چلبلی سی

506 32 11
                                    

حمزہ آج پھر رو رہا تھا ۔۔۔کیوں کے اسکی چوکلیٹ پھر گم تھی ۔۔۔۔۔۔۔یہ کام صرف ایک شخصیت ہی کر سکتی تھی ۔۔۔۔۔اور وہ ہیں
شیطان کی دادی اماں  ۔۔۔۔بقول اسکی دادی کے
اس گھر کی شرارتی
اور مستی کرنے میں آگے ۔۔۔۔
مس مسکان ۔۔۔۔۔۔۔۔۔
آپ کو لگرہا ہوگا وہ کوئی 6 یہ 7 سال کی ہوگی تو یقیناً آپ کو غلط لگرہا ہے ۔۔۔۔۔۔
وہ شادی کے لائق ہے ۔۔۔بقول اسکی امی کے
مسکان پورے 18 سال کی پیاری سی لڑکی ہے
اسکا پورا بچپن شرارتوں میں گزرا تھا
تو اسکو اب کیسے آرام آتا ۔۔۔۔۔۔
سب سے بڑا سوال تھا اب وہ تھی کہاں ۔۔۔
شہزادیاں محلوں میں ہوتی ہے ۔۔۔۔۔۔۔اسلئے بقول اسکے والد کے وہ اپنے محل نما کمرے میں چوکلیٹ
کو مزے لے لے کر کھا رہی ہوگی ۔۔۔۔۔۔۔۔
ان سب میں ایک منان ہی جانتا تھا وہ چڑیل کہاں ہوگی ۔۔۔۔۔
چڑیل وہاں ہوتی ہے جہاں کوئی نہیں ہوتا ۔۔۔۔
بقول منان کے وہ گھر کے پچھلے صحن میں چوکلیٹ کی دھچیاں اڑا رہی ہوگی ۔۔۔۔۔۔
اب میں بقول کا استمعال نہیں کروں گی کیوں کے آپ لوگ اب بور ہوگئے ہوگے ۔۔۔۔۔
آئیں اس مس مسکان یعنی شادی کے لائق شیطان کی دادی اماں کا شہزادی پلس چڑیلوں والا روپ دیکھنے  ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
ہاے مزے او ہو مزے
ہاۓ یہ مزے ۔۔۔۔۔۔
واہ مزہ آگیا اس چوزے کی چوکلیٹ کھا کر ۔۔۔۔۔۔۔۔
مسکان اب کھلکھلا کر ہنس رہی تھی ۔۔۔۔کسی کی موجودگی سے بی خبر ........اگلے بندے نے اسکو متوجہ کرنے کے لئے کھانسی کا دورہ پڑنے کا ناٹک کیا ۔۔۔۔۔
مسکان جلدی پلٹی
تم کتنا تو ہنستی رہتی ہو ۔۔۔۔مسکان ۔۔۔۔
بلاوجہ ،بے سبب ،ایسے ہی ،منان نے منہ بنایا ۔۔۔۔۔۔
منان ضروری نہیں انسان کسی کے لئے مسکراۓ ۔۔۔
انسان اپنی ذات کے لئے بھی تو مسکرا سکتا ہے  ۔۔۔
دکھ تو سب کو ہیں منان ۔۔۔اس دنیا میں دکھ سبکو ہے ۔۔۔لیکن جو ان دکھوں کے باوجود بھی مسکراتے ہیں اسکا مطلب یہ تو نہیں کے انھیں کوئی دکھ نہیں ۔۔۔۔۔مسکان تھوڑا ٹھہری ۔۔۔۔
مسکرانا بھی دکھوں کو چھپانے کی ایک ادا ہے
جو ہر کوئی نہیں کرسکتا ۔۔۔۔۔۔۔
یہ کہ کر مسکان منان کے پاس سے چلی گئی
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
ڈانٹ تو اسکو بہت پڑی سب سے ۔۔۔۔۔۔
اور ہمیشہ کی طرح اس نے معافی بھی نہیں مانگی ۔۔۔۔
اور حمزہ کے لئے ایک نیو چوکلیٹ آچکی تھی
آج مسکان مستی کرنا چاہتی تھی اسکو کوئی نہیں ملا تو اس نے منان کی فورٹ شرٹ جلا دی ۔۔۔۔۔
اور خود حال میں آکر دادی اما کے ساتھ ٹیوی دیکھنے لگی ۔۔۔۔۔۔۔۔
منان نے چیخ چیخ کر سارا گھر سر پر اٹھا لیا اور مسکان مزے سے اخبار پڑھ رہی تھی ۔۔۔۔۔
اور ساتھ میں ہنس بھی رہی تھی ۔۔۔۔۔
آے سن ۔۔۔۔۔۔شیطان ۔۔۔۔دادی نے اسکو بلایا ۔۔۔۔
جی بولے ۔۔۔۔اس نے دادی کو  کہا ۔۔۔۔۔
