Jimin
Po tom co nám Hope napsala jsme se s Jinem rozhodli odletět za ní máme teď dva měsíce volno je jako moje sestra za těch pár měsíců mi strašně moc přirostla k srdci je to i má nejlepší kamarádka a já ji nenechám samotnou
Namjoon a Yoongi vědí co se děje a budou nás krýt za což jsme jim moc vděční ještě si musím zabalit pár věcí a můžu vyrazit na letiště ,,máš všechno zlato nemám letět s vámi víš že nám Hope moc pomohla a já ji za to dlužím a pokud ji bude dobré když budeme sní klidně poletim"
,, já vím Yoongi že nám moc pomohla a proto to s Jinem děláme kluci ji taky moc dluží rád bych aby jsi letěl semnou ale jsi Hobiho nejlepší kamarád a musíš mu být oporou víš že je to pro něho všechno moc těžké a teď obzvlášť co našel ten dopis "
,, máš pravdu Hobi je na tom teď dost špatně už dlouho pořádně nejedl snad to brzy přejde a on bude aspoň trochu jako dřív je pravda že co je tu malí Ki-bum je trochu veselejší ale myslím že vlastní děti by ho potěšili mnohem víc snad mu aspoň Hope umožní je vidět jsou i jeho "
,, co to povídá Yoongi víš přeci že Hope taková není už jsem ti říkal že Hobiho pořád miluje ale že prostě neví jestli mu dokáže odpustit a že chce být hlavně teď s dětmi tak tohle neříkej"
,, máš pravdu promiň "
Yoongi chtěl pokračovat ale přišel Jin
,, je mi to líto ale musíme jít Jiminem za hodinu to odlétá"
,, dobře jen se rozloučíme "
Když Jin odešel skočil jsem Yoongimu kolem krku a věnoval mu polibek nevím jak to tak dlouho vydržím bez jeho rtů a doteku ,, Mine Yoongi miluji tě jsi můj svět doufám že mi budeš každý den volat a zvládneš to tu beze mě "
,, bude to poprvé za 6 let co nebudeš semnou snad to zvládnu ale mám kluky a věřím že když bude potřeba podrží mě miluji tě víc než svůj vlastní život slib že mi na sebe dáš pozor"
,, slibuji "
Jin
Jimin se ještě loučí s Yoongim a tak mám možnost se rozloučit s Joonem bude ku strašně moc chybět ,, lásko pojď ke mě chci tě ještě políbit a obejmout"
Pomalim krokem přišel ke mě a sevřel mě v obětí pak se odtahl a políbil mě ale tohle byl jiný polibek byl takový hodně šťastný i smutný zároveň když se odtahl vypadal nervózně ,, lásko jsi v pořádku mevipadas moc dobře opravdu ti nevadí že letím ale víš že ji tam nemůžeme nechat jen tak hodně nám pomohla kdyby nebylo Hope asi bych ti ještě neřekl co cítím takže ji dlužíme "
,, já vím a proto když už tam pojedeš chtěl jsem se tě na něco zeptat aby jsi ji to mohl říct osobně a pozvat ji"
,, o čem to mluvíš Jooni kam pozvat "
,, když mě necháš domluvit dozvíš se to je to pro mě těžké chtěl jsem to udělat jinak ale jelikož letiš pryč tak to prostě udělám teď"
ČTEŠ
Prázdniny s BTS [DOKONČENO]
Random*BTS a první koncert v ČR. *A co když se BTS rozhodnou si udělat dovolenou zrovna v ČR. *Čti dál a dozvíš se víc........ *V příběhu se může nacházet scéna 15+ nebo vulgární slova.