Eve girer girmez anahtarları masanın üzerine fırlattım ve direkt olarak kendimi derse verdim.Madem gece X'le buluşmaya gidecektim en azından derse şimdi başlarsam arada ki açığı belki de kapatabilirdim.
******
Saat 9 olmuştu bile ama eve ne gelen ne de giden vardı ve ben hala okul kıyafetlerimle duruyordum.Elimde ki kalemi masaya bıraktıktan sonra hızla üzerimi değiştirdim ve annemi aradım.Telefonu meşgule attıktan hemen sonra mesaj atmıştı.
"Tatlım bu gece eve gelemeyeceğiz.Kendinize iyi bakın.Dolapta yiyecek bir şeyler var ;)."
Ahahaha....Çok şaşırdım var ya..Arama rehberime girip Yon'u aradım.Annem ve babam olmadığına göre o şuan bana emanetti.Ondan her ne kadar haz alamasam da sonuçta o benim kardeşimdi.
"Aradığınız kişiye şuan da ulaşılamıyor.Lüt-"
Telefonu kapattıktan sonra bıkkınlıkla bir nefes verdim.Tanrım neden ben?
Telefonu masanın üzerine bıraktıktan sonra tekrar teste döndüm.Ama bir türlü odaklanamıyordum.Çünkü aklım da küçük bir Jimin benimle saklambaç oynuyordu ve ben onu bir türlü yakalayıp kovamıyordum.Ahh!
Kalemi sertçe masaya koyduktan sonra kafamı geriye attım.Bugün okul çıkışında göz göze geldiğimiz an bir türlü aklımdan çıkmıyordu.Neden baktıysam ona!Başı yanan ben oldum yine.
Ayağa kalktım ve üzerime ceketimi aldıktan sonra Yoongi'ye buluşalım diye mesaj attım.Madem X'le buluşmama daha zaman vardı o zaman bende Yoongi'yle buluşur ve biraz basket oynarım.Evden çıkmıştım ki Yoongi'den cevap gelmişti.
"İyi olur.Zaten bir eksiğimiz vardı.Çabuk ol."
Demek benden habersiz maç yapacaktınız?Acısını alırım ama birazdan.
Hızlı bir tempoda koşarak basket sahasının olduğu yere gittim.Yoongi topu sektirirken bir yandan da Duho'yla konuşuyordu.
"Demek bensiz maç yapacakdınız.Ha?"deyip gülerken Yoongi'nin önünde ki topu hızla kaptım ve sektirmeye başladım.
"Aslına bakarsan senden habersiz çok fazla maç yaptık."deyip göz kırparak gülen Duho'ya topu fırlattım.O ise çevik bir hareketle topu tuttu ve basket potasından içeri attı.Gösteriş meraklısı!
"Aptal!"deyip istemsizce gülerken Yoongi'ye döndüm.
"Eee?Maç kiminle?"
"Bizimle."
Arkamdan gelen sesle kafamı çevirdim.
P-park jimin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE TRUTH UNTOLD
Fanfiction..... 《Yun ikizinin aksine zeki değildi ve bu fark bütün hayatını etkiliyordu.》 ..... ~280819~ {------}