تیرے کام ہیں نا یہ ۔۔۔۔۔دادی نے تیکھی نظروں سے دیکھ کر کہا ۔۔۔۔۔۔
اب کی بار مسکان کھل کھلائی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔
منان نے غصے میں آکر مسکان کو دبوچا ۔۔۔۔۔۔۔
ہر وقت مذاق سہی نہیں میں تمہاری بہت ریسپیکٹ کرتا ہوں اسلئے زیادہ میرے کام میں دخل اندازی مت کرنا سمجھی تم ۔۔۔۔۔
اور میں الریدی غصے میں ہوں دفع ہو ۔۔۔۔۔
یہ کہ کر منان چلا گیا ۔۔۔۔۔۔۔
اور مسکان اپنے کمرے میں آکر رونے لگی ۔۔۔۔۔۔
منان کے والدین باہر ملک میں تھے اور منان باہر نہیں جانا چاہتا تھا اسے اپنا پاکستان بہت پیارا تھا اسلئے اس نے یہی اپنے چاچو کے پاس رہنے کا ارادہ کیا ۔۔۔۔۔اسکی خاص وجہ مسکان بھی تھی ۔۔۔۔مسکان اسکے بچپن کی مانگیتر تھی ۔۔۔۔۔
اور وہ مسکان سے بہت زیادہ پیار کرتا تھا ۔۔۔۔غصہ اسکا بہت برا تھا آخر مرد جو ٹھہرا ۔۔۔۔۔۔
آج اسکا مونڈ صبح سے خراب تھا ۔۔۔۔اور تو اور اسکی پسندیدہ شرٹ تک جل گئی اتنا تو بنتا تھا ۔۔۔۔۔
آفس واپسی پر اس نے چوکلیٹ لی ۔۔۔۔۔۔۔
اور گھر آکر سیدھا مسکان کے کمرے میں آیا ۔۔۔۔۔
مسکان بیڈ پر الٹی سوئی ہوئی تھی بال سارے بکھرے ہوے تھے۔ ۔۔۔۔۔اور وہ مہرانی آرام سے خوابِ خرگوش کے مزے لوٹ رہی تھی ۔۔۔۔۔۔
فلحال سو رہی ہے یہ کہ کر ۔۔۔۔۔۔۔وہ کمرے سے نکلا تو حل سے گزر رہا تھا کے اسکے قدم اپنا نام سن کر رک گئے ۔۔۔۔۔۔
مسکان کے ابو اور امی اسکی دادی سے مسکان اور منان کی شادی کے باتیں کر رہے تھے ۔۔۔۔۔
دادی بھی خوش نظر آرہی تھی ۔۔۔۔۔
وہ خوشی میں ۔۔۔۔اپنے کمرے میں آیا چوکلیٹ ٹیبل پر رکھے اور بیڈ پر گر گیا ۔۔۔۔۔
صرف کچھ دن مسکان صاحبہ ۔۔۔۔پھر تم ۔۔۔۔۔
مسز منان بن جاؤ گی ۔۔۔۔۔۔
منان گن گناتے ہوے واشروم گیا ۔۔۔۔۔فریش ہوکر نکلا اور سو گیا ۔۔۔۔۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
شام کو اسکی آنکھ کھولی تو اسکو پتا ہے مس مسکان خان ہوتی ہے وہ چوکلیٹ اٹھا کر پچھلے صحن میں گیا ۔۔۔۔
مسکان خاموش بیٹھی کچھ سوچ رہی تھی ۔۔۔۔
اچانک اسکے سامنے منان آیا ۔۔۔۔۔
وہ در کر پیچھے ہوئی ۔۔۔۔۔۔
منان گھٹنوں کے بل بیٹھا ہاتھ میں چوکلیٹ لئے اسے سورری کر رہا تھا
مسکان کی ہنسی چوٹ گئی ۔۔۔۔۔۔
اس نے چوکلیٹ لی ۔۔۔۔۔اور پھر گویا ہوئی ۔۔۔۔۔
اب تو آپ کو مجھے روز چوکلیٹ کھلانی پڑے گی ۔۔۔۔مسکان نے مسکرا کر کہا ۔۔۔۔۔
وہ کیسے ۔۔۔۔۔منان نے نا سمجھی سے کہا ۔۔۔۔۔
گھر میں جو چل رہا ہے مجھے سب پتا ہے ۔۔۔۔اس نے سب کو اچھا خاصا کھینچ کر کہا ۔۔۔۔۔اور بھاگ گئی ۔۔۔۔۔۔
منان بھی مسکراۓ بغیر نا رہ سکا ۔۔۔اور آج اس نے کہ ہی دیا ۔۔۔۔
چلبلی سی لڑکی دل لے گئی ۔۔۔۔۔
ہاۓ
میرا دل لے گئی ۔۔۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ختم شد ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

دو دلوں کی بے تاب دھڑکنیں Where stories live. Discover now