تو میرا سکوں

567 34 12
                                    

تو میرا سکوں
۔۔۔۔۔۔۔
امی میں اس موٹی سے بلکل بھی شادی نہیں کرنے والا آپ نے سن لیا ۔۔۔۔۔۔۔عاشر نے آج اصل وجہ ہی بتا دی تھی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔
عاشر بدتمیزی مجھے بلکل پسند نہیں اور یہ میرا نہیں تمہارے ابو کا فیصلہ ہے ۔۔۔۔مومنہ نے سخت لہجے میں کہا ۔۔۔۔
اففففف ابو کو تو مجھ سے ہمیشہ چڑ ہے ۔۔۔۔۔عاشر نے غصے میں کہا اور کمرے سے نکل گیا یہ جانے بغیر کے ایک انسان نے اسکی ساری باتیں سن لی ہیں
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
شعیرا عاشر کی رشتے میں پھپھو کی بیٹی لگتی ہے ۔۔۔۔۔۔شعیرا  کے والدین کا وفات شعیرا کی پیدائش کے کچھ مہینے بعد ہوا تھا ۔۔۔۔۔
عاشر کے ابو حسین نے شعیرا کو اپنایا اسے وہ سب دیا جو اسکا حق بنتا تھا ۔۔۔۔۔۔
مومنہ نے شعیرا کو ماں والا ہی پیار دیا تھا ۔۔۔۔۔
حسین ۔۔۔۔کو شعیرا سے بہت محبت تھی ۔۔۔۔وہ شعیرا کی  کہی باہر شادی نہیں کروانا چاھتے تھے
وہ چاھتے تھے گھر کی بچی گھر میں ہی رہے ۔۔۔۔
یتیم بچی تھی ۔۔۔۔۔پتا نہیں باہر والے لوگ اس سے کیسا سلوک کرتے اسلئےعاشر کے مطابق انہوں نے ذبح کرنے کے لئے عاشر کو بطور بکرا پیش کیا تھا ۔۔۔۔
اور وہ بکرا بنے یہ پھر دولہا بات ایک ہی تھی ۔۔۔۔کیوں کے تلوار اسکے ہی گردن پر رکھی گئی تھی ۔۔۔۔۔
شعیرا نے اسکی باتیں سن لی تھی ۔۔۔۔۔۔اور اب اسکو اپنا یہاں ہونا کوئی بوجھ لگرہا تھا ۔۔۔۔۔وہ موٹی نہیں تھی بس خود پر دھیان نہیں دیتی تھی ۔۔۔۔۔۔
اس نے یہ سوچ لیا تھا اب وہ خود کو بہتر بنا کر ہی رہے گی ۔۔۔۔۔۔۔
چاہے کچھ بھی ہوجاے کچھ بھی ۔۔۔۔۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
اگلے دن سے شعیرا نے  ڈائٹنگ شروع کردی تھی ۔۔۔۔
لیکن عاشر اس معملے کی وجہ سے کچھ وقت باہر دوستوں کے پاس رہنے لگا ۔۔۔۔۔۔
اور شعیرا نے نا صرف خودکو سلم سمارٹ کردیا تھا ۔۔۔اور ساتھ میں اپنی سکن کی بھی کیئر کی ۔۔۔۔۔۔
اب اگر کوئی اسے دیکھتا تو بلکل یقین نا کرتا کے یہ وہی شعیرا ہے ۔۔۔۔۔۔۔دوستوں کے ساتھ رہ رہ کر عاشر نا صرف باہر کی گندی چیزیں کھا رہا تھا ۔۔۔۔بلکہ اپنا خیال بھی نہیں رکھ رہا تھا ۔۔۔۔۔
عاشر  بہت جلد بیمار ہوگیا ۔۔۔تو اسکے دوستوں نے اسے گھر پہنچا دیا ۔۔۔۔۔
اس وقت وہ اپنے میں سو رہا تھا ۔۔۔۔۔۔
ملازمہ نے اسے ناشتہ کھانے کا کہا ۔۔۔۔۔۔
وہ تیار ہوکر نیچے آیا ۔۔۔تو شعیرا کی سامنے والی کرسی پر بیٹھ دیا ۔۔۔۔
اس نے نظرے اٹھائی تو وہ ایک ہی جگہ اٹک گیا ۔۔۔۔
اس کے سامنے گوری چٹی لڑکی بیٹھی ہوئی تھی . ۔۔۔۔بلکل اس کے خوابوں جیسی ۔۔۔۔۔
یہ کون ہے ۔۔۔۔۔عاشر نے سوال کیا اور پانی پینے لگا ۔۔۔۔
یہ شعیرا ہے بیٹا ۔۔۔۔۔۔مومنہ نے سادگی سے کہا اور کھانا کھانے لگی ۔۔۔۔۔عاشر کے منہ سے پانی فوارے کی طرح نکلا اور سیدھا شعیرا کے منہ پر گرا ۔۔۔۔۔
یوووووُو ۔۔۔۔شعیرا نے کہا اور جوس کا جگ اٹھا کر عاشر کے اوپر گرا دیا ۔۔۔۔۔۔
