia 14 kini aq telah mencecah 19.... Aq dibesarkan oleh seorang pakcik yg merupakan adek kepada bapa ku.....

Kehidupan aq kini tidak sama seperti dulu...aq menerima layanan yg teruk oleh pakcik aq ...dia selalu mendera serta menyeksa ku sekarang aq dipaksa untuk menjual diri oleh pakcik aku

Yobushin:oi bodoh kau tunggu ape lg cepat keluar pelanggan dh tunggu...dan lg satu kau ingat pesan aq jgn nk buat hal ....klu kau degil juga kau tahu nasib kau...

Yuki:baik lh pakcik....
.
.
.
.
.
.
.
.

Skip....
.
.
.
.
.

.
.
.
.

Yobushin:maaf Mr.D sbb buat kamu menunggu...

Mr.D:tidak mengapa asalkan kn anak ikannya ade....

Yobushin:sudah tentu Mr.D ni org yg Mr D tempah untuk MLM ni ...

Mr D:hmmm boleh tahan, sedap mata memandang. Nama kamu siapa?

Yuki:hmm...... Yuki

Mr.D :sedap name ....jom ikut Sye kite pergi tempat yg hanya ade kita berdua sahaja ...

Yuki:tapi....

Mr .D: tapi ape syg.. jgn risau Sye x kn sakiti awak tapi mungkin akan ganas sikit....
.
..
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
Skip.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
HOTEL 5 BINTANG

At room

Yuki:aq x nk semua ni ....aq mesti cari jln UTK keluar dari sini....

Mr.D:hai syg ..... kenapa ni ..... nervous ke x kn lh dgn I nk nervous.... Don't worry kite start yg slow 2 je dulu ok...

Mr.D menghampiri Yuki .

Yuki: ape ni Mr.D

Mr.D :relax Yuki  biar Sye buat kerja saya....

Mr.D meraba2 badan Yuki dan ini membuatkan Yuki kurang selesa

Yuki: tolong LPS kn Sye..... Sye x nk semua ni

Yuki bergelut tuk melepaskan diri tapi tidak berjaya.

Mr.D:lps kn kamu....x mungkin ,skrg ni Sye mmg nk makan awk...

Yuki: aq ckp lps kn aq ,kau FHM x....

Yuki menendang Mr.D sekuat hatinya lalu keluar dari bilik tersebut......

Mr.D:x gune punye budak aq byr kau mahal ....MCM ni kau Lyn aq nanti kau aq cari sampai lubang cacing....

Yuki berlari sekuat hatinya agar tidak ditangkap oleh bodyguard Mr.D tersebut....dlm yuki berlari dia terlanggar seseorang lelaki lalu jatuh...

???:awak x apa2 ke maaf Sye x perasaan tadi

Yuki : Sye ok Sye x ape2....

Dlm yuki yg ingin bangun dari jatuh nye dia nampak bodyguard Mr.D sdg mencarinya..

Yuki :aduh MCM mane ni aq x de tempat nk lari ni...

Tibe2 keluar lh idea yg mengarut dlm otk yuki tetapi ni saja cara dia nk sembunyi kn diri nye...

SAVE MEWhere stories live. Discover now