Hoseok
Hope odešla na toaletu a já se vydal ke stolu k baru musím ten tanec něčím zahnat bylo to tak úžasné musím to vyhnat z hlavy kopl jsem do sebe panáka a šel jsem na toaletu chtěl jsem jít dál ale z dámský toalet jsem slyšel křik ,, myslíš že když přijdeš s někým slavným že budeš někdo pleteš se nejsi nic si nula rozumíš tak a teď mi řekni s kterým spíš za peníze co který z nich to je ze by Namjoon a nebo Yoongi co to říkám ty jsi děvka takže s každým jen nechápu co na tobě vidí jsi ohavna "
Tohle je otřesné musím stím něco udělat takhle to nejde já zjistím co je to za nanu a ta ještě uvidí šel jsem na toaletu
Když jsem šel zpátky ještě chvíli jsem čekal jestli třeba nepůjde i Hope ale když vyšla nějaká slečna a řekla že nikdo jiný tam není šel jsme k našemu stolu všichni včetně Hope tam seděli vypadala jako by se nic nestalo ale já vím svoje
Přišel jsem ke stolu a Hope vzal za ruku ,, Můžu sebou mluvit prosím " usmála se ,, jistě Hobi" přišli jsme k baru ,, kdo byla ta žena co byla na toaletach nelíbí se mi jak stwbou mluví rád bych ji vysvětlil pár věcí "
Hope mě s šokovaným výrazem pozorovala ,, Hobi to je v pořádku ano nic se nestalo" tohle mysli vážně ,, poslouchej Hope já i kluci sme se snažili aby jsi měla nezapomenutelný ples a někdo jako je ta paní ti ho nebude kazit tak mi řekni jak se ta slečna jmenuje a slib že ať udělám cokoliv nebo řeknu cokoliv budeš spolupracovat chceš přeci aby na tenhle večer nezapomněla "
Měla strach v očích ale nakonec souhlasila když mi ukázala jistou slečnu vzal jsem Hope za pás a vydal se jejím směrem
Přišli jsme do prostřed parketu a já si Hope přitáhl blíž k sobě začala hrát píseň celou dobu jsem si Hope držel u těla když píseň skončila přišel jsem k té Y/N
,, pozoruji vás celý večer a musím říct že jste krásná žena ale vidíte slečnu po mém boku ta je výjimečná a pokud vím výjimečnost je víc než krása takže bych vás rád poprosil aby jste o me přítelkyni přestala říkat že je ohavna a nebo děvka ano slyšel jsem jak sní mluvíte chci vás jen upozornit že pokud se na Hope jen špatně podíváte budete mít co dělat semnou pěkný večer "
Hope jsem si přitáhl za bok k sobě a byli jsme na odchodu ,, nevěřím že je vaše přítelkyně jak může někdo jako vy chodit s někým jako je ona prostě vám nevěřím"
Neváhal jsem a přitáhl si Hope do polibku dal jsem do toho polibku všechno lásku a něhu když Hope začala spolupracovat bylo to úžasné
Když jsem se odtáhli všichni začali tleskat kluci na nás nevěřícně koukali a má mě zbyla poslední věc ,, doufám že tohle vám jako důkaz stačí nebudu vám tu rozebírat nás soukromí život ale já vás varoval "
Pak jsem i s Hope odešel ,, Hope omlouvám se ale tohle bylo jedine možné řešení" usmála se na mě ,, ja vím " celý večer utekl rychle a mi už jeli domů
Přijeli jsme domů a hned šli všichni spát
Dnes jedna kratší kapitola doufám že se líbí
Omlouvám se za moji gramatiku
❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️
ČTEŠ
Prázdniny s BTS [DOKONČENO]
Diversos*BTS a první koncert v ČR. *A co když se BTS rozhodnou si udělat dovolenou zrovna v ČR. *Čti dál a dozvíš se víc........ *V příběhu se může nacházet scéna 15+ nebo vulgární slova.