بدتمیز ۔۔۔۔یہ کہ کر شعیرا چلی گئی ۔۔۔۔۔۔
اور عاشر نے کھانا بیچ میں چھوڑ کر چلا گیا ۔۔۔۔
مومنہ بیچاری نے اپنا ماتھا پیٹ لیا ۔۔۔۔کیا ہوگا انکا ۔۔۔۔۔مومنہ نے کہا ۔۔۔۔اور ملازمہ کو صفائی کا کہ کر باورچی کھانے میں چلی گئی ۔۔۔۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
اگلے دن عاشر فری تھا تو مومنہ نے اسے شعیرا کو یونی چھوڑنے کا کہا ۔۔۔۔۔
اوکے میں جارہا ہوں کار نکالنے جلدی آنا ۔۔۔۔۔
عاشر نو۔ کار نکالی اور ہارن دیا تو شعیرا چپ چاپ آکر بیٹھ گئی ۔۔۔۔۔
عاشر نے کار سٹارٹ کی ۔۔۔۔
دونوں کے درمیان بہت خاموشی تھی ۔۔۔۔۔
سوری کل کے لئے میں نے جان بوجھ کر نہیں کیا تھا ۔۔۔۔۔عاشر نے سیریس مونڈ میں کہا ۔۔۔
اٹس اوکے ۔۔۔۔۔بٹ میری طرف سے بھی سورری ۔۔۔۔
شعیرا نے بھی مافی مانگنی ضروری سمجھی ۔۔۔۔۔
سنو آج کہی چلے ۔۔۔عاشر نے پوچھا ۔۔۔۔۔
عاشر کو پتا نہیں کیا ہورہا تھا وہ شعیرا کو اب زیادہ دیکھنے لگا تھا ۔۔۔۔اور شعیرا اسکو پتا نہیں کیوں اچھی لگنے لگی تھی ۔۔۔۔۔
ہاں چلے گے ۔۔۔۔شام کو ۔۔۔۔اوکے باۓ کہ کر شعیرا نکل گئی ۔۔۔۔کیوں کے اسکی انی آگئی تھی اور عاشر کا دیکھنا اسکو پزل کر رہا تھا ۔۔۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
شام کو شعیرا نے گرین کلر کی شرٹ اور وائٹ شلوار پہنی ساتھ میں وائٹ دوپٹہ جو گلے میں ہمیشہ ہوتا تھا ۔۔۔۔چھوٹی سلور کلر کی ایررنگز پہنی ہوئی تھی سیم اسی کلر کی واچ پہنی تھی ۔۔۔۔ہلکی سی پنک لپسٹک میں وہ بہت پیاری لگرہی تھی ۔۔۔۔۔۔
وہ نیچے آئ تو عاشر کو انتظار کرتا دیکھ کر اسکو خوشی ہوئی ۔۔۔۔۔
چلیں ۔۔۔۔شعیرا نے کہا
عاشر سن ہی کہا رہا تھا وہ تو بس شعیرا کو گھورنے میں مصروف تھا ۔۔۔۔۔
اوہ ہیلو ۔۔۔۔شعیرا نے اسکے آگے چٹکی بجائی ۔۔۔
جی جی ۔۔۔۔عاشر ہڑبڑایا ۔۔۔۔۔ہاں چلتے ہیں ۔۔۔۔
دونوں کار میں بیٹھے اور ساحل سمندر کی طرف روانہ ہوۓ ۔۔۔۔آج شعیرا  کا برتھڈے تھا ۔۔۔۔۔اور عاشر اسکو سرپراز دینے والا تھا ۔۔۔۔۔
اسکے سارے فرنڈز وہاں  ان دونوں کا انتظار کر رہے تھے ۔۔۔۔۔
وہاں پہنچ کر جلدی سے عاشر نے شعیرا کی آنکھوں پر پٹی دے  دی اور اسکو لیکر جانے لگایا ۔۔۔۔۔
3 2 1 کہ کر عاشر نے اسکی پٹی اتاری ۔۔۔۔۔اور ایک دم شور بلند ہوا ۔۔۔۔
Happy birthday .....to you shaeera
شعیرا منہ پر ہاتھ رکھے سبکو دیکھرہی تھی ۔۔۔۔۔
ایک لڑکے نے ایک چھوٹی ڈبی عاشر کی طرف پھینکی ۔۔۔۔۔
عاشر نے انگھوٹھی لی ۔۔۔گھٹنوں  نے بل بیٹھا شعیرا سے اظہار محبت کر رہا تھا ۔۔۔۔۔
شعیرا نے مسکرا کر ہاتھ آگے کیا تو سب نے ہوٹنگ کی ۔۔۔۔۔اتنے شور میں عاشر کچھ کہرہا تھا ۔۔۔۔۔
شعیرا کو صرف ایک ہی جملہ سنائی دیا ۔۔۔۔
تو میرا سکوں ۔۔۔۔۔ہے ۔۔۔۔۔۔۔
کالی رات کا چمکتا دھمکتا ہوا چاند ان دونوں کی قسمت پر مسکرا رہا تھا
۔....................۔۔۔۔۔۔۔۔۔.ختم شد ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

دو دلوں کی بے تاب دھڑکنیں Where stories live. Discover now