On 26th August 2019

22 9 2
                                    


"Przegapiłem tę naszą miłość,
jak pijany pasażer przesypia swoją stację.
A kiedy się ocknie, to okazuje się, że był
to ostatni pociąg i nie ma już czym wrócić do siebie..."

"Czasami najgorsze miejsce w jakim możesz
być to swoją własna głowa..."

"Ludzie chwalą się tym, że mówią rzeczy bez owijania w bawełnę. Tymczasem nie chodzi o szczerość, tylko o to, że rzucają słowa na wiatr, bez głębszego zastanowienia. Mówią to co przychodzi im do głowy i zapominają o tym, że druga osoba ma uczucia i swoją historię. Tacy ludzie potrafią kogoś zdeptać i potem żądają, żeby to on ich przeprosił za to, że poczuł się zraniony. Oni nie znają człowieka w sobie i nie widzą go w innych. Rzucają etykietami na prawo i lewo bo gdy nie mogą Cię zaszufladkować, nie czują się bezpiecznie. Głębia ich przeraża bo nigdy nie popłynęli dalej niż na brzeg. Wrażliwość jest dla nich jak choroba, którą trzeba leczyć, bo nie wiedzą, ile ona potrafi dać światła i ciepła temu, kto ją ma i innym dookoła niego."

"Nie można się zniechęcać. Czasem coś nie wychodzi. Czasem ktoś okazuje się świnią. Coś nas wkurza - najczęściej w poniedziałek. Czasem staje jest gorycz w gardle. Ale nie można zatrzymywać się. Nie można się zniechęcać.

Przezwyciężanie przeszkód czyni nas
silnymi ludźmi.
Przezwyciężanie nas umacnia."

"Szukałam swojego miejsca w świecie.
Uciekałam.
Gubiłam się.
Później znajdowałam.
Szukałam ramion, w których mogłabym się schronić.
Chroniłam się.
Ramiona traciłam i znów szukałam ramion.
Dziś mam swoje miejsce i swoje ramiona.
Nie uciekam.
Jestem."

𝗀𝘂𝗌𝘁𝗮𝘁𝗶𝗌𝗻𝘀 𝗳𝗌𝗿 𝗲𝗮𝗰𝗵 𝗱𝗮𝘆 {ᎋᎏɎ᎛ʏɎ᎜ᎀᎄᎊᎀ ᎋᎏɎ᎛ʏɎ᎜ᎀᎄᎊɪ}Opowieści tętniące ÅŒyciem. Odkryj je teraz