Rodzaje czytelników:

1.4K 256 310
                                    

Entuzjastyczny - Pisze ci pod każdym rozdziałem "super", "cudo" itp. pomimo tego, że czasem dodasz gówno.

Incognito - Przeczyta wszystko, co napiszesz, ale nie zostawi nic po sobie.

Małomówny - Zostawi po sobie ślad w postaci gwiazdki, ale nigdy nie napisze komentarza.

Nienasycony - Czytelnik, który zamiast cieszyć się z rozdziału, pyta już o kolejny.

Wspieracz - Osoba, która jest z tobą od początku, gwiazdkuje ci każdy rozdział i zawsze ambitnie go komentuje.

Śmieszek - Zawsze skomentuje rozdział lub daną w nim sytuację w taki sposób, że śmiejesz się dobre kilka minut i wysyłasz przyjaciółce screena, aby potowarzyszyła ci w tej pięknej chwili.

Tajemniczy - Zostawia jedynie tak specyficzne komentarze, że nie masz pewności, czy osoba naśmiewa się z twojej głupoty, czy jednak podoba się jej opowiadanie.

Korektor - Robi spam poprawionych literówek i błędów w każdym rozdziale.

Wszechwiedzący - Napisze ci randomowy komentarz pod jakimś faktem, mówiąc, jak bardzo się mylisz, bo tak nie było i ta osoba wie lepiej, lecz pytana o cytat potwierdzający jej słowa, ta odpowiada "nie wiem, gdzie to było dokładnie i nie mam teraz książki, bo oddałam do biblioteki, ale tak było".

Nieustraszony - Czyta twoje opowiadanie, które jest w trakcie poprawy, nie zważając na ostrzeżenia, że dalsze części nie zostały jeszcze przez ciebie ruszone.

Shipper - Co chwilę paruje głównego bohatera z inną osobą, wymyślając im różnorodne nazwy shipów.

Jasnowidz - Wymyśla teorie na temat fabuły twojego opowiadania, które bardzo często są trafne.

Bajkopisarz - Wymyśla absurdalne teorie na temat fabuły twojego opowiadania, które nigdy w życiu nie miałyby prawa istnieć.

Doradca - Zawsze szczerze wypowie się na temat twojej pracy i wskaże ci ewentualne błędy lub nieścisłości.

Fanfikowicze, czyli autor płakał, jak wymyślałOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz