"Ne?Ben onlarla maç yapmam!?"
Maçın düşman okulla olduğunu,hatta daha doğrusu Park Jimin'le olduğunu görür görmez Yoongi ve Duho'yu kenara çekmiştim.Çünkü onlarla maç yapamam!Asla!
"Ne demek yapmam?"diye şaşkınca soran Yoongi'ye masumca baktım.
"Baya işte.Yapmam.Çekiniyorum."derken elim enseme gitmişti yine.En kötü alışkanlıklarımdan biri de bu galiba.Elim sürekli enseme gidiyordu ve bazen farkına bile varmıyordum.
"Hadi canım!Sen mi çekiniyorsun?Hatırlatırım yoldan geçerken beni tanımadığın halde maç oynayalım demiştin ve ben istemediğim halde zorla oynatmıştın."
Gözlerimi Duho'ya çevirdim.
"Seni karıştırma.Sen ayrı-"
"Evet biliyorum."deyip sırıtan Duho'ya, Yoongi tarafından karnına sertçe dirsek atılınca Duho iki büklüm olmuştu.
"Seni piç!"diye küfreden Duho'ya güldü.
"Teşekkürünü daha sonra edersin."
"Şakalaşmanız bittiyse eğer ben geri eve dö-"
"Hey!Oyunu oynamadan geri mi çekiliyorsunuz?"deyip gülen Jungkook'la omzumun üzerinden onlara baktım.
Neden sürekli lafım bölünmek zorunda?
"Ne bekliyorduk ki zaten?Ayrıca bizden bir kızla oynamamızı istiyorlar."derken topu potaya girdiren Taehyung'la gözlerimi devirerek tekrar Yoongi'ye baktım.
"Bizi kışkırtmaya çalı-"
"Top sizde olsun.Belki en azından bir kaç basket atabilirsiniz."
Ahh...Erkekler neden bu kadar salak?Oyunu oynamak istemesem de yerimi almıştım.Basketbolu küçüklüğümden beri Yoongi'yle beraber oynardık.Zaten neredeyse beraber büyüdük.
Maç başlamıştı ve başlar başlamaz da ilk basketi atan onlar olmuştu.Jimin büyük bir hızla potaya ilerlemiş ve Yoongi onu durdurmaya çalışmasına rağmen basket atmıştı.Şimdi ise top Taehyung'daydı ve topu ondan almaya çalışıyordum.
"Kız olduğun için istersen sana öncelik tanıyabilirim."deyip sırıtan Taehyung'la topu elinden aldım ve bir kaç kez sektirdikten sonra topu Duho'ya attım.Duho hızlı bir hareketle üçlük çizgisinden topu attı.
Veeee...basket!
Hiçbir şey demeden Taehyung'a baktım ve imalı bir şekilde gülerek göz kırptım.O ise bunu yaptığıma sinirlenmek yerine gülerek kafasını eğmiş ve iki yana sallamıştı.Buna şaşırsam da Yoongi'nin yanına gittim ve güldüm.
"Bir kız nasıl basket oynarmış göster onlara bebeğim."deyip o da gülünce omzuna vurdum.
Dışarıdan her ne kadar rahat görünsem de bir türlü topa odaklanamıyordum.Çünkü top ne zaman Jimin'in eline geçse onu izlemeye dalıyordum ve inanın bu benim için bir ilkti.
Bu aralar bana garip şeyler oluyordu ve ben daha bunun ne olduğunu çözememiştim.
........
Maçı 2 puan farkla biz önde götürüyorduk ve artık herkes yorulmuştu.Hatta şuan da alnından terler akan Jimin'e baktıkça istemsizce utanıyordum.O çok...yakışıklı desem?Ahh!Ne saçmalıyorum!O Yon'un sevgilisi!Yani öyleydi.Jimin'e böyle demem...doğru değil.En azından öyle hissediyorum.
"İki dakika mola."diye bağıran Jimin maçın başından beri ilk defa konuşmuştu.Herkes onu onaylarken Jimin'in gözleri gözlerimle buluşunca kafamı başka bir yere çevirdim.
Ona bakmayı bir an önce kesmeliyim!Bir dakika...O az önce...güldü mü?Yok canııım.Ne gülecek?Ben yanlış görmüşümdür kesin.
"Kesinlikle kaybedecekler."diyen Yoongi su şişesini ağzına dikti.Duho'nun yanına oturdum ve daha hiç açılmamış olan su şişesini açıp içmeye başladım.
"Ne sandın.Ben oynadım.Herhalde kaybedecekler."deyip gülen Duho'yla gözlerimi devirdim.
Duho yalnızca basket arkadaşımızdı.Bir ara Yoongi gelmeyince zorla onunla oynamıştım ama hâlâ nasıl olurda bu kadar egoist birisiyle arkadaş olduğumu anlamış değildim.
"Basketlerin çoğunu ben attım.Hatırlatırım."
Onlar kendi aralarında ben daha çok attım yarışına girerlerken çaktırmadan karşı takıma baktım.Aralarında sessizce bir şeyler konuşuyorlardı.Aniden gözlerim Taehyung'la buluşunca gözlerimi tekrar Yoongi'ye çevirdim.
"Ahahaha...Evet haklısınız.Yeni hoca çok gıcık."
İkisi de aniden susup bana garip bir şekilde bakınca elimde ki suyu tekrar kafama dikledim.Ne diyorum ben!
"Yeni hoca geldi de benim haberim mi yok?"
"Ayrıca konumuzla ne alakası var?"
"Hiiiç."derken omuz silktim ve su şişesini eski yerine geri koydum.
"Maça devam.Sayıyı atan takım kazanır."diyen Jimin'le hepimiz ayağa kalktık.
"Kazandıktan sonra herkese benden pizza."diyen Yoongi yavaşça koşarak sahanın ortasına geçti.
"İşte bu bee!"
Yaa..Ne demezsin.Çok sevindim.Saha da tekrar yerimi almıştım.Ama bu sefer oyunda bir değişiklik vardı.Hemde kötü bir değişiklik.
Neden karşımda Taehyung yerine Jimin var?
Ya dedimki tek bölüm atıp bekletmeyeyim 3 tane attım hdhshhs
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE TRUTH UNTOLD
Fanfiction..... 《Yun ikizinin aksine zeki değildi ve bu fark bütün hayatını etkiliyordu.》 ..... ~280819~ {------}