Rodzaje pisarzy:

1.3K 213 262
                                    

Napaleniec - Zawsze, gdy zakończy pisanie rozdziału, musi natychmiast go dodać, nawet jeśli ma później znajdywać tonę błędów i żałować tak szybkiego dodania części.

Wczasowicz - Dodaje rozdziały raz na trzy miesiące lub nawet dłużej.

Lekceważący - Pisze i dodaje wszystko, co przyjdzie mu na myśl, byle tylko coś wrzucić, nie zważając na fabułę i jakość.

Niekonsekwentny - Dodaje same prologi i nigdy nie pisze kontynuacji.

Wszechstronny - Ma tysiące serii i wszystkie sumiennie prowadzi.

Stanowczy - Ma jedną lub dwie serie, lecz bardzo długie i często aktualizowane.

Informator - Dodaje więcej wpisów na swoim profilu niż rozdziałów.

Perfekcjonista - Przed dodaniem nowego rozdziału nie śpieszy się i dokładnie po kilka razy sprawdza, co napisał.

Chomik - Ma w szkicach pełno rozdziałów, których z jakiegoś powodu nie dodaje (za to woli pisać ich więcej).

Niesłowny - Obiecuje nowe serie, lecz nigdy ich nie dodaje.

Promotor - Wszędzie, gdzie tylko może chamsko się reklamuje (ewentualnie wysyła do tego przyjaciół).

Niezrównoważony - Prosi o szczerą opinię, lecz gdy takową dostanie i mu nie odpowiada, obraża się na cały świat i wyzywa komentującego.

Edytor - Zamiast pisać nowe rozdziały, w kółko poprawia stare, mimo że są dobrej jakości.

***
Mamy informację! Otóż pomalutku kończą nam się pomysły na rozdziały (choć czasem przychodzi nagła inspiracja i od razu piszemy, no ale wiadomo... nie trwa to cały czas), więc jeśli macie jakieś pomysły na rozdziały do Fanfikowiczów, możecie wysyłać propozycje na priv, a my dodamy wybrane rozdziały wraz z oznaczeniami pomysłodawców. 😏

Fanfikowicze, czyli autor płakał, jak wymyślałOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz