On 20nd July 2019

24 10 2
                                    


"Tylko gubiąc się możemy zrozumieć, czego nie chcemy stracić, gdzie leży nasze serce."

"Nie żałujmy. Nawet błędów. Wszystko nas czegoś uczy. Świat jest lekcją, a człowiek tematem. Każdy dzień może być głęboki jak studia. Każda emocja jest wiele warta."

"W dzisiejszej erze internetu najłatwiej wszystko komuś napisać. Zapytać o chodzenie, zerwać z kimś,
wyzywać, przeprosić... Rozpisywać się na tysiąc słów, ale gdybys miał stanąć przed kimś i przeprosić tak prosto z serca, miałbyś odwagę?
Gdybys miał zacząć kogoś wyzywać i patrzeć na jego reakcję, jak zaczyna marnieć... zrobiłbyś to?
Z szansą na odpowiedź – nie, zapytałbyś o chodzenie? Patrząc na smutek, płacz i rozgoryczenie drugiej osoby, zerwałbyś z taką łatwością? Często jak jakiś temat jest niewygodny po prostu omija się go, nie odpisuje, ignoruje wiadomości. Ale czy to pomaga? Gdyby druga osoba miała odwagę do Ciebie podejść i zapytać dlaczego ją ignorujesz, miałbyś odwagę odpowiedzieć? Że nie chcesz kontaktu? Że ta osoba nie jest Ci zbędna w życiu? Czasem po różnych słowach jakie padają w wiadomościach, nie jesteśmy w stanie spojrzeć drugiej osobie w oczy.
Kiedy tak naprawdę powinniśmy zacząć od patrzenia w oczy." – ☹️

"Bycie silnym to bycie sobą, choć ta decyzja
wiąże się czasem z odrzuceniem ogromnego cierpienia. Bycie silnym to przyzwolenie na łzy
a zarazem na uśmiech."

"I być może dla kogoś jesteś tym bezpiecznym miejscem, którego każdy z nas potrzebuje,
żeby nie zwariować." – ❤️

𝗀𝘂𝗌𝘁𝗮𝘁𝗶𝗌𝗻𝘀 𝗳𝗌𝗿 𝗲𝗮𝗰𝗵 𝗱𝗮𝘆 {ᎋᎏɎ᎛ʏɎ᎜ᎀᎄᎊᎀ ᎋᎏɎ᎛ʏɎ᎜ᎀᎄᎊɪ}Opowieści tętniące ÅŒyciem. Odkryj je teraz