On 3rd September 2019

15 8 6
                                    


"Najgorszym uczuciem...
Nie jest fakt braku pieniędzy, które i tak w końcu zarobisz.
Nie strata pracy, której w dzisiejszych czasach jest pod dostatkiem.
Nie pogięta koszula, która za żadne skarby nie pokaże innym tego – jak Wspaniałą Osobą jesteś wewnątrz otoczki – zwanej ładnym wyglądem.
Cały sekret polega na tym, by czuć, że jest się komuś Potrzebnym.
Wtedy choćby nie wiem co się działo..
Zawsze znajdziesz siły i motywację, żeby poradzić sobie ze Wszystkim!
Szczególnie, gdy u Twego boku jest On.
Dlatego doceń to – Kogo masz.
I pamiętaj, że...
Najlepszym uczuciem jest...
Gdy obejmujesz Ukochaną Osobę, a Ona przytula Cię jeszcze Mocniej."

"Przyszedł wrzesień. Dał trochę słońca o poranku i dobrą kawę. Dał trochę wiary w to, że wszystko może być dobrze. Dał trochę nadziei. W człowieka."

"Wiem, że teraz mi nie wierzysz, ale uwierzysz. Czasem musisz doświadczyć pewnych przykrych rzeczy, żeby uświadomić sobie, że jesteś silniejsza, niż ci się wydaje."

"Nigdy nie jest za późno na przeprosiny,
czasem jest tylko zbyt późno żeby wybaczyć."

"'Damą nie jest się wtedy, kiedy zna się zasady savoir vivre.
Nie jest się damą również wtedy, kiedy używa się poprawnie "ą" i "ę".
Damą nie czyni też noszenie na palcu kilku karatów, torebki Louis Vuitton czy szpilek od Jimmy Choo.
Damą jest się wtedy, kiedy ma się zasady i szacunek do siebie.
Damą się jest wtedy, kiedy nawet w ciuchach z second handu nosi się wysoko podniesioną głowę.
Damą się jest wtedy, kiedy nie poniża się i nie sprzedaje własnego JA za szmaty z super markową metką, luxusowe mury i mega porsche w garażu, kupione na rachunek starego ramola .
Damą jest się wtedy, kiedy można spojrzeć śmiało w lustro. Bez wstydu i zażenowania, że ktoś cię kupił jak klacz wystawową do dobrej stajni.
Zawsze trzymaj fason i szanuj siebie!'"

𝗀𝘂𝗌𝘁𝗮𝘁𝗶𝗌𝗻𝘀 𝗳𝗌𝗿 𝗲𝗮𝗰𝗵 𝗱𝗮𝘆 {ᎋᎏɎ᎛ʏɎ᎜ᎀᎄᎊᎀ ᎋᎏɎ᎛ʏɎ᎜ᎀᎄᎊɪ}Opowieści tętniące ÅŒyciem. Odkryj je teraz