تو میری جاناں

1.1K 48 29
                                    

تو میری جاناں
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
امی میں مشال سے شادی کرونگا تو مطلب کرونگا
حنان نے سخت غصے میں کہا ۔۔۔۔۔
دیکھ حنان تیری ہر بات مانی ہے کیوں کے تو میرا پیارا اور اکلوتا بیٹا ہے ۔۔۔۔۔پر یہ نہیں مشال نہیں تو جسکی بھی بات کر میں کرا دونگی لیکن مشال
سے نہیں ۔۔۔۔۔سارا نے جنونی ہوکر کہا
لیکن امی وہ کیوں نہیں کیا کمی ہے اس میں ۔۔۔۔حنان کو اب ماں پر غصہ آرہا تھا ۔۔۔۔
تو نے اسکی ماں ستارہ کو دیکھا ہے کتنا منہ چلاتی ہے بیٹی بھی اسی پر گئی ہوگی ۔۔۔۔۔سارا نے منہ پر عجیب سے تیور لا کر کہا ۔۔۔۔
اف امی تو کیا اپنے چاچو کا رویہ دیکھا ہے چاچی کو روز مارتے تھے ۔۔۔تو چاچی بھی بیچاری دل کی
سری بھڑاس نکال دیتی تھی ۔۔۔۔۔ حنان نے سمجھاتے ہوے کہا
نہیں مشال نہیں ۔۔۔۔میرا دل نہیں مان رہا ۔۔۔سارا نے ایک بار پھر ضد کی ۔۔۔۔۔
دیکھے امی ۔۔۔۔
آپ کو ابو جیسے شخص کا ساتھ ملا اس لئے آپ سلجھی ہوئی ہے ۔۔۔۔۔
اب چاچی کو دیکھیں ایک اسے آدمی کا ساتھ ملا جو اسے مارتا بھی ہے گالیاں بھی دیتا ہے ۔۔۔۔تو اب چاچی کیا کرے ۔۔۔۔چاچی کو بھی غصہ آتا ہوگا وہ بھی انسان ہے ۔۔۔۔۔۔کڑوی باتیں بول کر اپنے من کی ساری کڑواہٹ نکال دیتی ہیں ۔۔۔۔۔
ہم اور چاچو کی۔ فیملی دس سال پہلے الگ ہوگئے تھے تب مشال چھوٹی تھی چاچی نے تو اپنی ساری جوانی محلے والوں کے کپڑے سیتے اور مشال کی تربیت میں صٙرف کردی ۔۔۔۔۔۔اب مشال نوکری کرنے لگی ہے ۔۔۔چاچو کا اس نے علاج کروایا ہے اب وہ بلکل ٹھیک ہیں اور چاچی بھی اب زیادہ نہیں بولتی ۔۔۔۔آپ ھی سوچے امی جو لڑکی اپنے نشائی باپ کے لئے اتنا کر رہی ہے میرے لئے وہ کیا کچھ نہیں کرے گی ۔۔۔۔حنان نے ایک ھی سانس میں تقریر کر ڈالی ۔۔۔۔۔۔
ٹھیک ہے اگر تو کہتا ہے تو مان لیتے ہیں لیکن کلکو چالیں گے تمہاری بہن بھی آۓ گی اور تمہیں بھی کل چھٹی ہوگی ۔۔۔۔۔سارا نے مسکرا کر کہا
اوکے امی اللہ‎ حافظ ۔۔۔۔اور حنان دل ہی دل میں خوش ہوکر آفس کی طرف روانہ ہوا ۔۔۔۔

****************************************
ہاۓ وہ بھولی سی لڑکی
میرا دل چوری کر کے لے گئی
حنان مشال کو سوچتے ہوۓ کار ڈرائیو کر رہا تھا ۔۔۔۔کے اچانک اسکی نظر مشال پر پڑی جو فٹ پاتھ پر چل رہی تھی ۔۔۔۔۔حنان نے کار اسکے سامنے روکی ۔۔۔۔مشال اچانک کار آنے کی وجہ سے دار گئی ۔۔۔۔۔
حنان کار سے نکلا تو ۔۔۔مشال کی نظر جب حنان پر پڑی تو اسکا در کم ہوگیا ۔۔۔۔۔
اسلام و علیکم ۔۔۔۔۔حنان نے سلام کیا
علیکم سلام ۔۔۔۔مشال نے سلام کا جواب دیا ۔۔۔۔
آپ چلے میں آپ کو چھوڑ دونگا آفس تک ۔۔۔۔۔
مشال نے منع کرنا چاہا لیکن حنان پہلے بول پڑا
پلز نا کیا کیجئے گا ۔۔۔۔۔۔
مشال چپ چاپ جاکر اگلی سیٹ پر بیٹھی ۔۔۔۔ویسے بھی حنان کونسا اسکا غیر تھا دونوں کزن بھی تھے اور بچپن کے دوست بھی ۔۔۔۔۔
مشال کے باپ کی حرکتوں کے وجہ سے دونوں بھائی الگ ہوگئے تھے ۔۔۔۔۔۔اور الگ ہوے تو بس ایسے ہوے کے صرف خوشی غم میں آنا جانا ہوتا تھا ۔۔۔۔۔۔
مشال باہر کے منظر کو دیکھ رہی تھی اور حنان مشال کو ۔۔۔۔۔
مشال بچپن میں بہت کوجی ہوتی تھی لیکن بڑی ہوئی تو کافی خوبصورت ہوگئی تھی ۔۔۔چھوٹی سی ناک پیاری بڑی بڑی آنکھیں ۔۔۔۔۔۔پتلے ہونٹ ۔۔۔۔۔
اور گورا رنگ جس نے اسکو اور خوبصورت بنایا ہوا تھا ۔۔۔۔
مشال ۔۔۔۔حنان نے مشال کو بلایا ۔۔۔۔
جی ۔۔۔۔۔مشال نے جواب دیا ۔۔۔۔
چاچو اور چاچی کیسے ہیں ۔۔۔۔۔حنان نے انکی طبیعت پوچھی ۔۔۔۔
بلکل ٹھیک ہیں آپ سناؤ سب کیسے ہے ثانیہ آپی کیسی ہیں ۔۔۔۔مشال نے بھی پوچھنا ضروری سمجھا
سب ٹھیک ٹھاک ہیں ۔۔۔۔۔حنان نے جواب دیا اور مشال کا آفس آگیا تھا
اوکے تھنک یو اینڈ اللہ‎ حافظ ۔۔۔۔۔مشال نے کہا
Take care ......see u soon ....
حنان نے کہا ۔۔۔۔۔
مشال مسکرائی اور آفس کے اندر چلی گئی ۔۔۔۔۔۔
حنان بھی اپنے آفس روانہ ہوگیا ۔۔۔۔
حنان اپنے ابو کا بزنس چلا رہا تھا
بزنس تو مشال کے ابو کا بھی تھا لیکن کچھ مجبوریوں کی وجہ سے اور کم عقلی کی وجہ سے سارا بزنس ۔۔۔۔۔ٹھپ ہوگیا ۔۔۔۔۔
اور اب حنان اپنے آفس کا بوس تھا اور مشال کسی دوسرے آفس میں بطور مینیجر کام کر رہی تھی
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
حنان صبح اٹھا آج اسکے آفس کا اوف تھا ۔۔۔۔
حنان آج بہت خوش تھا کیوں کے آج وہ مشال کے گھر جانے والے تھے ۔۔۔۔
مشال اسکے بچپن کا پیار تھی ۔۔۔۔۔وہ اسکو کیسے خود سے دور کرتا ۔۔۔۔۔
تجھ پر دل ہار بیٹھے ہیں ہم جاناں
کبھی دور نہ ہونا ہم سے
ورنہ
سانس بھی نہ لے سکے گے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

دو دلوں کی بے تاب دھڑکنیں Where stories live. Discover now